Skip to main content

AUDIENŢE. Câţi români s-au uitat la ultimele dueluri de la Vocea României, cea mai lungă ediţie de până acum

 

Publicitate

Vocea României a avut, aseară, ultimele dueluri, în cea mai lună ediţie din acest sezon. Emisiunea de pe Pro TV a fost pe prima poziţie pe toate targeturile, pe cele aproape patru ore de difuzare. Săptămâna viitoare încep semifinalele, care vor fi difuzate în direct.

Pe intervalul Vocii, în fiecare minut, distanţa dintre Pro TV şi Antena 1 a fost de aproape 300.000 de telespectatori la nivel naţional şi de 235.000 de persoane la oraşe. Pe cea mai mare parte a emisiunii, Vocea s-a intersectat cu X-Factor. Emisiunea de pe Pro TV a fost cu aproximativ o oră mai lungă decât show-ul de pe Antena 1. Postul public TVR 1 şi-a găsit locul în clasament doar la nivelul întregii ţări.

De notat poziţia a treia pentru Prima TV pe segmentul comercial.

Paginademedia.ro prezintă în continuare audienţele pe intervalul ultimelor dueluri de la Vocea României (20.30-00.20):

NAŢIONAL. Vocea României a fost urmărită, la nivel naţional, de 1,3 milioane de români în fiecare minut din cele aproape patru ore de difuzare. Pe intervalul emisiunii (20.30-00.20), locul al doilea a fost al Antenei 1, cu o medie de peste un milion de români pe post.

Topul a fost completat de TVR 1, urmat de Kanal D şi de postul de ştiri Antena 3.

Vârf naţional Vocea României: 2.002.000 de telespectatori, la 20.50 (rating 10,9 şi 20,7% cotă de piaţă).

URBAN. Aproape 830.000 de telespectatori la oraşe pentru show-ul de pe Pro TV jurizat de Marius Moga, Smiley, Loredana şi Tudor Chirilă. Locul al doilea pentru Antena 1, cu o medie de aproape 600.000 de telespectatori la oraşe. Pe locul al treile în mediul urban a fost Kanal D.

Poziţia a patra pentru postul de ştiri Antena 3, urmată de Prima TV.

Vârf urban Vocea României: 1.147.000 de telespectatori, la 20.50 (rating 11,4 şi 22,4% cotă de piaţă).

COMERCIAL. Aproape jumătate de milion de telespectatori între 18 şi 49 de ani la Vocea României. Pe segmentul comercial, Antena 1 a numărat 315.000 de telespectatori.

Locul al treilea pentru Prima TV pe tot intervalul Vocea României, cu peste 120.000 de telespectatori din segmentul comercial.

Vârf comercial Vocea României: 625.000 telespectatori, la 21.28 (rating 12,4 şi 29,4% cotă de piaţă).

Audienţa posturilor TV de vineri, 20 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 00.20), la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.297.000 7.0 17.3
2 Antena 1 1.013.000 5.5 13.5
3 TVR 1 574.000 3.1 7.7
4 Kanal D 449.000 2.4 6.0
5 Antena 3 363.000 2.0 4.9

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de vineri, 20 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 00.20), la nivel URBAN:

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 828.000 8.2 19.7
2 Antena 1 593.000 5.9 14.1
3 Kanal D 279.000 2.8 6.6
4 Antena 3 207.000 2.0 4.9
5 Prima TV 203.000 2.0 4.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deţinătorilor de televizoare de la oraş.

**Share/Cotă de piaţă: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV de vineri, 20 noiembrie, pe intervalul Vocea României (20.30 - 00.20), pe publicul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 492.000 9.7 26.2
2 Antena 1 315.000 6.2 16.8
3 Prima TV 123.000 2.4 6.5
4 Kanal D 86.000 1.7 4.6
5 Antena 3 42.000 0.8 2.3

Intersecţia directă Vocea României - X-Factor. Emisiunea de pe Pro TV, câteva sute de mii de români în faţa showului de pe Antena 1

Pe intervalul în care s-a intersectat direct cu X-Factor, Vocea României a avut o audienţă de aproape 1,5 milioane de români pe minut, cu peste 400.000 mai mulţi decât emisiunea jurizată pe Antena 1 de Horia Brenciu, Delia şi Ştefan Bănică.

La oraşe, Vocea a avut un plus de 350.000 de telespectatori în faţa X-Factor. Pe segmentul comercial, Vocea a numărat peste jumătate de milion de persoane între 18 şi 49 de ani pe minut, cu 200.000 peste emisiunea concurentă de pe Antena 1.

Audienţa Pro TV şi Antena 1 pe intervalul de intersecţie al emisiunilor Vocea României şi X-Factor

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 1.453.000 7.9 17.2
Antena 1 1.128.000 6.1 13.4

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 903.000 8.9 19.4
Antena 1 648.000 6.4 13.9

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
Pro TV 536.000 10.6 26.6
Antena 1 335.000 6.6 16.6

GALERIE FOTO. Vocea României, ediţia a zecea

GALERIE FOTO. X-Factor, la ediţia de aseară

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus