Skip to main content

Reorganizare. Toţi angajaţii Radio Tanănana sunt în preaviz. Directorul postului: “proiectul continuă cu siguranţă”

 
Reorganizare. Toţi angajaţii Radio Tanănana sunt în preaviz. Directorul postului: “proiectul continuă cu siguranţă”

UPDATE. Contactat de Paginademedia.ro pe subiectul schimbărilor de la Tanănana, Vlad Craioveanu a declarat: "Indiferent de reorganizare, dezorganizare, neorganizare, eu aleg să plec".

Publicitate
Măsuri de reorganizare la Radio Tanănana. Toţi angajaţii radioului au fost anunţaţi că sunt în preaviz. Măsura vine în urma rezultatelor slabe de audienţă de la ultimul val de măsurare, iar oficialii postului spun că “proiectul Tanănana continuă” şi că parte din cei aflaţi în preaviz vor fi reangajaţi.
Directorul staţiei, Liliana Georgescu, a explicat pentru Paginademedia.ro că o decizie finală legată de angajaţi nu a fost luată şi că “proiectul continuă.” Mai exact: postul a comandat un studiu pentru a se stabili “unde am greşit”, iar abia apoi se va decide cine mai rămâne şi cine nu după perioada de preaviz.
Ce se întâmplă cu foştii Guerrilla, printre care Vlad Craioveanu şi Ciprian Muntele?
Liliana Georgescu, director general Tanănana pentru Paginademedia.ro:
“Analizăm fiecare om în parte şi vedem cine şi cu ce continuăm, după perioada de preaviz.
Din punctul meu de vedere, toată lumea este în preaviz. Toată lumea a fost înştiinţată că rezultatele au fost sub aşteptări şi că există posibilitatea reorganizării staţiei.”
Radio Tanănana a apărut în aprilie anul trecut. La vremea respectivă Activ EFEM s-a transformat în Tanănana, cu oameni care au lucrat la Radio Guerrilla în echipă: Vlad Craioveanu, Ciprian Muntele, Călin Gheorghe, Mircea Oculeanu Bogdan Şerban.
Numele Tanănana a fost propus de agenţia de publicitate The Secret Service, spune Liliana Georgescu în interviu.
Potrivit ultimelor rezultate de audienţă (toamna 2015), Radio Tanănana are o medie de 9.200 de ascultători în Bucureşti. La avalul anterior (aprilie – august), audienţa postului era de peste 20.000 de ascultători în Bucureşti.
Interviul acordat Paginademedia.ro de Liliana Georgescu, director general Tanănana:
Paginademedia.ro: Ce se întâmplă cu Radio Tanănana?
Liliana Georgescu: Proiectul continuă. Este adevărat, nu au fost rezultate spectaculoase, dar proiectul continuă.
Datele de audienţă nu au ieşit foarte bine şi era normal să iau nişte măsuri.
Sunt restructuraţi?
Nu am luat încă o decizie în legătură cu echipa. Din punctul meu de vedere, toată lumea este în preaviz. Toată lumea a fost înştiinţată că rezultatele au fost sub aşteptări şi că există posibilitatea reorganizării staţiei.
Ce veţi face?
Datele de audienţă nu sunt suficiente pentru a lua o decizie. Am comandat studii care să arate posibile cauze ale acestei situaţii. În radio, pot fi de vină muzica, discursul prezentatorilor sau corelarea dintre muzică şi discurs.
În urma acestor studii vom decide cine rămâne şi cine nu după această perioadă de preaviz.
Angajaţii ce fac?
Pot spune că se pot considera în preaviz. După rezultatele studiilor, vom vedea cine rămâne. Cert este că proiectul continuă, este şi normal. Vorbim de o investiţie de 1,5 milioane de euro în acest post de radio.
Există posibilitatea ca posibilitatea să fie reangajaţi, în alte condiţii. Deocadată nu este încă final stabilit. Ceva am greşit, dar ne reorganizăm şi mergem mai departe. Nu cred că este singurul post de radio care nu performează şi care trebuie să ia măsuri.
Matinalul cu Vlad Craioveanu şi Ciprian Muntele rămâne după expriarea preavizului?
În momentul aceste nu pot pune, pentru că nu ştim încă unde am greşit. Am stabilit că am greşit, îmi asum greşeala, rămâne să vedem unde este problema şi să ne organizăm.
Analizăm fiecare om în parte şi vedem cine şi cu ce continuăm, după perioada de preaviz. Chiar din perioada de preaviz încercăm, pe baza informaţiilor pe care le avem, să ne reorganizăm. Vor fi şi oameni noi în echipă.
Renunţaţi la numele Tanănana?
Proiectul continuă, nu schimbăm numele şi nici orientarea muzicală.
În echipă sunt oameni care au fost la Guerrilla (Vlad Craioveanu, Ciprian Muntele etc). Cum veţi face un concurent pentru Guerrilla, fără ei?
Tanănana nu este un concurent pentru Radio Guerrilla, nu şi-a propus niciodată acest lucru. Sunt oameni care au fost la Guerrilla, asta e adevărat, dar asta nu înseamnă că Tanănana se poziţionează ca un concurent.
Care sunt următorii paşi?
În momentul de faţă nu este o decizie finală luată. Cel puţin o lună continuăm aşa. Până la sfârşitul lui februarie nu va fi nicio schimbare în echipă.
Acum toţi sunt în preaviz. Voi lua o decizie legată de oamenii cu care continuăm după rezultatele studiilor comandate de noi.
Aţi spus de o investiţie de 1,5 milioane de euro. Când a fost făcută?
Este investiţia din ultimul an. Totul a fost retehnologizat. Acum avem costuri operaţionale foarte mari în raport cu performanţele postului de radio, iar proiectul trebuia reevaluat.
Cine sunt investitorii?
