Skip to main content

EXCLUSIV. Şeful PR-ului din Pro TV pleacă din companie

 
EXCLUSIV. Şeful PR-ului din Pro TV pleacă din companie

Plecare din Pro TV. Alina Bratu, coordonatorul de PR al Pro TV părăseşte grupul media după doi ani şi jumătate.

Publicitate

Contactată de Paginademedia.ro, Alina Bratu a confirmat plecarea din poziţia de Communication Manager şi a precizat că "a decis să se dezvolte într-o nouă direcţie profesională", fără a oferi mai multe detalii.

Alina Bratu a venit pe poziţia de coordonator al departamentului de PR din Pro TV în primăvara lui 2014, după ce anterior fusese Corporate Affairs Manager şi Senior Brand Manager Carlsberg şi Holsten la URBB - Tuborg.

Alina Bratu venea în Pro TV după ce, cu aproximativ o lună înainte, întregul departament de PR fusese restructurat.

Până în februarie 2014, comunicarea Pro TV a fost condusă de Maria Apostol, din poziţia de Marketing&Corporate Affairs Director. Ea pleca după 13 ani de Pro TV.

La câteva luni de la plecarea Mariei Apostol, tot departamentul de PR pe care l-a coordonat la Pro TV a fost desfiinţat şi concediat într-o singură zi. În luna mai, toate cele 10 persoane care asigurau partea de PR au fost anunţate într-o zi că se încetează colaborarea, fără a li se da vreo explicaţie. La vremea respectivă, angajaţii au chemat poliţia, întrucât s-a pus problema ca evacuarea lor să se facă de către bodyguarzi.

Povestea, pe Paginademedia.ro, aici.

Alina Bratu, carte de vizită, potrivit profilului LinkedIn:

Mai 2012-Mai 2014: Corporate Affairs Manager & Senior Brand Manager Carlsberg & Holsten at URBB - Tuborg & Carlsberg Romania
Din atribuţii:

– responsabil de marketingul brandurilor internaţionale şi superpremium precum Carlsberg, Guinness, Holsten, de la cercetare şi dezvoltare la publicitate şi vânzări.
– Responsabil pentru strategia de comunicare, atât corporate, cât şi pentru brandurile din portofoliu
– Reprezintă compania în relaţia cu autorităţile, stabileşte şi menţine relaţiile cu clienţii, oficialii guvernului şi instituţiile media

Noiembrie 2008: Corporate Affairs Manager
URBB - Tuborg & Carlsberg Romania

Iunie 2004-noiembrie 2008: PR Manager
URBB - Tuborg & Carlsberg Romania
Atribuţii:

PR pentru brandurile internaţionale din portofoliu: Tuborg, Carlsberg, Skol, Holsten, Guinness, Kilkenny, Grimbergen (pe bere), Granini (soft drinks) şi Bilbor (apă minerală)

Septembrie 2001-iunie 2004: Assistant Vice-President Sales & Marketing
URBB - Tuborg & Carlsberg Romania

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus