Skip to main content

Vocea Maiei Morgenstern, în spoturile pentru Rio 2016. Uma Thurman şi Juliette Binoche, în variantele internaţionale

 
Vocea Maiei Morgenstern, în spoturile pentru Rio 2016. Uma Thurman şi Juliette Binoche, în variantele internaţionale
Foto: imdb.com

TVR va difuza integral și în exclusivitate toate competițiile de la Jocurile Olimpice de Vară 2016, ce se vor defășura la Rio, în luna august. Anunțul a fost făcut în urmă cu puțin timp de postul public la Telejurnal.Maia Morgenstern este cea care narează în limba română spoturile pentru Rio 2016, care au fost realizate după modelul blockbusterelor. 

Publicitate

Vocea actriţei se aude la TVR, în patru spoturi TV, parte a campaniei „Împreună putem schimba lumea”, lansată de Comitetul Olimpic Internaţional. Uma Thurman şi Juliette Binoche pun voci pe variantele internaţionale ale spoturilor.

„Împreună putem schimba lumea” este mesajul pe care îl transmite actriţa Maia Morgenstern şi totodată titlul campaniei Comitetului Olimpic Internaţional (IOC), menită să arate forţa mişcării olimpice de a crea o lume mai bună, prin sport.

În variantele originale, acelaşi mesaj a fost înregistrat cu vocile a patru celebrităţi mondiale – actriţele Uma Thurman (în limba engleză), Juliette Binoche (în franceză), Paz Vega (spaniolă) şi Taís Araújo (portugheză).

Despre clipurile pentru Rio 2016

Cele patru spoturi realizate în cadrul campaniei - ”Together”, ”Counting Stars”, ”Respect” ”Breath” - conţin imagini emoţionante, mesaje puternice, fiecare ţară participantă având posibilitatea de le traduce şi adapta în propria limbă.

Organizatorii au colaborat, pentru realizarea coloanei sonore în execuţiile video, cu americanul Questlove, producător muzical al unor artişti precum Jay-Z, Amy Winehouse sau John Legend.

Crearea unei versiuni originale a piesei ”The Fire” (semnată de Questlove şi trupa The Roots) este rodul colaborării intercontinentale dintre Questlove şi cinci artişti celebri, câte unul de pe fiecare continent: Lenny Kravitz (America), Corrine Bailey Rae (Europa), Nneka (Africa), Yuna (Asia), respectiv Chet Faker (Oceania).

Campania şi-a propus să le amintească oamenilor că Jocurile Olimpice sunt un simbol pentru ceea ce oamenii pot realiza împreună.

"Există o forţă comună, un ritm ce ne uneşte, indiferent de locul unde ne aflăm pe glob sau de limba pe care o vorbim. Suntem cu toţii astfel conectaţi, ceea ce ne dă speranţă şi încredere în ceea ce putem realiza când ne unim forţele", acesta este mesajul transmis prin intermediul celor patru spoturi, care în România sunt narate de Maia Morgenstern.

Spotul pentru Jocurile Olimpice este creat de agenția VML și regizată de Max Malkin, cel care a realizată și videoclipuri pentru Eminem și trupa Green Day. Clipul este disponibil pentru difuzare pentru toate televiziunile din întreaga lume, dar și pentru mediul digital.

Oficialii postului public spun că TVR dezvoltă o campanie integrată dedicată Rio 2016.

"Nu mai puţin de 15 ID-uri de post, care promovează diversitatea de sporturi din competiţie, în culori diferite şi cu menţiunea ”TVR Official Broadcaster”, rulează pe toate posturile TVR din 8 iulie şi până în 21 august. Pagina de Facebook dedicată competiţiei este deja activă (facebook.com/Rio2016TVR), iar mesajele campaniei se vor regăsi şi online – pe site-ul dedicat Jocurilor Olimpice, care va fi lansat în curând, dar şi în print şi pe radio.

TVR va difuza integral și în exclusivitate toate competițiile de la Jocurile Olimpice de Vară 2016, ce se vor defășura la Rio, în luna august. Anunțul a fost făcut pe 4 iulie de postul public la Telejurnal, după cum Paginademedia.ro a scris AICI

Spotul oficial Rio 2016

 

Autor: Carmen Maria Andronache carmenpaginademedia.ro

Trimite un comentariu