Skip to main content

Nimic nu a suflat în faţa Las Fierbinţi. Situaţie diferită la Atletico Textila. Băsescu a pus România TV în top 5

 
Nimic nu a suflat în faţa Las Fierbinţi. Situaţie diferită la Atletico Textila. Băsescu a pus România TV în top 5

AUDIENŢE. Seară cu şuişuri şi coborâşuri pentru Pro TV. Cu Las Fierbinţi, postul a fost pe primul loc, detaşat, pe toate segmentele de public. Situaţia a fost însă alta pentru Atletico textila, serialul aflat la debut.

Publicitate

Povestea echipei de Liga a patra a fost pe locul al treilea la nivel naţional şi la oraşe. Pro TV a fost pe primul loc doar pe segmentul de public comercial.

Pe intervalul Atletico Textila, cu fostul preşedinte Traian Băsescu în studio, România TV a fost pe poziţia a patra, pe toate segmentele de public.

Detalii, în continuare:

NAŢIONAL. Las fierbinţi a ţinut în faţa televizoarelor, între 20.00 şi 21.00, peste 2,1 milioane de români, având un avans de jumătate de milion de români pe minut în faţa locului doi. De la ora 21.00, când a început Atletico textila, cifrele s-au schimbat: serialul de pe Pro TV a avut 1,5 milioane de români şi a fost pe locul al treilea, după Kanal D şi Antena 1.

Între 21.00 şi 22.00, cu fostul preşedinte Traian Băsescu în studio, România TV a numărat peste jumătate de milion de telespectatori.

URBAN. Las Fierbinţi a stat relaxat şi la oraşe: peste 1,1 milioane de telespectatori, cu 200.000 peste locul următor. Câţi au rămas la Atletico textila? Sub 800.000 de telespectatori pentru episodul de debut şi un loc trei pentru Pro TV, după Kanal D şi Antena 1.

Şi la oraşe, Băsescu a ţinut România TV pe locul patru.

COMERCIAL. Segmentul între 18 şi 49 de ani a fost al Pro TV pe ambele seriale. Postul a avut primul loc şi cu Las Fierbinţi (650.000 de telespectatori din targetul comercial) şi cu Atletico Textila (525.000).

Locul al patrulea pentru România TV cu preşedintele Băsescu (poziţie peste media staţiei pe acest segment).

Audienţele posturilor TV joi, 10 martie, pe intervalul Las Fierbinţi (20.00-21.00):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 2.155.000 11.8 20.9
2 Kanal D 1.662.000 9.1 16.1
3 Antena 1 1.051.000 5.7 10.2
4 National TV 607.000 3.3 5.9
5 Romania TV 474.000 2.6 4.6

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 1.113.000 11.2 21
2 Kanal D 815.000 8.2 15.4
3 Antena 1 512.000 5.1 9.7
4 National TV 287.000 2.9 5.4
5 Romania TV 260.000 2.6 4.9

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 651.000 13.4 32.2
2 Kanal D 248.000 5.1 12.2
3 Antena 1 173.000 3.6 8.6
4 National TV 112.000 2.3 5.5
5 DigiSport 1 50.000 1 2.5

Audienţele posturilor TV joi, 10 martie, pe intervalul Atletico Textila (21.00-22.00):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.829.000 10.0 18.3
2 Antena 1 1.668.000 9.1 16.7
3 Pro TV 1.526.000 8.3 15.3
4 Romania TV 559.000 3.1 5.6
5 Antena 3 362.000 2.0 3.6

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 910.000 9.1 17.2
2 Antena 1 866.000 8.7 16.3
3 Pro TV 785.000 7.9 14.8
4 Romania TV 355.000 3.6 6.7
5 Antena 3 250.000 2.5 4.7

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 524.000 10.8 25.0
2 Antena 1 296.000 6.1 14.2
3 Kanal D 275.000 5.7 13.2
4 Romania TV 68.000 1.4 3.3
5 Pro Cinema 67.000 1.4 3.2

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • CUM SA NU FIE BUNA AUDIENTA? Conteaza comercialul..
    Pro TV (524.000 telespectatori) 10.8 rating si 25.0% share fata de Antena 1 (296.000 telespectatori) 6.1 rating si 14.2% share

    Nu-mi place serialul, dar se descurca..

    Si de ce mereu trebuie ProTv sa fie pe 1? Conteaza calitatea programelor, nu numele postului..
  • Promo-urile au fost neconvingatoare. Poate acum lumea intelege ce inseamna un scenarist bun, umblat, care a cochetat cu filme de la festivaluri importante. Este posibil si sa se imbunatateasca. E abia la inceput. Eu as cauta totusi scenaristi buni.

Trimite un comentariu

sus