Skip to main content

PREMIERĂ. Poftiţi de vă iubiţi a bătut Visuri la cheie. Emisiunea de pe Antena 1 a depăşit show-ul de pe Pro TV la nivel naţional şi la oraşe

 
Poftiti 3
Poftiti 3

AUDIENŢE. Premieră pentru seara de miercuri. Emisiunea Visuri la cheie, de pe Pro TV a fot depăşită de Poftiţi de vă iubiţi, de pe Antena 1.

Publicitate

Poftiţi de vă iubiţi a fost la prima difuzare miercurea. Până acum, emisiunea produsă de Mona Segall era pe Antena 1 lunea şi marţea.

Pe intervalul de intersecţie al celor emisiuni, programul de pe Antena 1 a fost pe prima poziţie atât la nivelul întregii ţări, cât şi la oraşe. Pe targetul comercial, a fost aproape la egalitate cu Pro TV (Visuri la cheie a avut un plus de doar 6.000 de telespectatori.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul de intersecţie Poftiţi de vă iubiţi - Visuri la cheie (20.30-22.34):

NAŢIONAL. Pe intervalul de intersecţie al programelor, Poftiţi de vă iubiţi a fost urmărit de 1,3 milioane de români în fiecare minut, cu aproape 100.000 peste Visuri la cheie. Aproape un milion de persoane la serialul turcesc de pe Kanal D.

Locurile patru-cinci pentru Antena 3 şi România TV.

URBAN. La oraşe, Poftiţi de vă iubiţi a avut o medie de 770.000 de telespectatori pe minut, cu 60.000 mai mulţi decât emisiunea prezentată de Dragoş Bucur pe Pro TV.

Pe targetul urban în top cinci a intrat şi canalul DigiSport.

COMERCIAL. Diferenţă foarte mică între Pro TV şi Antena 1 pe targetul comercial: doar 6.000 de telespectatori în plus la Visuri la cheie, faţă de Poftiţi de iubiţi. Astfel, dacă la Pro TV erau pe acest segment 463.000 de telespectatori, la Antena 1 erau 457.000.

Topul comercial a fost completat de Kanal D, Prima TV şi Antena 3.

Audienţa posturilor TV miercuri, 28 octombrie, pe intervalul de intersecţie Poftiţi de vă iubiţi (Antena 1) - Visuri la cheie (Pro TV), 20.30 - 22.35, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 1.346.000 7.3 15.2
2 Pro TV 1.254.000 6.8 14.2
3 Kanal D 996.000 5.4 11.3
4 Antena 3 430.000 2.3 4.9
5 Romania TV 350.000 1.9 4

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv. 

Audienţa posturilor TV miercuri, 28 octombrie, pe intervalul de intersecţie Poftiţi de vă iubiţi (Antena 1) - Visuri la cheie (Pro TV), 20.30 - 22.35, la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 769.000 7.6 15.8
2 Pro TV 711.000 7 14.6
3 Kanal D 583.000 5.8 12
4 Antena 3 276.000 2.7 5.7
5 DigiSport 1 201.000 2 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş. 

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV miercuri, 28 octombrie, pe intervalul de intersecţie Poftiţi de vă iubiţi (Antena 1) - Visuri la cheie (Pro TV), 20.30 - 22.35, la nivel COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 463.000 9.1 21.8
2 Antena 1 457.000 9 21.6
3 Kanal D 200.000 3.9 9.4
4 Prima TV 67.000 1.3 3.1
5 Antena 3 62.000 1.2 2.9

 GALERIE FOTO. Poftiţi de vă iubiţi

  • Poftiti 9
  • Poftiti 8
  • Poftiti 7
  • Poftiti 6
  • Poftiti 5
  • Poftiti 4
  • Poftiti 3
  • Poftiti 2

 GALERIE FOTO. Visuri la cheie

  • Poftiti 9
  • Poftiti 8
  • Poftiti 7
  • Poftiti 6
  • Poftiti 5
  • Poftiti 4
  • Poftiti 3
  • Poftiti 2
Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Daca reusesti tu sa obtii dinti mai albi decat ochii din igiena si cu o alimentatie de om al strazii iti recomand sa patentezi procedura si iti garantez un succes mondial.
  • nea Marin e cel mai important pt doamna M :) restul comentariilor rasiste nu isi au locul in commentul de mai sus. Dantura intretinuta e semn de civilizatie nu un lux. Lux e pt cei care nu se spala o viata pe dinti
  • Cu putin noroc Antena batea Pro-ul si pe comercial. Lupta stransa intre cele mai bune televiziuni din Romania!
  • Uita-te la Visuri pe bani! Dupa filmari oamenii platesc si penttu benzina/motorina autocarului sau sa apara la Mamaruta in emisiune si li se taie din plata.
  • Nea Marin nu e "cea mai importanta vedeta" de la A1. Daca el era motivul, toate editiile rupeau audienta. Face un tip de circ la care pare sa placa multora, si la ProTV si la A1.
    Ieri oamenilor li s-a parut mai interesanta familia de tiganusi, cica saraci.
    Eu am apreciat dantura perfect intretinuta a celor doi, iar sora mirelui, desi traia in gara, avea culoarea mai alba decat albul ochilor. Dadeau clasa oricarui televizionist posesor de dinti de 400 ieuro fateta. Am mai apreciat si colectia de adidasi, cred ca nu purtau mai mult de 3 zile din luna aceeasi pereche.
  • pe comercial e lidera foarte rar. cine stie cand mai prinde o seara. totusi se intampla mai des decat in sezoanele trecute.
  • Mai bine VISURI LA CHEIE cu fetita bolnava decat mascarada de la antenuta
  • Nea Mărin a luat o bătaie luni de la Pro tv si de la Kanal D de i-au sărit capacele.
    Așa că, poate, mai bine Antenuța și-ar regândi acest tronson orar...nu de alta dar doar comercialul contează și, de obicei, Antenuța este lider pe comercial doar una sau două seri pe săptămînă...în rest Pro tvul. Deci cine ar trebui să se gîndească ptr grila de primăvară pentru intervalul 20:30-23:30 ?
  • NU MAI CREDETI TOT CE VI SE DA TOT CE E DAT ESTE PENTRU PROSTIME
  • hai si joi. Gluma, negluma, Nea Marin e vedeta cea mai importanta a Antenei. Nu m-ar mira ca modificarea sa ramana si pentru primavara urmatoare. Protv trebuie sa isi gandeasca grila de primavara pentru intervalul 20:30-23:30.

Trimite un comentariu

sus