Cei care sunt acţionari: Marcal Avram şi Romcrativ Consulting, unde acţionar este Adrian Georgescu.
Cine a ales numele Tanănana?
A fost un pitch cu mai multe variante de nume. Eu l-am ales, după ce a fost propus de o agenţie de publicitate.
Care?
Agenţia se numeşte The Secret Service. Ei au venit cu mai multe variante iar noi am ales Tanănana. Decizia finală a fost la mine. E o alegere care mi s-a părut cu potenţial, pe care mi-o asum. Cred în continuare în acest brand.
Probabil una dintre greşeli a fost lipsa de comunicare pe brand. Până acum am dorit să verificăm organic potenţialul acestui post.
Decizia mea, în momentul de faţă, este că vom continua proiectul. Suntem în faza de evaluare. E doar o etapă în dezvoltarea postului, dar proiectul continuă cu siguranţă.
Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Din pacate....nu se poate face un studiu si pe inteligenta ascyltatorilor....nu doar pe numarul acestora....cu siguranta acest post de radio s-ar clasa pe locul 1 si cu siguranta nu datorita doamnei manager......Pacat...tara de rahat....primeaza catitatea si niciodata calitatea.....
  • "să verificăm organic potențialul acestui post" ???? Pe bune? Adica dupa ce investesti o caruta de bani in tehnologie, tu verifici organic audienta in secolul internetului, al vitezei de propagare a informatiei pe toate canalele, al marketingului si al brandingului? Fara campanii de publicitate, fara site, fara o aplicatie personalizata pt mobil (in afara de tunein), ea verifica potentialul dand cu emisia doar cu antena de aer?? Si asta pe pielea unora dintre cei mai profesionisti oameni de radio?? E bine ca "isi asuma".
  • Trebuie sa fiu de acord cu cei care au identificat problemele reale: numele radioului si promovarea zero. Da, Liliana Georgescu nu ia măsurile corecte. A își asuma un lucru inseamna a suferi consecințele, nu doar a spune ca ti-l asumi. Demisia ei e necesară pentru alegerea acestui nume penibil si marketingul inexistent. Eu ii ascult pe băieți si problemele nu sunt la ei. Si publicul ca noi are nevoie de un radio ca ei. De nisa. Si ce daca suntem mai putini decât ascultătorii Radio ZU? Cu asta se compara? Eu sper ca nu. Dar daca Liliana Georgescu si-o asuma, totul va fi bine. NOT.
  • Georgeascoo ai facut-o de oaie. Ai prăpădit milionu' si juma de euro și acu' dai cu piciorul celor care au muncit și au reușit sa strângă un pumn de audienta. Te c...i pe ea de tara!
  • Edificator acest caz ca și exemplu pt ce se întâmplă cu întreaga societate. O echipa de profesioniști ( Craio, Muntele, Șerban, Oculeanu) cu ceva ani de experienta prin FM puși intr-o situație jenanta de acest anunț al unei doamne manager Georgescu de care n-a auzit nici dracu' ca ar avea ceva experienta în zona dar cu - coincidenta - același nume ca și acționariatul.
  • În echipa sunt profesioniști cu pedigree - Craio, Muntele, Șerban, Oculeanu - oare stimabila doamna manager pe la ce radiouri a jucat?
  • Nici nu stiam ca exista postul asta de radio! Despre nume, ce sa zic? E deosebit, chiar exagerat de deosebit.
    Doamna Liliana se vede ca e profesionista. Nu-mi dau seama bine in ce e profesionista, dar este. Asta conteaza. Si proiectul, care keep walking! Pina la urmatorul gard, sau sant.
  • hmm...imparatul e gol ;) piate ar trebui ca cei care fac radio acolo sa se reevalueze. Nu i-a ajutat nici marketingul nici numele, dar cand ai 9000 de ascultatori in timp ce la Zu sau Kiss cei din categoria pe care o vzezi sint clar mai multi inseamna ca nu mai stii sa faci radio on zilele noastre.Gheorghe s-a reprofilat, Vidia la fel, Dobro a reusit sa creasca unde a fost. Asa ca e bine sa ne mai uitam din cand in cand si in oglinda si sa vedem daca nu traim ca Irina Loghin din amintiri :) Spor!
  • Mie imi place muzica de la Guerrilla, din momentul de azi. Nu ma intereseaza cine este actionar (deocamdata), dar muzica e buna. Prin urmare, binili invingi? :) Revenim la Guerrilla, la unica radio con cojones...
  • Madam, da' tu si agentia aia, Secret Service,nu va dati demisia ? Zau asa.
  • Nu asa se rezolva situatia. Audienta este scazuta pentru ca sunt putini oameni in tara asta care asculta genul de muzica difuzat, prea putini oameni care apreciaza discutiile abordate. Daca se destrama echipa de la Tananana, cu siguranta veti pierde multi ascultatori.
  • Trebuie sa fii si tampit sa crezi ca faci rahatul bici cu toti ratatii de la radio guerrilla.
  • Doamne fereste! Femeiusca asta a mai facut radio vreodata in viata ei? Nu stie ca un matinal are nevoie de cel putin 5 sezoane pentru o crestere vizibila si o stabilizare a audientei? Nu stie ca sunt probleme cu acoperirea in Bucuresti? Nici ca radioul nu a fost promovat absolut deloc? Tanananana (intr-adevar un nume imbecil) nu are nici macar un site, unica promovare facandu se pe o pagina de facebook care are maxim 3 like uri per postare...
  • Nu numele conteaza... muzica si acoperirea postului de radio astea sunt lucrurile care conteaza.

Trimite un comentariu

sus