Skip to main content

SCHIMBAREA LA FAȚĂ. Banca Transilvania, rebranding semnat de Brandient. Mihai Dobrovolschi, vocea noului spot

 
SCHIMBAREA LA FAȚĂ. Banca Transilvania, rebranding semnat de Brandient. Mihai Dobrovolschi, vocea noului spot

Banca Transilvania a trecut printr-un proces de rebranding, iar de astăzi are o nouă identitate vizuală, semnată de agenția Brandient. 

Este al doilea rebranding din istoria bancii, dupa cel din 2003, spun reprezentanții companiei într-un comunicat. Sigla a fost redesenata, iar paleta cromatica - galben, rosu si albastru – reprezintă „noul limbaj vizual al Băncii Transilvania”.

Printre elementele de brand ce rămân neschimbate este chiar „Zânul”, cel care este imaginea Băncii Transilvania de zece ani. 

Publicitate

„BT a păstrat în cadrul identității de brand elementele care i-au adus și până acum vizibilitate, favorabilitate și simpatie, dar care sunt și ușor de recunoscut: scutul – ca element grafic al siglei, galbenul BT, respectiv Zânul, personaj care ofera comunicarii bancii unicitate si un mod prietenos de a transmite informatii”, anunță compania. 

Rebrandingul a cuprins mai multe etape: audit, redesenarea identității vizuale, trasarea strategiei de brand și de comunicare, respectiv implementarea, etapa care este în derulare atât la nivelul băncii, cât și al companiilor Grupului Financiar Banca Transilvania.

Horia Ciorcilă, Președintele Consiliului de Administrație al Băncii Transilvania: „Banca Transilvania se află acum într-o nouă etapă de dezvoltare și de maturizare, iar noul concept de brand reflectă foarte bine ceea ce suntem: bancă romanească și campion local, care susține cu respect, pasiune și idei noi spiritul antreprenorial românesc și vise care se transformă în realizări.”

Ciprian Bădălan, Design Director Brandient: „Noua identitate vizuală își propune să exacerbeze personalitatea carismatică și plină de vitalitate care definește atât spiritul întreprinzătorului român, cât și echipa BT. Logoul, tratat într-o manieră moderna de design, a inspirat o platformă grafică generoasă, cu valoare de brand property, capabilă să asigure consistență stilistică în toate manifestările brandului. Componenta de încredere, care definește domeniul bancar, este ajutată la nivel vizual printr-o literă solidă și prin rigoare compozițională.”

Campania are și un nou spot TV, dar și un nou site semnate de agenția Three, condusă de Andrei Tripșa. Vocea campaniei este realizatorul radio Mihai Dobrovolschi, de la Radio Guerrilla. 

Logo înainte (foto sus) și după:

 

 

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu