Skip to main content

Proprietarul ThinkDigital, parteneriat cu Taboola, o platformă de content discovery și native advertising

 
Proprietarul ThinkDigital, parteneriat cu Taboola, o platformă de content discovery și native advertising

Taboola, platformă de content discovery, a încheiat un parteneriat exclusiv cu TDG, grup care operează în România ThinkDigital și TailWind, care deține Project Agora.

Rețeaua de website-uri gestionată de TDG din Europa Centrala de Est și de Sud Est, printre care și România, integrează platforma actuală a Taboola.

Publicitate

Advertiseri și publisheri din întreaga lume folosesc platforma de discovery Taboola pentru a-și distribui conținutul și a monetiza traficul prin formate de tip „native advertising”.

Ce face Taboola: Recomandă articole editoriale sau publicitare personalizate pentru fiecare utilizator, bazându-se pe o serie de algoritmi. 

Odysseas Ntotsikas, Managing Director și Fondator al TDG: „Content discovery presupune o schimbare de paradigmă în modul în care publicul găsește și consumă conținut (publicitar sau nu) în zilele noastre, iar Taboola a fost motorul acestei schimbări.”.

Taboola, o platformă dezvoltată la nivel mondial, plasează lunar peste 360 miliarde de recomandări editoriale și video unei audiențe de peste 1 miliard de vizitatori unici pe unele dintre celei mai renumite siteuri de publishing, precum USA TODAY, Huffington Post, MSN, Business Insider, Chicago Tribune și The Weather Channel.

Grupul TDG este reprezentat în România de Dragos Stanca si operează companiile ThinkDigital, TailWind, si Project Agora.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu