Skip to main content

Rebranding la TNT. Cum va arăta logo-ul postului. Serialul That 70’s show, cu Ashton Kutcher, printre noutăți

 
Rebranding la TNT. Cum va arăta logo-ul postului. Serialul That 70’s show, cu Ashton Kutcher, printre noutăți

Televiziunea de filme TNT, care a intrat în România în urmă cu un an, are un nou logo şi o altă identitate vizuală. Logo-ul de culoare albastră de până acum a fost înlocuit cu unul cu fundal roșu și o grafică schimbată. 

Televiziunea va avea filme noi, dar și seriale, printre care se numără producțiile, difuzate în premieră, „Un comportament adecvat” şi “Signos: În zodia răzbunării”.

Publicitate

În octombrie, postul a programat „Matrix”, “Diamantul sângeriu”, “Seven”, “Gladiatorul”, “Blade”, “Evadatul”, “Eliberaţi-l pe Willy”, “Ora de vârf”, “Familia Addams”, “Wild Wild West” și “Micul Tate”.

Seriale în grila TNT din octombrie și noiembrie: 

“Ultima navă”, “Crimă cu premeditare”, “Podgoria: În ceaţa tăcerii”, “Jane şi Maura: Detectivi în Boston”, sunt serialele dramatice ce se vor regăsi în grila de octombrie a TNT.

Vor fi însă și comedii, precum „The Detour”, “Wrecked” şi “That 70’s show”.

Pentru luna noiembrie, TNT a programat premiera serialului “Un comportament adecvat”, la câteva zile după lansarea în Statele Unite. Serialul este o dramă în care Michelle Dockery (“Downton Abbey”), joacă rolul unei artiste hoaţe, care intră într-o relaţie toxică cu un criminal.

Tot în noiembrie, va avea loc şi premiera “Signos: În zodia răzbunării”, un thriller argentinian care spune povestea unui medic de rând, dintr-un oraș liniștit, care are un plan de răzbunare ucigaș.

Postul TNT a fost introdus pe piața românească pe 6 octombrie 2015, ca o continuare a TCM.

Matthias Heinze, vicepreşedinte comercial Turner în Europa Centrală şi de Est şi manager general în Europa de Est: „Suntem foarte încântaţi de programele TNT. Telespectatorii au fost captivaţi de serialele originale ca „Ultima navă” şi „Podgoria: În ceaţa tăcerii”, iar pentru acest an, pregătim noi seriale, un exemplu fiind producţia „Un comportament adecvat”. În noua campanie, ne-am propus să aducem la suprafaţă ceea ce este unic în grila noastră – o combinație între noi seriale seducătoare și o gamă largă de emoții cinematografice.”

Noul logo TNT

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @Mirea: Da, pentru că e transmis TNT HD în SD :) Așa e la fiecare operator. La Telekom însă se găsesc ambele versiuni.
  • Scrie hd. Dar televizorul smart când afisează programul si cât mai e din el, tot standard definițion 500 p

Trimite un comentariu