Skip to main content

Românii au schimbat de pe Pro TV imediat după meciul Stelei. Atletico Textila, bătut și de Next Star și de Kanal D

 
Românii au schimbat de pe Pro TV imediat după meciul Stelei. Atletico Textila, bătut și de Next Star și de Kanal D

AUDIENȚE. Întoarcere de situație după finalul meciului Steaua - Zurich, dat de Pro TV. Imediat după partida de fotbal, când Pro TV a difuzat Atletico Textila, clasamentul posturilor s-a schimbat.

Publicitate

Cu Steaua, Pro TV avea audiențe duble față de locul doi: 2,5 milioane la Pro TV, față de 1,2 milioane la Kanal D și 1,1 milioane la Antena 1.

Cu Atletico Textila, Pro TV a rămas doar cu 840.000 de telespectatori și a căzut pe locul al treilea, iar Antena 1 a trecut pe prima poziție.

Cifrele pe intervalul Atletico Textila:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, pe intervalul Atletico Textila (22.00-23.00), Pro TV avea 840.000 de români pe post (față de 2,5 milioane la meci). Serialul de comedie a fost depășit de Next Star cu Dan Negru, cu peste 1,5 milioane de români în fața televizoarelor și de Kanal D (1,3 milioane).

URBAN. Locul trei și la orașe pentru Atletico Textila. O medie de 480.000 de telespectatori (față de 1,4 milioane la meci). Prima poziție la orașe pe intervalul serialului a fost a Antenei 1 (750.000 de telespectatori), urmată de Kanal D (630.000).

COMERCIAL. Pe segmentul comercial, Atletico textila a numărat sub 300.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani (la meci erau peste 700.000). Pe acest target, Pro TV a fost pe locul al doilea, la o mică diferență în urma Antenei 1.

Audienta posturilor TV joi, 20 octombrie, pe intervalul Atletico Textila (22.00-23.00), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 1.515.000 8.4 20.5
2 Kanal D 1.291.000 7.2 17.4
3 Pro TV 843.000 4.7 11.4
4 Antena 3 500.000 2.8 6.8
5 National TV 267.000 1.5 3.6

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 20 octombrie, pe intervalul Atletico Textila (22.00-23.00), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 753.000 7.7 18
2 Kanal D 632.000 6.5 15.1
3 Pro TV 477.000 4.9 11.4
4 Antena 3 340.000 3.5 8.1
5 DigiSport 1 134.000 1.4 3.2

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 20 octombrie, pe intervalul Atletico Textila (22.00-23.00), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 323.000 7.2 19.5
2 Pro TV 296.000 6.6 17.8
3 Kanal D 154.000 3.4 9.3
4 DigiSport 1 80.000 1.8 4.8
5 National TV 60.000 1.3 3.6

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Mile, tu te afli în treabă doar când A 1 nu e pe locul 2 sau 3.
    Chiar nu poți face diferența între un postac A 1 ca tine și unul care nu are nicio treabă cu nimeni ?
  • Eu inca de la primul sezon ii zburam, un serial slab si neamuzant. Mai bine lasau 2 episoade cu Las Fierbinti si facea audiente de 30% share, dar se pare ca le place si pe 2.
  • *** lui Sarkozy un, nu mai știu ce sa facă pt audienta,Sunt penibili,iar cine iubește acest ha...ha....l era de spectacol,la fel ca Las Fierbinti,care jignește o categorie de oameni,care fără voia lor,a fostrebuit sursa de inspirație pt creștinii lui Sârbu? De ce nu se face un serial cu Las Bucureșteni?,cu ***, fufele ,*** și restul din acest oraș de tot *** care se crede capitala tarii,ceea ce, după parerea mea, este o jignire națională. ***, ***,DROGAȚII ȘI PARLAMENTARII SUNT AICI ...IN THE REST IS SILENCE..
  • Cred că este ultimul sezon al celor de la Atletico Textila la Pro TV.
    Băieții și fetele și-au cam ”epuizat” rezerva de poante. Destul de repede. Ori vin cu cea nou și cu vizibilitate, ori zboară din grila Pro TV, din primăvară.

Trimite un comentariu