Skip to main content

Calupurile meciului, pline. Un sfert din reclamele din pauza Franţa – România au fost site-uri de pariuri. Clienţii meciului

 
Calupurile meciului, pline. Un sfert din reclamele din pauza Franţa – România au fost site-uri de pariuri. Clienţii meciului

România – Franţa. Ce clienţi şi-au făcut reclamă în pauza meciului de deschidere de la Euro 2016?

Publicitate

Potrivit monitorizării Paginademedia.ro, făcută pe difuzarea de pe Pro TV, un sfert dintre reclamele dintre cele două reprize au fost pentru site-uri de pariuri.

Slotul din pauză a fost plin: 32 de reclame, plus câteva promo-uri, au fost numai în pauza meciului. Opt au fost pentru site-uri de pariuri. Este vorba de eFortuna (cu două difuzări, Betano, Sportingbet, Casa pariurilor, Netbet, Betfair şi Winmasters.

Calupul din pauză a cuprins şi spoturi ale sponsorilor competiţiei europene: Orange, Kia (primele reclame din calup), Turkish Airlines, McDonald’s, Coca-cola şi Carlsberg. Orange a mai avut şi alte două reclame în minutele de pauză.

Dintre sponsorii Naţionalei României, BancPost a avut unul din primele spoturi din pauza publicitară dintre cele două reprize. Telekom şi Bergenbier, sponsori ai echipei Naţionale a României, nu au avut nicio reclamă în pauza meciului. Telekom a avut un spot la finalul celei de-a doua reprize, însă Bergenbier nu a fost în niciunul dintre cele două calupuri monitorizate de Paginademedia.ro.

Poziţie bună cumpărată de Lay’s. Spotul cu Puya şi Cabral a fost primul difuzat imediat după finalul meciului şi a bine delimitat de restul reclamelor.

Preţul reclamelor la meciurile Euro 2016, la Pro TV, este unul peste media obişnuită. La meciurile Naţionalei, prima reclamă poate ajunge şi la 25.000 de euro. Cât costă reclamele la Euro, pe Pro TV, într-un material pe Paginademedia.ro, aici.

Lista clienţilor de la meciul Franţa – România (calupul din pauză şi de după meci, în ordinea difuzărilor:

Pauza dintre reprize:

  • Orange
  • Kia
  • Orange
  • Bancpost
  • betano.com
  • Domeniile Samburesti
  • Turkish Airlines
  • M&M’s
  • eFortuna.ro
  • Bucegi
  • Magne B6
  • Eti puf
  • Dove men
  • Borsec
  • Sportingbet.ro
  • Altex
  • eFortuna
  • Asigurari sănătate NN
  • Stalinskaia
  • Casa Pariurilor
  • Ulei Eneos
  • Netbet.ro
  • Carrefour
  • Head&shoulders
  • Betfair.com
  • Bilka
  • Esentiale forte
  • Winmasters.com
  • Carlsberg
  • McDonald's
  • Coca-cola

După finalul meciului:

  • Lay’s
  • Lavazza
  • Volkswagen
  • Telekom
  • Pizza Hut
  • Coca-cola
  • Persil
  • emag
  • Colour Catcher
  • UPC
  • Rompetrol
  • Golden brau
  • Domestos
  • Selgros
  • Orbit
  • Snow colour

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • La cati bani luati, ar trebui sa faceti emisiuni care tin mai multe ore in legatura cu EURO! Zgarcitilor!
  • Dovada video senzational, golul trebuia anulat Franta-Romania

    http://animeonline.ro/romania-franta-1-2-fost-tratati-incorect/

Trimite un comentariu

sus