Skip to main content

Pătraru s-a ţinut de pariu la prima ediţie - peste 1 rating pe urban. Loc bun pentru Digi 24 la oraşe

 
Pătraru s-a ţinut de pariu la prima ediţie - peste 1 rating pe urban. Loc bun pentru Digi 24 la oraşe

AUDIENŢE. Prima ediţie Starea Naţiei la Digi 24 a depăşit pragul minim impus de realizatorul Dragoş Pătraru. Ratingul a fost peste 1 la nivel urban, ceea ce a poziţionat Digi 24 pe locul şase, cu cifre mult peste media staţiei de ştiri.

Publicitate

Pe targetul urban, Digi 24 a fost peste postul public TVR 1, unde Dragoş Pătraru a realizat Starea Naţiei înainte de a trece la canalul de ştiri al RCS.

La nivelul întregii ţări şi la oraşe, audienţa Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru a avut cifre de aproape trei ori mai mari decât media Digi 24 în luna iulie.

Înainte de date, reluăm ”pariul” lui Dragoş Pătraru, o declaraţie făcută în exclusivitate la interviurile PaginademediaTV, la plecarea de la TVR 1:

“Eu nu vreau să merg acolo şi să fac 0,5, să zic că am bifat o emisiune, că fac nişte bani şi mă duc acasă să spun "mamă, ce jurnalist sunt eu". Nu.

Noi vrem performanţă. Minimul este 1%. Dacă facem sub 1%, dacă vreţi ca emisiunea Starea Naţiei să nu mai fie, nu vă mai uitaţi. Merg şi vând banane în piaţă, mi-am dorit întotdeauna. Facem emisiunea pentru că oamenii se uită, depindem total de acest public.”

Audienţa posturilor TV luni, 1 august, pe intervalul primei ediţii Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru la Digi 24 (22.30-23.20):

NAŢIONAL. La nivelul întregii ţări, 144.000 de români s-au uitat în fiecare minut la prima ediţie Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru la Digi 24. Postul de ştiri al RCS a fost pe locul zece pe acest target. Audienţa emisiunii a fost mult peste media staţei.

În iulie, de exemplu, media Digi 24 în Prime-Time, la nivel naţional, a fot de 56.000 de telespectatori, faţă de 144.000 la prima ediţie Starea Naţiei.

URBAN. Targetul urban, cel pe care Pătraru paria cel puţin 1% rating, a înregistrat aproape 130.000 de telespectatori, adică 1,3 rating. Pe acest segment, Digi 24 a fost pe locul şase şi a depăşit pe interval postul public TVR 1, de unde a venit Pătraru cu emisiunea.

Şi la oraşe, media emisiunii a depăşit media staţiei: 130.000 Starea Naţiei, faţă de aproape 50.000 media Digi 24 în Prime-Time.

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, emisiunea lui Dragoş Pătraru s-a apropiat de 30.000 de telespectatori între 18 şi 49 de ani, cifră apropiată de media staţiei. Pe acest target, Digi 24 a avut în iulie, în Prime-Time, o medie de 23.000 de telespectatori.

Audienţa posturilor TV luni, 1 august, pe intervalul Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru, la nivel NAŢIONAL:

NATIONAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 1.121.000 6.2 17.9
2 Pro TV 1.037.000 5.8 16.5
3 Antena 1 455.000 2.5 7.2
4 Romania TV 346.000 1.9 5.5
5 Antena 3 237.000 1.3 3.8
6 Prima TV 219.000 1.2 3.5
7 TVR 1 201.000 1.1 3.2
8 Disney 185.000 1.0 2.9
9 National TV 164.000 0.9 2.6
10 Digi 24 144.000 0.8 2.3
11 Antena Stars 134.000 0.7 2.1
12 DigiSport 1 130.000 0.7 2.1
13 Acasa 128.000 0.7 2.0
14 B1TV 128.000 0.7 2.0
15 Cartoon Network 110.000 0.6 1.8

Audienţa posturilor TV luni, 1 august, pe intervalul Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru, în mediul URBAN:

URBAN Nr persoane Rtg% Share%
1 Kanal D 656.000 6.7 18.6
2 Pro TV 513.000 5.3 14.5
3 Romania TV 224.000 2.3 6.3
4 Antena 1 205.000 2.1 5.8
5 Antena 3 151.000 1.5 4.3
6 Digi 24 128.000 1.3 3.6
7 TVR 1 106.000 1.1 3.0
8 DigiSport 1 86.000 0.9 2.4
9 Prima TV 84.000 0.9 2.4
10 B1TV 82.000 0.8 2.3
11 Disney 73.000 0.7 2.1
12 Acasa 72.000 0.7 2.0
13 Realitatea TV 69.000 0.7 1.9
14 Happy Channel 57.000 0.6 1.6
15 Antena Stars 55.000 0.6 1.6

Audienţa posturilor TV luni, 1 august, pe intervalul Starea Naţiei cu Dragoş Pătraru, pe segmentul COMERCIAL:

