Pro TV are un nou manager de comunicare, după plecarea Alinei Bratu, în urmă cu o lună.
Potrivit informaţiilor Paginademedia.ro, noul coordonator al comunicării Pro TV este Cornelia Sofronie Piţigoi.
În ultimii ani, Cornelia Sofronie Piţigoi a fost communications manager la compania Procter & Gamble. Anterior, a ocupat poziţii în departamentul de comunicare al multinaţionalei.
Cornelia Sofronie Piţigoi, carte de vizită:
2002-2007 – External Relations Manager, Belgrad, Procter & Gamble
2007-2008 – Senior External Relations Manager, Bucuresti, Procter & Gamble
2009-2013 – Senior Communications Manager for East Balkans Markets (Romania, Moldova si Bulgaria), Procter & Gamble
2013-2016 – Senior Communications Manager (South East Europe North and Central markets), Procter & Gamble
În ultimii doi ani şi jumătate, comunicarea Pro TV a fost coordonată de Alina Bratu, care a decis să plece din octombrie, după cum Paginademedia.ro a scris aici.
Citeşte şi:
- Maria Apostol: "Azi a fost ultima mea zi la Pro TV". Şefa comunicării din Pro TV pleacă din companie
Comentarii
@ioana: Ai dreptate, in piata de media sunt foarte putini oameni de PR foarte buni. PRO-ul se pare ca a ales prost si de data aceasta, iar puterea lor in aceasta zona a fost foarte mare atunci cand Maria Apostol era director de comunicare. Toata piata stie ca nicio persoana publica nu comenta in fata ei, iar relatia cu ziaristii si-a construit-o foarte bine, in timp, bazandu-se foarte mult pe adevar. Comunicatorii de multinationale/corporatii/business-uri mari nu prea stiu cu ce se mananca zona asta.
@Maria: Departamentul de PR al TVR-ului exista, dar lipseste cu desavarsire. Oamenii sunt la fel de plictisiti de job-ul lor cum sunt si emisiunile pe care le are statia. Iar ca sa iti dai seama cat de trista e treaba acolo, probabil o cunosti mai in detaliu decat noi, explica-ne si noua cum se poate ca un om de PR din TVR, atunci cand este abordat pentru un material despre un prezentator de acolo sa raspunda, citez: "Aaa, nu putem face articolul asta pentru ca noi nu stim daca X-ulica MAI ESTE ANGAJAT aici si probabil ca nu o sa putem afla asta pana cand vrei tu raspunsul. Hai sa o lasam pe alta data!", fiind vorba despre un X-ulica ce avea emisiunea pe post. Asta pe langa faptul ca niciodata cei din departamentul de PR al TVR nu isi respecta deadline-urile. Nu mai vorbim despre materiale creative, propuneri de subiecte exclusive, sedinte foto, ca nu are rost. In afara de Iuliana Tudor care isi plateste PR din exteriorul televiziunii, restul mor incet. Draga Ioana, daca esti atat de implicata in subiectul TVR, spune-ne ce alta personalitate de acolo a aparut intr-un material de revista glossy in ultimii 3 ani? Multumesc!
Numărul de produse noi a fost destul de mic, granulele Lenor sunt sigura excepție notabilă.
P&G se reorganizează, iar divizia din România este făcută praf, activitatea de distribuție a fost preluată de o altă firmă, fabrica de la Timișoara a ajuns în portofoliul unei alte firme, anumite branduri au trecut la o firmă italiană care își fabrică produsele în țara sa, divizia de parfumerie și șampoane va ajunge la Coty. Principala activitate a P&G Balcani va rămâne în mare doar promovarea unor produse care sunt importate din alte piețe și vândute la noi.
Păcat,