Skip to main content

AUDIENŢE. Masterchef prima poziţie pe interval la debutul în noul sezon. Antena 1, cifre apropiate pe naţional, dar mai în urmă la oraşe şi pe comercial. România TV, peste Antena 3 la nivel naţional cu moartea lui Vadim

 
Chefii MasterChef
Chefii MasterChef

AUDIENŢE. Noul sezon Masterchef a plasat Pro TV pe prima poziţie pe intervalul de difuzare, într-o seară în care posturile de ştiri au mai captat din audienţă cu moartea politicianului Corneliu Vadim Tudor.

Publicitate

Pro TV a avut primul loc pe toate targeturile. La nivelul întregii ţări, Antena 1, cu Poftiţi de vă iubiţi, a fost aproape de Pro TV ca audienţă. La nivel urban şi pe targetul comercial, diferenţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost mai mare.

De remarcat audienţa posturilor de ştiri cu dispariţia lui Vadim Tudor. La nivel naţional, România TV a fost peste Antena 3 pe intervalul Masterchef. Postul Intact a fost însă peste canalul lui Sebastian Ghiţă la oraşe şi pe publicul comercial.

Paginademedia.ro vă prezintă audienţele posturilor TV luni, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef:

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, MasterChef fost urmărit de 1,14 milioane de români. Pro TV a fost pe primul loc, urmat de Antena 1, la o distanţă de aproximativ 50.000 de telespectatori. Pe Antena 1 era prima ediţie Poftiţi de vă iubiţi, cu Nea Mărin, Andreea Mantea, Daniela Crudu şi o nuntă de pitici.

Anul trecut, debutul MasterChef nu a fost mult diferit - 1,5 milioane pentru Pro TV şi 1,1 milioane pentru Antena 1. Diferenţa a venit de la posturile de ştiri.

Aseară, cu moartea lui Corneliu Vadim Tudor, România TV a avut o medie de 643.000 de români pe minut, faţă de 516.000 la Antena 3.

URBAN. Diferenţă mai mare între Pro TV şi Antena 1 la oraşe. Showul jurizat de Patrizia Paglieri, FOA şi Adrian Hădean a avut peste 700.000 de telespectatori audienţă. În acelaşi timp, la Antena 1 se uitau 550.000 de telespectatori.

Pe targetul urban, Antena 3 a avut o medie de 340.000 de telespectatori, faţă de 290.000 la România TV.

COMERCIAL. Pe targetul comercial, cifrele MasterChef s-au apropiat de jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani. Pe intervalul emisiunii culinare de pe Pro TV, Antena 1  a avut pe acest segment cu 170.000 de telespectatori mai puţin.

În zona posturilor de ştiri, pe segmentul comercial Antena 3 a avut cifre peste România TV.

Audienţa posturilor TV luni, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef  (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.137.000 6.2 13.3
2 Antena 1 1.082.000 5.9 12.6
3 Kanal D 831.000 4.5 9.7
4 Romania TV 643.000 3.5 7.5
5 Antena 3 516.000 2.8 6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV luni, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef  (20.30 - 22.30), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 708.000 7 15.1
2 Antena 1 547.000 5.4 11.7
3 Kanal D 459.000 4.5 9.8
4 Antena 3 339.000 3.4 7.2
5 Romania TV 291.000 2.9 6.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV luni, 14 septembrie, pe intervalul emisiunii MasterChef  (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 465.000 9.2 24.4
2 Antena 1 293.000 5.8 15.4
3 Kanal D 128.000 2.5 6.7
4 Antena 3 96.000 1.9 5
5 Romania TV 56.000 1.1 2.9

Audienţele de la startul sezonului de anul trecut, AICI.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • an an
    apropo, ce a facut maruta contra acces, maruta avand super exclusivitate cu botezurile lui dolanescu si iftimoaie?
  • geo geo
    Mi-am dat seama...numai că ei bat câmpii și susțin că emisiunea lor a fost ” fost lider de audiență la nivelul întregului public din România”...deși acesta este cam un sfert din adevăr...
  • andrei andrei
    Publicati si audienta Biziday de la Digi 24.
  • Expertul, Expertul,
    @geo, antenistii au fost pe 2 pe intervalul MasterChef si lideri in intervalul 22.30 - 23.30, iar pe medie au iesit pe primul loc!
  • Florin Florin
    Cifrele de aseara nu pot arata potentialul lui Masterchef sau Poftiti de va iubiti. Este clar si din audientele posturilor de stiri ca intr-o zi obisnuita cifrele ar fi fost mai mari. Cu cat este dificil de spus.

    Poate postati si niste cifre pe intervalul Poftiti pe la noi. Apropo, cred ca Antena greseste alegand sa lungeasca emisiunile de luni pana joi doar ca sa ajunga lider pe vreun interval. Publicul interesat risca sa adoarma pana la final, iar intr-o zi isi va da seama ca nu ii mai pasa de emisiune la fel cum nu i-a pasat de finalul editiei de saptamana precedenta. Inteleg ca nici Un show pacatos nu mai are stabilitate in audiente, dar sa faci Poftiti de la noi de 3 ore este prea mult. Asta e genul de emisiune care afara dureaza 30 minute - o ora. La noi a ajuns de 3 ore. Macar e o nunta pe episod sau e o nunta pe doua episoade?
  • Iulian Iulian
    M-am uitat la ambele show-uri. Am ras ieri cat pentru o saptamana:) Pentru mine ambele posturi TV, respectiv ProTV si Antena 1, sunt lideri de audienta. Felicitari ca va mentineti din prima zi de emisie pe locul 1 si 2!
  • Iulian Iulian
    Pai pe intervalul Poftiti, logic ca Antena a fost lider. Pe intervalul MasterChef - Poftiti (20:30-22:30), ProTv a fost lider.
  • geo geo
    Master Chef merge cam pe linia de anul trecut...însă, se pare, că o vor da în spectacol din seara asta cu motocicliștii ori cu momente desprinse parcă din emisiunea Românii au talent...chestii care nu prea au nicio legătură cu bucătăria...adică vom avea un bucătar motociclist...ce chestie.
    În această seară vom vedea dacă monotonia Master Chef va avea succes...

    Apropo, pe siteul emisiunii, cei de la A 1 susțin că ”Poftiți de vă iubiți!”, difuzată luni, 14 septembrie, de la 20.30 a fost lider de audiență la nivelul întregului public din România.

    Astfel, emisiunea difuzată între 20.31-23.30 a înregistrat o audiență medie de 5,7 puncte de rating și 13,4% cotă de piață, în timp ce următorul clasat, ProTV a obținut 5,3 puncte de rating și 12,6% cotă de piață.

    Unde este adevărul?
    Cei de la A 1 au luat in considerare doar intervalul oral 22.30 - 23.30, după ce s-a terminat Master Chefu-ul?

Trimite un comentariu

sus