Skip to main content

La ce mai fac ziarele reclamă? O momeală “de sar peştii în undiţă” şi un text ca-n poveştile pescăreşti

 
Pescar 1
Pescar 1

Pescar 1

Publicitate

După Torsere, soluţii care promit o viaţă intimă mai bună şi fel de fel de soluţii miraculoase pentru boli incurabile, vândute prin poştă, o reclamă inedită şi-a făcut loc în print.

Inedit este atât produsul în sine - o nadă pentru pescari - cât mai ales advertorialul de o pagină (din Libertatea), prin care o căsuţă poştală încearcă să-i convingă pe pescarii ghinionişti "că nu se mai întorc acasă cu mâna goală şi cu coada între picioare".

Cât de tare este produsul? Ne spune reclama:

"Peştele nu-i poate rezista. Este atras ca de un magnet, imediat se îndreaptă spre miros. Cu cât este mai aproape, cu atât e mai lacom. Chiar dacă mai sunt şi alte undiţe în apropiere, în cârligul dumneavoastră se va prinde!

Dar stai! Asta nu e tot!

"E cunoscut cazul unui pescar, care nu mai avea momeală: a umezit cârligul cu câteva picături de Getfish, găsind astfel calea de a prinde mulţi peşti."

Cum a fost descoperită nada? Asta e altă poveste pescărească. Tot din reclamă:

"Un biolog era la picnic, pe malul unui râu. Soţia lui s-a dus să ia un pachet de şerveţele din maşină. În torpedou a găsit un flacon micuţ, plin pe jumătate, pe care l-a adus soţului, întrebându-l ce conţine. Biologul l-a deschis, l-a mirosit şi i-a spus: “este un extract concentrat din organe de peşte şi hormoni animali, avem o grămadă la laborator” şi a adăugat “să-l redăm naturii”, golind flaconul în apa râului.

„Dar nu mică îi fu mirarea, când văzu o ciudată aglomerare de peşti, chiar în locul în care vărsare flaconul. Uitându-se mai atent, văzu un mare număr de peşti, care se foiau în toate direcţiile, parcă înnebuniţi de acest produs.”

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Si tot niste analfabeti lucrau si la ziarul asta. Ia uitati-va ce frumos scrie "laboratoarele au PRELUT ideea"

Trimite un comentariu

sus