Skip to main content

AUDIENȚE. Steaua - Zurich de pe Pro TV, cifre de două ori mai mari decât locul doi

 
AUDIENȚE. Steaua - Zurich de pe Pro TV, cifre de două ori mai mari decât locul doi

AUDIENȚE. Steaua ține telespectatorii în fața televizoarelor. Cifre bune la meciul cu Zurich, dat de Pro TV. Câți români s-au uitat?

Publicitate

Pro TV a avut cifre de peste două ori mai mari decât lucul următor pe interval pe toate targeturile.

NAȚIONAL. Aproape 2,5 milioane de români s-au uitat în fiecare minut la meciul Steaua - Zurich (1-1), de pe Pro TV, difuzat în intervalul 20.00-21.50. Audiența a fost de două ori mai mare decât a locului următor ocupat de Kanal D, cu serialul turcesc Ziua în care mi s-a scris destinul.

Locul trei pentru Antena 1, cu Observator Special (de la 20.00) și cu Next Star (de la 20.30), la mică diferență de Kanal D. De notat locul patru ocupat de Național TV, cu un serial indian - Dragoste și ură.

URBAN. O medie de 1,4 milioane de telespectatori la orașe, pentru meciul Stelei de pe Pro TV.

Schimbare de locuri pe 2 și 3: locul secund pentru Antena 1 și poziția a treia pentru Kanal D, la diferență mică.

Și la orașe, Național TV a prins Top 5.

COMERCIAL. Peste 700.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru meciul de fotbal. Pe locul doi, Antena 1 avea o medie de 265.000 de persoane pe acest target.

Dacă la nivel național și la orașe serialul turcesc și NextStar au fost bară la bară, pe segmentul comercial Antena 1 este mult peste postul turcesc: cifrele NextStar sunt duble, în comparație cu serialul de pe Kanal D.  

Audienta posturilor TV joi, 20 octombrie, pe intervalul meciului Steaua - Zurich (20.00-22.50), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 PRO TV 2.473.000 13.8 27.4
2 Kanal D 1.246.000 6.9 13.8
3 Antena 1 1.174.000 6.5 13.0
4 National TV 432.000 2.4 4.8
5 Antena 3 362.000 2.0 4.0

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 20 octombrie, pe intervalul meciului Steaua - Zurich (20.00-22.50), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 PRO TV 1.408.000 14.5 29.2
2 Antena 1 593.000 6.1 12.3
3 Kanal D 562.000 5.8 11.7
4 Antena 3 229.000 2.4 4.8
5 National TV 182.000 1.9 3.8

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV joi, 20 octombrie, pe intervalul meciului Steaua - Zurich (20.00-22.50), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr. persoane   Rtg%   Share%  
1 PRO TV 704.000 15.7 39.2
2 Antena 1 265.000 5.9 14.7
3 Kanal D 130.000 2.9 7.2
4 National TV 60.000 1.3 3.3
5 Prima TV 59.000 1.3 3.3

Totul despre seriale, pe Paginadeseriale.ro și pe Pagina de Facebook

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Mile și ce ne facem cu intervalul 20.30 - 21.50...când audiența A 1 e aia care este...mai ales pe comercial. Și asta pentru că impresia mea este că A 1 este, de multe ori, opțiunea 2 sau chiar 3 pentru mulți români care pleacă de pe Pro TV atunci când nu mai au ce vedea acolo.
  • Audientele de ieri pe toata ziua, targel 18-49
    1. PROTV - 24.9% Share
    2. ANTENA 1 - 20.5% Share
    3. KANAL D - 7.9% Share
    4. PRIMA TV - 2.5% Share
    5. ACASA TV - 2.3% Share
    6. ANTENA 3 - 2.2% Share
    7. NATIONAL TV - 2.2% Share
    8. ROMANIA TV - 2.2% Share
    9. DIGI 24 - 2% Share
    10. PRO CINEMA - 1.7% Share
    11. ANTENA STARS - 1.4% Share
    12. DIGI SPORT - 1.4% Share
    13. AXN - 1.3% Share
    14. HAPPY CHANNEL - 1.2% Share
    15. *** - 1.1% Share
    16. KISS TV - 1% Share
    17. TARAF TV - 1% Share
    18. B1TV - 0.8% Share
    19. TVR 2 - 0.8% Share
    20. ZUTV - 0.8% Share

    >>>>>>>>> http://prntscr.com/cx2dx0

    VERSUS
    Televiziunile pentru copii. Disney Jr. are 2% Share, deci bate "marile" televiziuni >>>>> http://prntscr.com/cx2g2q
  • geo, dan negru incepe la 20.30 si se termina la 23.30 . nu se suprapuna decat o ora , aici nu avem audienta emisiunii intregi , care sigur e alta
  • Dan Negru ar putea pleca acasă joi seara, când se suprapune peste meciurile Stelei. Iar Dolce Telekom, care a transmis și ea meciul Stelei, nu se vede nicăieri în audiențe...

Trimite un comentariu