Skip to main content

AUDIO. Răspunsul Kiss FM la concursul Zi ZU ca să fie bine: Zi Kiss ca să fie ŞI MAI bine

 
AUDIO. Răspunsul Kiss FM la concursul Zi ZU ca să fie bine: Zi Kiss ca să fie ŞI MAI bine

Campania Kiss FM

Publicitate

CONTRA CAMPANIE. Kiss FM reacţionează cu o contra campanie la concursul Radio ZU "Zi Zu ca sa fie bine". Replica: Zi Kiss ca să fie ŞI MAI bine. Este o campanie "pamflet", spun oficialii Kiss FM.

„Ani de zile ai fost nedreptăţit, la fel ca alte milioane de români. Tu n-ai putut să răspunzi cu Ascult radio beep sau Ascult Radio beep, pentru că ascultai Kiss FM".

„La cererea publicului, Kiss FM preia leapşa cu întrebarea Ce radio asculţi în fiecare zi. Zi Kiss ca să fie ŞI MAI bine", spune spotul de radio de pe Kiss FM.

Reclama detaliază "contra concursul" Kiss FM: concurenţii se înscriu prin SMS şi trebuie să răspundă cu Ascult Kiss FM.

Spotul Kiss FM se încheie ironic: „Dacă primeşti în altă parte mai puţin, nu-i de mirare".

„Campania noastră este un pamflet la adresa posturilor de radio care promovează astfel de concursuri într-o perioadă în care se desfăşoară măsurătorile de audienţe radio", au explicat oficialii Kiss FM pentru Paginademedia.ro.

Totuşi, pamflet sau nu, este un concurs, cu mecanism. Nu face acelaşi lucru ca Radio ZU? „Ascultătorii noştri nu au nicio vină. Am făcut campania şi cu concurs din respect pentru ascultători, care nu ar fi înţeles care este pamfletul", spun oficialii Kiss FM.

Reacţia Kiss FM vine după ce Radio ZU a pornit, la sfârşitul lunii martie, un concursul Zi ZU ca să fie bine, după cum Paginademedia.ro a scris aici. Mecanismul: “Când eşti sunat şi te-ntrebăm ce radio asculţi în fiecare zi, ZI ZU CA SĂ FIE BINE! Răspunde Radio ZU şi ne iei banii!

„Cînd se fac sondajele de măsurare radio, posturile fac de multe ori concursuri prin care să îşi fidelizeze ascultătorii. Campania Radio ZU are însă un mesaj care poate fi considerat manipulator”, a comentat atunci pentru Paginademedia.ro un profesionist de radio care a dorit să-şi păstreze anonimatul.

Spotul radio din campania Kiss FM

[jwplayer mediaid="126205"]

Citeste si:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Nastase Mihai Nastase Mihai
    Buna seara îmi place foarte mult sa cat si visez sa cant . Cand ascul o melodie dea lui vescan încep sa cant si o stiu pe derost Ma puteti ajuta sami urmez visul si cat ma costa
  • Florin Florin
    Cum sa crezi ca aceste concursuri sunt pe bune?? Cel putin la Kiss cei care sunt bagati in direct numai ascultatori de rand nu par. Foarte des se apeleaza la "nu raspunde" sau ton ocupat, ca sa nu mai vorbim de stangaciile djilor, mai ales ale matinalilor, care arata ca stiu dinainte ca urmeaza sa vorbeasca cu un el sau o ea. Cat despre Zu, la ce faima de plagiatori au, nu-i greu de ghicit cum sta treaba si acolo.
  • mihai mihai
    La Zu da Voiculescu banii furati ca sa fie bine ? Daca ii da pe toti ar putea fi SI MAI bine!
    Daca nu era Badea plecat sa ridice premiile reporterilor din redactie probabil ar fi mai injurat putin vreun ascultator care raspundea gresit la intrebare tot casafiebine. Nu le am cu rimele ...
  • geo geo
    O campania jalnica...imitatie ordinara.
    Saptamina trecuta unu a intrat in direct la Zu si a pierdut banul, ptr ca a zis prima data ca asculta 21. Ce premii dau cei de la Kiss...4 concursuri pe zi...200 euro la Matinal, si inca 300 euro, cite 100 euro in urmatoarele 9 ore de program...atentie, bani si sau diferite bunuri mobile, zice la Regulament. Nu am vazut nicaieri de raportare...valoare totala bruta premii 17.500 euro.
    Zu - 5 concursuri pe zi x 100 euro, cu posibilitate de raportare...deci poti cistiga si 400 euro pe zi, daca ai noroc. Valoarea totala bruta a premiilor ce fac obiectul concursului “ZI ZU ca sa fie bine” este de 28.000 euro.
    Zi Zu ca sa zici bine...cu alte cuvinte...
  • Iulian Iulian
    Jalnic. Ma asteptam la ceva original, dar na, asta-i piata MEDIA din Romania.
  • lucian lucian
    Daca n-ar exista concursurile, fiecare post de radio ar avea cu muuult mai putini ascultatori decat in prezent. In cativa ani radiourile si televiziunile vor muri definitiv. De ziare nu mai zic, pentru ca ele sunt deja pe duca. Internetul ia avant si deja ofera tot. Batalia se va da numai pe online.

Trimite un comentariu

sus