Skip to main content

O seară agitată, cu O poveste încâlcită, Eurovision şi meci. Câte targeturi, atâţia lideri: ProTV, DigiSport, Antena şi Kanal D

 
O seară agitată, cu O poveste încâlcită, Eurovision şi meci. Câte targeturi, atâţia lideri: ProTV, DigiSport, Antena şi Kanal D

AUDIENŢE. 6 martie a fost, fără îndoială, cea mai agitată duminică seară din acest an, cu animaţia O poveste încâlcită, cu derby Steaua - Dinamo, cu Eurovision şi cu Roata norocului.

Publicitate

În funcţie de target şi de interval orar, liderii s-au schimbat. Pe prima poziţie au fost, în aceeaşi seară, şi Kanal D, şi DigiSport, şi Pro TV, şi Antena 1.

Seara a fost deschisă de animaţia Disney Tangled - O poveste încâlcită, de pe Antena 1, post care dă startul producţiilor principale de seară de la ora 20.00. Filmul s-a intersectat (pe intervalul 20.00-22.00) cu o parte din Eurovision (TVR), cu Roata norocului (Kanal D) şi cu o bucată din filmul Faster: Iute ca glonţul - Pro TV.

Pe intervalul animaţiei cu Rapunzel, primul loc a fost al Kanal D pe naţional, Pro TV pe urban şi Antena 1, pe comercial. Postul Intact şi-a consolidat tronsonul de desene animate de duminică seara, cu care a avut cifre bune şi săptămânile trecute.

Trei programe importante au început la 20.30. De la această oră, a pornit lupta directă dintre Eurovision (TVR), meciul de fotbal Steaua - Dinamo (DigiSport) şi filmul de pe Pro TV.

Pe intervalul partidei (20.30-22.25), postul Kanal D a avut primul loc pe naţional, DigiSport a avut oraşele, iar Pro TV a fost pe primul loc pe segmentul comercial.

Detalii, în continuare:

Intervalul Tangles. "O poveste încâlcită", trei lideri pe trei targeturi

NAŢIONAL. Antena 1 şi-a consolidat, în ultimele săptămâni, intervalul de desene animate Disney de duminică seara. Cu Tangled - O poveste încâlcită, a avut o medie de aproape un milion şi jumătate de români pe minut. A fost pe locul al doilea pe interval, la distanţă de câteva zeci de mii de telespectatori în urma Kanal D, care a avut prima poziţie.

Locul trei pentru Pro TV pe intervalul animaţiei Disney şi patru pentru DigiSport.

URBAN. La oraşe, lider pe intervalul animaţiei a fost Pro TV, cu 790.000 de telespectatori, la distanţă foarte mică în faţa Antenei. Doar zece mii de telespectatori a avut în plus Pro TV.

Locul trei pentru DigiSport pe interval. Kanal D, lideri pe naţional, au fost pe locul patru la oraşe.

COMERCIAL. Primul loc pe targetul comercial pentru Antena 1, cu filmul O poveste încâlcită. Pe segmentul 18-49 de ani, topul a fost condus de Antena 1, urmată de Pro TV, Digisport şi Kanal D.

Audienţele posturilor TV duminică, 6 martie, pe intervalul filmului de animaţie Tangled - O poveste încâlcită (20.00-

22.00):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.519.000 8.3 14.1
2 Antena 1 1.461.000 8 13.5
3 Pro TV 1.374.000 7.5 12.7
4 DigiSport 1 792.000 4.3 7.3
5 Prima TV 552.000 3 5.1

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 791.000 7.9 13.4
2 Antena 1 780.000 7.8 13.2
3 DigiSport 1 626.000 6.3 10.6
4 Kanal D 613.000 6.2 10.4
5 Antena 3 269.000 2.7 4.6

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Antena 1 436.000 9.1 18.4
2 Pro TV 409.000 8.6 17.3
3 DigiSport 1 295.000 6.2 12.5
4 Kanal D 228.000 4.8 9.7
5 Prima TV 110.000 2.3 4.7

Intervalul Steaua - Dinamo: Un derby, o finală de Eurovision, un film şi tot trei lideri. TVR, locurile 5-6

NAŢIONAL. Kanal D a fost pe primul loc şi pe intervalul meciului de fotbal Steaua - Dinamo, cu o medie de aproape 1,5 milioane de telespectatori pe minut. Locul doi pentru Antena 1, cu aproape 1,3 milioane de români şi trei pentru Pro TV.

Digisport, care a transmis partida, a avut peste un milion media pe minut şi a fost pe poziţia a patra.

Selecţia naţională Eurovision nu a prins Top 5 naţional. A fost pe poziţia a şasea, cu jumătate de milion de români pe minut.

În top 10 a intrat şi DolceSport, post care a dfuzat, la rândul lui, derbyul din Liga I

URBAN. DigiSport a condus clasamentul posturilor TV la oraşe, cu meciul Steaua - Dinamo: peste 800.000 media în urban. Canalul RCS a fost peste Pro TV, Antena 1 şi Kanal D.

