Skip to main content

Ediţia de weekend a USA Today, marcată de Facebook. Articolele de pe prima pagină, însoţite de emoticoane

 
usat-reactions-hed-2015 - Copy
usat-reactions-hed-2015 - Copy

Când online-ul întâlneşte printul. Ediţia de weekend a ziarului USA Today a apărut ca un omagiu adus Facebook. Bulina albastră de pe frontispiciu a fost însemnată cu cel mai cunoscut simbol al Facebook, iconiţa de like, iar articolele au fost marcate cu noile emoticoane pe care conducerea reţelei de socializare vrea să le lanseze. O feţişoară tristă, o alta uimită şi o a treia nervoasă au însoţit articolele de pe prima pagină ale publicaţiei americane. Chiar sub logo, publicaţia anunţă „Noile feţe ale Facebook”.

Publicitate

„Noile emoticoane Facebook nu s-au lansat încă în Statele Unite, dar iată că USA Today a decis să le testeze chiar pe prima pagină a publicaţiei”, anunţă AdWeek. „Rezultatele sunt... cam ciudate”, le cataloghează publicaţia.

O faţă tristă lângă o ştire despre o înjunghiere. O faţă nervoasă ce însoţeşte o ştire despre o rachetă rusească ce ar fi lovit din greşeală o anumită zonă. „Iconiţele parcă ar încerca să ne spună cum să ne simţim în legătură cu aceste ştiri”, mai spun jurnaliştii de la AdWeek.

Întrebat de AdWeek dacă a existat vreo înţelegere de parteneriat cu cei de la Facebook, David Callaway, redactor-şef al USA Today, a declarat: „Nu este niciun parteneriat oficial. A fost o decizie exclusiv editorială.”

usat-reactions-hed-2015

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus