Skip to main content

(P) CSR. Ce lăsăm după noi? Coca-Cola HBC lansează „După Noi”, platforma care va integra inițiativele sale de sustenabilitate

 

(P) Coca-Cola HBC România, cea mai mare companie din industria băuturilor de pe piața locală, lansează platforma “După Noi”, care va îngloba atât inițiativele companiei, cât și programe ale comunităților.

Proiectul „După Noi” începe cu Țara Dornelor, o zonă foarte specială pentru Coca-Cola HBC, pe de o parte pentru că este unul din puținele locuri din țară unde mediul natural a rămas intact, iar oamenii au rămas autentici - autenticitatea fiind şi una din valorile companiei – și pe de altă parte pentru că este zona de unde izvorăște apa pentru produsele Dorna, Dorna Izvorul Alb şi Poiana Negri.

Strategia pe termen mediu a platformei “După Noi” are în vedere crearea de conținut pentru promovarea zonei, a oamenilor, tradiţiilor şi meşteşugurilor din Țara Dornelor, precum și încurajarea unui stil de viață responsabil, prietenos cu mediul înconjurător. Țara Dornelor este doar primul popas, în viitor platforma urmând a include și alte episoade “După Noi”.

Lansare la Teatrul Național, cu Ion Caramitru

Publicitate

Teatrul Național a fost "scena" lansării proiectului.

Echipa care s-a ocupat de proiect povestește:

"Cum altfel puteam transmite aceasta filosofie daca nu... printr-o invitatie la teatru? Fara ca invitatii sa stie ca scena va fi locul de desfasurare a evenimentului, am creat un decor, o oaza de liniste din Tara Dornelor chiar in mijlocul agitatiei urbane sustinut de un ecran de proiectie de 270 de grade. Insulele de lemn, podeaua din iarba naturala, tavanul de lumina din umbrele si proiectiile de sunet&imagini din padurile bogate ale Dornei au fost doar cateva dintre elementele care au intretinut atmosfera pana la deschidere.

Insa surpriza cea mare a venit atunci cand am aflat cu adevarat unde ne aflam. Cand ecranul de mijloc s-a ridicat, vocea marelui actor Ion Caramitru a rasunat dintr-un alt loc decat cel cu care suntem de regula obisnuiti – din sala, din postura spectatorului – aplaudand acest joc de rol. La fel ca in teatru, si in viata putem fi actori principali, in special atunci cand vorbim despre ceea ce lasam mostenire generatiilor viitoare.

Evenimentul a continuat cu proiectiile de fotografii si continut video ale celor mai importante povesti pe care le-am gasit pana acum in Tara Dornelor – locul de unde a pornit ideea proiectului Dupa Noi.

Filozofia platformei: Ce lăsăm După noi?

“După Noi” reflectă filosofia companiei, aceea de a face tot ce este posibil pentru a lăsa în urmă o lume mai bună, prin protejarea mediului și a resurselor, prin promovarea valorilor, a tradițiilor, a poveștilor și a locurilor din România.

Platforma își propune să inspire cât mai mulți oameni să conștientizeze cât de important este ce lasă în urma lor și să adopte un stil de viaţă cât mai responsabil, pe care să-l transmită şi generaţiilor viitoare.

Irina Ionescu, Public Affairs & Communication Manager Coca-Cola HBC România:

„După Noi a apărut din nevoia de a ne defini pe noi, ca oameni, pe de o parte, și pe noi ca producători și îmbuteliatori de băuturi răcoritoare și apă minerală, pe de altă parte. Am avut în vedere țelul nostru, acela de a inspira un viitor mai bun, de a răspândi fericire și de a uni oamenii. Acest țel există pentru a ne ghida și pentru a ne aminti de ce suntem aici și în ce credem cu adevărat. Suntem convinși că unul dintre lucrurile care ne unesc este conștientizarea faptului că suntem ceea ce lăsăm în urma noastră.”

În Țara Dornelor, mai precis în Poiana Negrii, primul pas al proiectului, compania deține fabrica de îmbuteliere a apei minerale, aici locuind peste 150 de angajați Coca-Cola HBC și familiile lor.

„Ni s-a părut firesc să oferim ceva înapoi acestei regiuni, precum și oamenilor care locuiesc aici și contribuie la prezervarea și autenticitatea ei. Dincolo de promovarea zonei şi a poveștilor minunate pe care le-am descoperit aici, lucrăm la proiecte punctuale care vor ajuta la dezvoltarea comunității locale”, adaugă Irina Ionescu.

Poveștile culese până în prezent din Țara Dornelor pot fi găsite pe website-ul După Noi, la secțiunile http://dupanoi.ro/comunitate/ și http://dupanoi.ro/mediu/.

Mai multe despre proiect puteți afla urmărind filmul manifest, precum și accesând website-ul platformei și paginile sale de Facebook și Instagram.

Coca-Cola HBC România investește de peste 15 ani în comunitățile locale în care activează și contribuie la dezvoltarea durabilă a acestora și la reducerea impactului asupra mediului, iar la începutul anului 2016 a primit recunoașterea de cea mai responsabilă companie din România.

Analiza care plasează Coca-Cola HBC România pe primul loc în topul celor mai responsabile companii de pe piața locală, România CSR Index 2015*, a luat în calcul Directiva Europeană 2014/95, Standardul de Raportare GRIG4 și Indicele de Sustenabilitate Dow Jones, care sunt cele mai complexe instrumente de raportare CSR la nivel mondial.

Coca-Cola HBC este una dintre primele companii multinaționale care a investit în România, intrând pe piața locală în 1991. Încă de la început a demonstrat că este un partener implicat, care evoluează alături de comunitate.

Obiectivul companiei este acela de a identifica acele cauze unde poate face diferența și unde se poate implica alături de parteneri de încredere: organizațiile non-guvernamentale specializate pe diverse tematici și cu un portofoliu solid de proiecte de succes.

Pentru că responsabilitatea socială face parte din strategia globală Coca-Cola HBC, în septembrie 2015, Indicele de Sustenabilitate Dow Jones a confirmat, pentru al doilea an consecutiv, poziția de lider global al industriei de băuturi a Coca-Cola HBC AG.

*Topul este o premiera in Romania, a fost realizat de o companie independenta de consultanta (The Azores), care a analizat cele mai mari 100 de companii din Romania. Studiul poate fi consultat aici

Echipele implicate in proiect

Coca-Cola Hellenic Romania:

  • Irina Ionescu - Public Affairs & Communication Manager
  • Emilia Petre - Communication Manager

McCann PR Romania:

  • Lavinia Chican
  • Imola Zoltan
  • Sorina Iordan
  • Anamaria Gardiner
  • Mihaela Dumitrascu
  • Emilia Ceapa
  • Alina Croitoru

Creative Team:

  • Traian Aron
  • Costin Bogdan
  • Bogdan Niculescu - Video Content
  • Ioan Dobre - producții speciale

GALERIA FOTO.


 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Ce lasam in urma noastra? Tone de pet-uri si milioane de diabetici, asta lasam.

    Si ceva carente de gramatica: "Obiectivul companiei este acela de a identifica acele cauze unde poate face diferența".

    Suna excelent fraza, chiar profi. Felicitari.
  • Coca-Cola HBC Romania a achitat 12.382.554 lei, adica 2,75 milioane de euro.

    http://revistapresei.hotnews.ro/stiri-subiectele_zilei-20965973-romania-curata-21-companii-multinationale-romaesti-inteles-procurorii-platit-taxe-13-milioane-euro-scape-raspundere-penala.htm

Trimite un comentariu