COMERCIAL Nr persoane Rtg% Share%
1 Pro TV 306.000 6.9 22.5
2 Kanal D 158.000 3.5 11.6
3 Antena 1 118.000 2.6 8.7
4 Prima TV 39.000 0.9 2.9
5 Realitatea TV 36.000 0.8 2.7
6 Acasa 33.000 0.7 2.4
7 AXN 32.000 0.7 2.4
8 TVR 1 30.000 0.7 2.2
9 Romania TV 30.000 0.7 2.2
10 Paramount 29.000 0.6 2.1
11 Digi 24 29.000 0.6 2.1
12 Happy Channel 27.000 0.6 2.0
13 Disney 25.000 0.6 1.8
14 DigiSport 1 22.000 0.5 1.6
15 B1TV 19.000 0.4 1.4

VIDEO. Pariul lui Pătraru

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Hai ca daca se mai plange un pic ca e cenzurat, poate ii mai creste cu 0.2% audientele. Productie slaba, echipa slaba.

    Oricum acolo ii e locul. Cu disney channel... Multa "inteligenta" in tara asta si multi pa pa > gali.
  • Voi ați făcut un articol cu peste 2400 de caractere despre o emisiune ce a avut audiență o sută și ceva de mii de telespectatori? Pagina de Media e un site serios, nu?
  • *** asta vulgar si inept este orice , numai jurnalist nu, oricat l-ati gonfla voi in mod nejustificat, doar pentru ca va plateste sa isi faca reclama. abureala cu audientele lui! a scos si el o margica poleita si o vinde ca bob de aur, mizand ca il crede cineva! VAX! ne jigneste inteligenta! *** este de trei nule: zero inteligenta, zero umor, zero show! nu as cumpara de la pietarul asta banane, pentru ca si p-alea ti le-ar da stricate si la suprapret, zicand ca sunt calitatepremium!
  • Expertul, nu compara momente diferite din an. Uita-te per total cat de mici sunt audientele pe comercial in zilele de vara, cand e cald, concedii etc.
  • Foarte tare, stirea ca nu s-a uitat mai nimeni pe targetul comercial a fost trasnformata in stirea ca Patraru a avut un debut reusit. Tot asa!
  • Am doua.
    1. Credeam ca 1% e un target foarte usor de atins,dar uitandu-ma pe tabelele de mai sus, m-am razgandit;
    2. Ora 22:30 e o ora bunicica. Ar fi fost ok si 22:00.

    In rest, ma bucur pentru el si pentru echipa.
  • @ Iuli : încetează cu obsesia ăsta ca dau doar audientele protv și digi. Precedentele audiente date au fost când antena a prins niște locuri 1 cu insula iubirii și fantastic show. Dau doar date care convin cel puțin unei televiziuni indiferent care este aceea.

    Iar Pătraru cel maI probabil va urca.
  • Digi24 vinde publicitatea pe targetul comercial! Audientele obtinute de Patraru la digi 24, pe targetul comercial, sunt modeste. Ultima editie Biziday: 133.000 de telespectatori pe urban, din care 89.000 au fost din targetul comercial http://www.paginademedia.ro/2016/06/audiente-cati-oameni-s-au-uitat-la-ultima-editie-biziday-a-fost-printre-cele-mai-urmarite-editii-la-digi24
  • sub disney channel pe urban, sub paramount si la acelasi sub nivel cu happy chanel, pe comercial. il mai umflati mult ?
  • Voi nu mai dati si alte audiente? Sau serviti doar la ProTV si Digi? Ca in rest nu prea vezi audiente.. Dati audientele zilnice din prime-time, sau macar de 3-4 ori pe saptamana
  • E pacat sa pretindeti ca sunteti un "site de media" si sa va faceti ca nu intelegeti valoarea "comercialui".
    Nu stiu de cand e 1.3 un rating dezirabil(mai ales pe urban) dar probabil exista niste "nespuse" in relatia pdm - sn.
    Cat despre d-nul Patraru, dansul a vandut de la inceput banane-n piata doar ca site-uri ca asta al dvs il umfla nejustificat. Ma rog, cat se poate umfla un 1.3.
    Un mic ghid despre ratinguri (http://www.forbes.ro/articles/la-vanatoare-de-public-comercial_0_5878-12943). Se pare ca aveti nevoie
  • Cel mai surprizantor mi se pare locul ocupat in comparatie cu celelalte posturi de stiri din grila. De ex A3.: pe urban sunt imediat dupa A3, iar pe commercial acestia nici nu se vad. Romania TV: desi pe urban acestia stau mult mai bine, pe commercial diferenta este in marja de eroare.
    Surprinde insa rezultatul Realitatea pe commercial. Practic, in timp ce toate televiziunile au o rata urban-commercial de 20-25%, realitatea are aproape 50%, fiind depasita doar de Pro TV. Daca este reala cifra, asta da eficienta:))
  • A avut mare noroc că nu s-a ”intersectat” pe orarul de difuzare cu vreun meci de fotbal mai de Doamne-ajută ori cu vreo producție de succes marca Pro TV sau A 1.
  • Antena 3: 237000 pe national si pe comercial sub (oare cat de mult) 19000.
    Comentariile sunt de prisos.

Trimite un comentariu

sus