Skip to main content

De la Procter la Pro TV. Noul șef al comunicării Pro TV vine de la P&G

 
De la Procter la Pro TV. Noul șef al comunicării Pro TV vine de la P&G

Pro TV are un nou manager de comunicare, după plecarea Alinei Bratu, în urmă cu o lună.

Publicitate

Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, noul coordonator al comunicării Pro TV este Cornelia Sofronie Pițigoi.

În ultimii ani, Cornelia Sofronie Pițigoi a fost communications manager la compania Procter & Gamble. Anterior, a ocupat poziții în departamentul de comunicare al multinaționalei.

Cornelia Sofronie Pițigoi, carte de vizită:

2002-2007 – External Relations Manager, Belgrad, Procter & Gamble

2007-2008 – Senior External Relations Manager, Bucuresti, Procter & Gamble

2009-2013 – Senior Communications Manager for East Balkans Markets (Romania, Moldova si Bulgaria), Procter & Gamble

2013-2016 – Senior Communications Manager (South East Europe North and Central markets), Procter & Gamble

 În ultimii doi ani și jumătate, comunicarea Pro TV a fost coordonată de Alina Bratu, care a decis să plece din octombrie, după cum Paginademedia.ro a scris aici.

Citește și:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @gabriela - se pare ca nu m-am exprimat corect si am atins niste orgolii - eu ma refeream la PR-ul din TVR ca singurul care mai lupta cu "curentul pietei". Singurul care nu plateste materiale, coperti, interviuri (inclusiv in reviste glossy), singurul care nu poate obliga vedetele pentru anumite aparitii, declaratii sau participari, singurul care nu recurge la stiri facile de cancan... Cu bani oricine face PR, mai ales daca ajungi sa duci ziaristii in excursii peste hotare - eu am remarcat doar ca oamenii din TVR inca se descurca "by the book" - adica fara bani. Ai dreptate, nu "rup gura targului" (ca nici nu au cu ce), iar "pestele de la cap se impute".... dar totusi sunt cu mult deasupra altora care dau bani... si au ramas cam singurii de felul asta. Este parerea mea ca observator impartial - fara alte intentii ascunse.
  • PRul Pro tv a functionat cam cat Shogunul Sarbu a avut bani sa pompeze in presa si protectie de la politicieni ca sinucisul Adrian Nastase care i-au sters datorii enorme de la bugetul de stat, sau Udrea dadea telefoane sa dispara sau apara contra cost articole sub obladuirea directa a Mariei Apostol, amanta lui, dupa cum a dezvaluit Tolo
  • Dupa esecul Alinei Bratu, nu inteleg de ce sa iei un alt om dintr-o corporatie care nu are legatura cu tv/media. PR-ul de televiziune e total diferit de cel de agentie, mai cu seama, de cel de corporatie/business.

    @ioana: Ai dreptate, in piata de media sunt foarte putini oameni de PR foarte buni. PRO-ul se pare ca a ales prost si de data aceasta, iar puterea lor in aceasta zona a fost foarte mare atunci cand Maria Apostol era director de comunicare. Toata piata stie ca nicio persoana publica nu comenta in fata ei, iar relatia cu ziaristii si-a construit-o foarte bine, in timp, bazandu-se foarte mult pe adevar. Comunicatorii de multinationale/corporatii/business-uri mari nu prea stiu cu ce se mananca zona asta.

    @Maria: Departamentul de PR al TVR-ului exista, dar lipseste cu desavarsire. Oamenii sunt la fel de plictisiti de job-ul lor cum sunt si emisiunile pe care le are statia. Iar ca sa iti dai seama cat de trista e treaba acolo, probabil o cunosti mai in detaliu decat noi, explica-ne si noua cum se poate ca un om de PR din TVR, atunci cand este abordat pentru un material despre un prezentator de acolo sa raspunda, citez: "Aaa, nu putem face articolul asta pentru ca noi nu stim daca X-ulica MAI ESTE ANGAJAT aici si probabil ca nu o sa putem afla asta pana cand vrei tu raspunsul. Hai sa o lasam pe alta data!", fiind vorba despre un X-ulica ce avea emisiunea pe post. Asta pe langa faptul ca niciodata cei din departamentul de PR al TVR nu isi respecta deadline-urile. Nu mai vorbim despre materiale creative, propuneri de subiecte exclusive, sedinte foto, ca nu are rost. In afara de Iuliana Tudor care isi plateste PR din exteriorul televiziunii, restul mor incet. Draga Ioana, daca esti atat de implicata in subiectul TVR, spune-ne ce alta personalitate de acolo a aparut intr-un material de revista glossy in ultimii 3 ani? Multumesc!
  • @Maria-cu regret iti spun ca nici macar nu stiam ca TVR are departament de PR. Iti dau exemplul grilei de toamna a televiziunii publice, cu modificari semnificative si achizitii interesante, pe care le-am vazut comunicate doar intr-un comunicat de presa, mult prea lung. In rest, spre exemplu sosirea Emei Zeicescu la ei am vazut-o comunicata mai mult de vedeta in social media si pe blogul propriu, decat in alte parti. Ca nu sunt resurse, sunt de acord. Insa sunt convinsa ca jurnalistii de presa scrisa si online sunt extrem de interesati de TVR.
  • @Ioana - PRO TV dicta pe piata de PR cand avea la dispozitie tot felul de canale de comunicare in grupul propriu: avea post radio, agentie de stiri, ghid tv, ziar financiar, reviste glossy iar bugetul pentru promovare in publicatii care nu erau ale lor era aproape nelimitat. Pe masura ce banii au inceput sa fie dijmuiti iar grupul sa se destrame, s-a "subtiat" si PR-ul. Iar specialisti pe media sunt inca destui - probabil cei mai buni sunt cei de la TVR care nu au bani, nu au publicatii sau canale media asociate, nu recurg la trivialitati sa isi promoveze programele sau vedetele, nu au evenimente "sa rupa gura targului", nu fac rabat la calitate/moralitate si comunica foarte bine. Daca fara sprijin si bani inca "penetreaza" o piata interesata din ce in ce mai mult de cancanuri, ma gandesc ce treaba faina ar fi facut daca ar fi avut posibilitatile de la PRO...
  • Imi e greu sa inteleg aceste optiuni ale Pro TV, post care seta actiunile pe piata de PR din media romaneasca in urma cu cativa ani. Dupa un om de comunicare din zona business, de la Tuborg, aleg acum un om de comunicare din P&G. Inteleg din asta ca, din pacate, nu mai avem profesionisti de PR, calificati pe zona media:(
  • P&G nu a mai comunicat mai nimic în ultimii ani.
    Numărul de produse noi a fost destul de mic, granulele Lenor sunt sigura excepție notabilă.
    P&G se reorganizează, iar divizia din România este făcută praf, activitatea de distribuție a fost preluată de o altă firmă, fabrica de la Timișoara a ajuns în portofoliul unei alte firme, anumite branduri au trecut la o firmă italiană care își fabrică produsele în țara sa, divizia de parfumerie și șampoane va ajunge la Coty. Principala activitate a P&G Balcani va rămâne în mare doar promovarea unor produse care sunt importate din alte piețe și vândute la noi.

    Păcat,

Trimite un comentariu