Când online-ul întâlneşte printul. Ediţia de weekend a ziarului USA Today a apărut ca un omagiu adus Facebook. Bulina albastră de pe frontispiciu a fost însemnată cu cel mai cunoscut simbol al Facebook, iconiţa de like, iar articolele au fost marcate cu noile emoticoane pe care conducerea reţelei de socializare vrea să le lanseze. O feţişoară tristă, o alta uimită şi o a treia nervoasă au însoţit articolele de pe prima pagină ale publicaţiei americane. Chiar sub logo, publicaţia anunţă „Noile feţe ale Facebook”.
„Noile emoticoane Facebook nu s-au lansat încă în Statele Unite, dar iată că USA Today a decis să le testeze chiar pe prima pagină a publicaţiei”, anunţă AdWeek. „Rezultatele sunt... cam ciudate”, le cataloghează publicaţia.
O faţă tristă lângă o ştire despre o înjunghiere. O faţă nervoasă ce însoţeşte o ştire despre o rachetă rusească ce ar fi lovit din greşeală o anumită zonă. „Iconiţele parcă ar încerca să ne spună cum să ne simţim în legătură cu aceste ştiri”, mai spun jurnaliştii de la AdWeek.
Întrebat de AdWeek dacă a existat vreo înţelegere de parteneriat cu cei de la Facebook, David Callaway, redactor-şef al USA Today, a declarat: „Nu este niciun parteneriat oficial. A fost o decizie exclusiv editorială.”
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
Trimite un comentariu