Un loc mai bun pentru TVR cu Eurovision: poziţia a cincea. Meciul de fotbal i-a asigurat DolceSport locul 10 la oraşe.

COMERCIAL. Segmentul de public comercial a fost al Pro TV pe intervalul parrtidei de fotbal. Diferenţele din top trei nu au fost însă foarte mari: câteva zeci de mii de telespectatori între locul 1, Pro TV, locul 2 - Antena 1 şi poziţia a treia - DigiSport.

Audienţele posturilor TV duminică, 6 martie, pe intervalul meciului de fotbal Steaua - Dinamo (20.30-

22.25):

NATIONAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.460.000 8 13.7
2 Antena 1 1.281.000 7 12.1
3 Pro TV 1.262.000 6.9 11.9
4 DigiSport 1 1.017.000 5.5 9.6
5 Prima TV 599.000 3.3 5.6
6 TVR 1 498.000 2.7 4.7
7 Dolce Sport 459.000 2.5 4.3
8 Romania TV 437.000 2.4 4.1
9 Antena 3 358.000 2 3.4
10 National TV 257.000 1.4 2.4

URBAN Nr. persoane Rtg% Share%
1 DigiSport 1 804.000 8.1 13.7
2 Pro TV 760.000 7.6 13
3 Antena 1 705.000 7.1 12
4 Kanal D 585.000 5.9 10
5 TVR 1 276.000 2.8 4.7
6 Prima TV 260.000 2.6 4.4
7 Antena 3 256.000 2.6 4.4
8 Romania TV 256.000 2.6 4.4
9 National TV 133.000 1.3 2.3
10 Dolce Sport 108.000 1.1 1.8

COMERCIAL Nr. persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 421.000 8.8 17.6
2 Antena 1 396.000 8.3 16.6
3 DigiSport 1 378.000 7.9 15.8
4 Kanal D 226.000 4.7 9.5
5 Prima TV 111.000 2.3 4.6
6 TVR 1 69.000 1.5 2.9
7 Romania TV 48.000 1 2
8 Dolce Sport 47.000 1 2
9 National TV 39.000 0.8 1.6
10 Antena 3 38.000 0.8 1.6

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Si lui Cata i-a ,,placut,, matematica! Sau nu vrea sa vada acolo unde este doar dubla audienta desi Digi are de 4 ori mai multi abonati!
  • Digi sport, audiente de 8 ori mai mari decat Dolce sport, cu acelasi meci !!
  • Wow. Bune audiente pentru toate posturile. Bravisimo. Pacat ca Kanal D il are prezentator pe mascariciul de "Bursucu", care a infectat emisiunea lui Teo, si acum infecteaza si aceasta emisiune.
  • @ Mile : Nu ti-ai invatat lectia saptamana trecuta? Chiar trebuie sa iti arati inteligenta in fiecare saptamana cu acelasi comentariu? Filmele de animatie sunt la foarte mare cautare oriunde in lume. Scot miliarde si da, sunt difuzate in prime time si la americani.
  • geo , doar comercialul conteaza, nu poti sa te adresezi tuturor , asa este peste tot in lume , cu celelalte targeturi dai faliment , iar de marean ce sa zic , e pe alta planeta , pro si-a mutat de sambata filmul la 20.15 ,oare de ce
  • Macar de-ar fi fost Roata Norocului care era acum cativa ani cu Mihai Calin la Pro, si nu cocalarismele de acum de la Kanal. Niciun *** nu mai avem, nici macar la TVR, care evident ca pentru asa ceva nu are resurse. Ar trebui sa fie obligatoriu in grila genul asta de program, ca sigur nu le-ar strica romanilor. Italienii au de 14 ani L'Eredita, inainte de jurnal, zi de zi, chiar si de sarbatori.
  • Pentru mine surpriza mare nu este A 1, ci Kanal D, care cu o roată și un relity-show de atras publicul noncomercial a reușit să ia fața concurenței. Știu că îmi veți spune că doar comercialul contează...apropo, Mile, unde vezi tu ca ”iar au fost umiliti de desene animate si pro si digi si kanal si tvr”...dacă A 1 era lider pe toate segmentele spuneam jos pălăria. Așa că Mila du-te și ia pastiluța... de minte.
  • umilit esti tu mile , dute si fa un dus sa nu te infierbinti prea tare . uitate mai atent si vezi cine e peprimul loc adunat
  • Probabil asa se explica de ce aseara, in mod neobisnuit la Pro, la 20:10, imediat dupa Sport a intrat Vremea, apoi filmul la si un sfert. De obicei, este publicitate intre cele doua rubrici, si cel mai probabil de data asta una din ele nu a fost in direct, tinand cont ca le-au despartit doar genericele si ambele se desfasoara fix din acelasi loc al studioului.
  • iar au fost umiliti de desene animate si pro si digi si kanal si tvr , unde in lume exista asa ceva , trebuie difuzate desene in fiecare duminica

Trimite un comentariu

sus