Skip to main content

Oficialii Burda confirmă: Esquire își încetează apariția

 
Oficialii Burda confirmă: Esquire își încetează apariția

Revista Esquire nu va mai apărea pe piața românească, după cum au confirmat pentru Paginademedia.ro oficialii Burda România, editorul publicației.

Publicitate

Poziția oficialilor Burda, pentru Paginademedia.ro:

Burda Romania evalueaza permanent oportunitatile pietei media din Romania si incearca sa se adapteze la cerintele clientilor, indiferent ca vorbim despre cititori sau advertiseri.

Ultimii ani au aratat o concentrare a interesului si a bugetelor de publicitate catre anumite zone de continut in detrimentul altora, iar Burda Romania a decis sa investeasca in acele segmente de piata cu potential de crestere.

Prin urmare, editia de primavara a revistei Esquire a fost ultima publicata de Burda Romania, urmand ca eforturile noastre sa se indrepte catre celelalte produse din portofoliu, dar si catre produse noi.

Viitorul Esquire era incert încă din vară, după cum Paginademedia.ro a scris în exclusivitate, aici.

Revista Esquire, dedicată bărbaților, a intrat în România în septembrie 2007, ca parte a grupului Sanoma Hearst România. Publicația a apărut inițial în fiecare lună, iar din 2010 a devenit trimestrială. În 2013, compania Sanoma, cu toate titlurile din portofoliu, a fost cumpărată de Burda România.

Cele mai recente date de vânzări, postate de site-ul Biroului Român de Audit al Tirajelor, arată că Esquire a avut o medie de 5.360 de exemplare vândute în luna aprilie, ultima apariție a publicației.

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu