Skip to main content

GALERIE FOTO. (P) New Age Media oferă posibilităţi de comunicare creativă şi eficientă în cea mai mare reţea de multiplexuri din România

 
T IMAX
T IMAX

GALERIE FOTO. (PNew Age Media România oferă spaţiu media în reţeaua Cinema City, cel mai mare lanţ de cinematografe multiplex din ţara noastră, acoperind 13 dintre cele mai mari oraşe româneşti, cu 18 cinematografe a căror audienţă totalizează sute de mii de spectatori lunar.

Publicitate

Reţeaua al cărei spaţiu media este gestionat de New Age Media, cuprinde un total de 164 de săli de cinema, printre care şi singura sală T IMAX® din România – proiectul de co-branding realizat împreună cu Telekom România – şi prima sală 4DX din ţara noastră.

Cinematograful oferă avantaje majore comparativ cu alte medii: audienţa captivă şi un core target format în proporţie de 90% din persoane cu vârsta cuprinsă între 14-44 de ani, cu venituri medii şi peste medie. Cinema-ul este unul dintre cele mai accesibile şi atrăgătoare moduri de evadare din cotidian, care permite o percepţie pozitivă a reclamelor.

New Age Media oferă posibilitatea de a targeta consumatorii, prin cumpărarea pachetelor de filme pentru familii, femei, bărbaţi, etc., precum şi proiecte creative şi inovative, printre care brandingul sălilor de cinema sau proiecte de sponsorship al filmelor.

Pentru comunicare eficientă în cinema, vă rugăm să ne contactaţi: [email protected].

  • Campanie Citibank
  • Campanie Kinder Bueno_Oglinda Magica
  • Campanie Kinder Pingui_stand si mascota
  • Campanie Kinder Pingui_stand
  • Campanie Nivea floor stickers
  • Campanie Osteozone_mascota
  • Campanie Piraeus Bank_card supradimensionat
  • Campanie Piraeus Bank
  • Proiect branding sala Medicover
  • Proiect branding sala Medicover 2
  • Proiect branding sala Medicover LCD
  • Proiect branding sala Puma
  • T IMAX
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • gigi gigi
    E adevarat ca in momentul in care ma duc la cinema ma simt captiv in fata reclamelor care ruleaza pe ecran si asta deoarece nu am o telecomanda in mana pentru a schimba "canalul". Dar credeti-ma ca nimic nu e mai frustrant pentru un cinefil decat sa i se bage pe gat un calup de publicitate, in conditiile in care pretul unui bilet depasteste de multe ori costul lunar al unui abonament de cablu tv. Trebuie gasita o forma mai discreta de publicitate.

Trimite un comentariu

sus