Skip to main content

Contract de promovare media de peste 250.000 de euro pentru creşterea accesului femeilor pe piaţă muncii

 
Televizor
Televizor

Televizor

Publicitate

Asociaţia pentru Promovarea Femeii din România (APFR) vrea să cumpere servicii de difuzare materiale media, organizare emisiuni TV şi producţie spoturi TV pentru promovarea unui proiect care vizează creşterea accesului femeii pe piaţa muncii.

Contract are o valoare estimată, fără TVA, de 1,129 milioane lei (peste 250.000 euro), potrivit unui anunţ publicat marţi, 9 decembrie, în Sistemul Electronic de Achiziţii Publice (SEAP).

În urmă difuzării spoturilor şi a emisiunilor TV se aşteaptă ca circa 2.000 de femei să se înscrie în programul implementat de această asociaţie.

Acest contract de achiziţie vizează promovarea proiectului Centrul de Excelenţă în Promovarea Femeii pe poziţii calificate şi înalt calificate în Sectorul Comercial, care îşi propune creşterea accesului femeii pe piaţă muncii pe poziţii calificate şi înalt calificate.

Spoturile şi emisiunile TV care vor fi realizate ar trebui să informeze "un număr minim estimat de 5.000 de cetăţeni cu privire la problemele legate de discriminarea de gen existenţa pe piaţă muncii din România, indicatorul de performanţă vizând informarea cetăţenilor cu privire la oportunitatea de dezvoltare a carierei profesională pentru femei – programul Centrul de Excelenţă în Promovarea Femeii pe poziţii calificate şi înalt calificate în Sectorul Comercial", se arată în caietul de sarcini al licitaţiei.

De asemenea se aşteaptă ca un număr de aproximativ 2.000 de femei să se înscrie la cursurile acestui program de formare profesională.

Durata de implementare este de 8 luni începând de la data atribuirii contractului de servicii media.

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare la această licitaţie este 29 ianuarie 2015. În aceeaşi zi va avea loc şi deschiderea ofertelor.

Câteva detalii despre "Centrul de Excelenţă în Promovarea Femeii pe poziţii calificate şi înalt calificate în Sectorul Comercial

Proiectul presupune:
- formare profesională de tip calificare/recalificare pentru 445 de femei;
- dezvoltarea competenţelor manageriale şi antreprenoriale în sectorul comercial prin programe de perfecţionare şi asistenţă în deschiderea unei afaceri pentru 295 de femei;
- dezvoltarea unei reţele profesionale a femeii pe poziţii califícâte şi înalt califícâte.
- o mai bună promovare a femeilor pe piaţă muncii printr-o amplă campanie media

Perioada de derulare a acestui program este 2 mai 2014 – 31 octombrie 2015. Lider de proiect este Asociaţia pentru Promovarea Femeii din România, APFR Timişoara, iar partener de proiect este S.C. Profi Rom Food S.R.L.

Mai multe detalii AICI

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus