Skip to main content

Pro TV şi TVR 1, nimic la jurnal despre ancheta dezinfectanţilor. Doar Antena 1 a relatat la Observator

 
Pro TV şi TVR 1, nimic la jurnal despre ancheta dezinfectanţilor. Doar Antena 1 a relatat la Observator

„Cu acest subiect ar trebui deschise toate ştirile televiziunilor din România astăzi”, scria ieri Vlad Mixich, unul dintre cei mai cunoscuţi jurnalişti pe sănătate de la noi, despre ancheta GSP. Câte jurnale au făcut-o? Răspunsul: niciunul, potrivit monitorizării Paginademedia.ro.

Publicitate

Două posturi generaliste importante - Pro TV şi TVR 1 - nu au inclus în jurnalele principale de ieri, 25 aprilie, ancheta dezinfectanţilor diluaţi din spitale, realizată de Cătălin Tolontan şi de echipa Gazetei Sporturilor.

Observatorul Antenei 1 a fost singurul dintre cele trei canale generaliste care au relatat cazul investigaţiei. La ediţia de la ora 19.00, Observatorul Antenei 1 a menţionat subiectul încă din sumar.

Ancheta despre diluarea dezinfectanţilor folosiţi în spitale a fost prezentată în jurnalul Antena 1, într-un material de trei minute, care a inclus şi o declaraţie a lui Cătălin Tolontan şi a Mirelei Neag.

La Ştirile Pro TV, ancheta nu a constituit unul dintre subiectele zilei. Investigaţia nu s-a regăsit nici la jurnalul de la ora 19.00, nici în ştirile nopţii.

Televiziunea Publică şi-a deschis Telejurnalul cu demisia ministrului fondurilor europene. Ancheta prezentată de Gazeta Sporturilor, legată de faptul că firma Nexi Pharma a produs loturi de dezinfectanţi "neconforme", cu concentraţii ale substanţelor sub cele normale, nu a existat printre subiectele relatate.

Reamintim că investigaţia a fost relatată, ieri, de trei din cele cinci posturi de ştiri. Au prezentat cazul în jurnalele de ştiri (în materiale de doar câteva minute), Antena 3, B1 TV şi Realitatea TV. Însă, România TV şi Digi 24 nu au avut, ieri, niciun material despre investigaţia care zdruncină sistemul medical din România.

Investigaţia a fost însă foarte viralizată pe online. Materialul a avut 1.200 de share-uri pe Facebook şi a fost cea mai distribuită postare din blogosferă, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Impactul investigaţiei: Parchetul general a anunţat, astăzi, că s-a autosesizat după publicarea materialului în Gazeta sporturilor.

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Vai,Diji 24 n-a dat stirea??? Nu se poate, cei"mai" profesionisti o ard u batista pe tzambal???....sau la Diji 24 e pe varianta unde-i ordin cu placere? :)))))))))))))))))))Toate tembeliziunile din Romanica sunt varza cu muraturi.Mai stiti vreo tara din lumea asta unde toate tembeliziunile intra in publicitate in acelasi moment????
  • O monitorizare de toata jena. Si protv si prima tv au relatat despre acest subiect.
  • Mile du te si fa nani si nu mai comenta atata cele mai obiective stiri sunt la Pro tv
  • tot antena a dat prima stirea despre moartea bebelusilor , apoi a venit pro cu stirea dupa cateva zile , geo ei au dat stirea aseara doar pt ca s-a sesizat parchetul , altfel taceau , asta este cea vizionata em de stiri , e urat
  • Patraru a abordat subiectul la TVR , chiar cu asta a inceput emisiunea.
  • Pro TV a dat știrea azi la ora 19.00, în mod echilibrat, cu citarea lui Tolo și cu prezentarea tuturor părților implicate în scandal.

    Ps - Ati uitat sa dati stirea cu meciurile de CLeague difuzate in seara asta și mâine seara de Pro TV și Dolce Sport.
  • realitatea a deschis jurnalele de dimineata cu stirea asta, si au fost primii la care am vazut informatia :) au continuat si aseara si azi, dar nu la inceput de jurnale, ce-i drept.
  • Pe aia de la Pro ii inteleg, nu vor sa faca "publicitate" unei anchete "Antena", dar Televiziunea Publica este de toata jena! Nu se inchide?

Trimite un comentariu

sus