Skip to main content

AUDIENȚE. Câți români au stat în miez de noapte pe TV? Antena 3, cel mai urmărit post de știri în primele ore ale nopții americane.

 
AUDIENȚE. Câți români au stat în miez de noapte pe TV? Antena 3, cel mai urmărit post de știri în primele ore ale nopții americane.

Câți români au stat în miez de noapte pe TV să vadă știrile despre Noaptea Americană?

În intervalul 00.00-2.00, în fața televizoarelor au fost 2,6 milioane de români. Dintre aceștia, aproape 600.000 se uitau la unul din canalele care aveau program special: TVR 1, Antena 1, Digi 24, Realitatea TV și România TV.

Pro TV a difuzat jumătate de oră despre alegeri, în intervalul 12.30-1.00.

Antena 3 a fost cel mai urmărit post de știri cu Maratonul despre alegerile din SUA, pe toate cele trei targeturi - național, urban și comercial.

Cine a ținut live-urile? Pe Antena 3 prezenta Mihaela Bîrzilă, la Digi 24, gazdă a fost Adriana Nedelea, la Realitatea TV în platou era Rareș Bogdan. La postul public, discuția era moderată de Mihai Rădulescu și Mihai Melinescu.

Publicitate

Mai exact, datele din intervalul orar 00.00-2.00:

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, alegerile din America au fost urmărite de 170.000 de români pe Antena 3. La România TV se uitau 150.000 de telespectatori, peste 70.000 erau pe Digi 24, iar peste 40.000 urmăreau ediția specială de la TVR 1.

Clasamentul general pe interval a fost condus de Kanal D, Antena 1 și Pro TV.

URBAN. La orașe, Antena 3 a avut în primele ore ale Nopții Americane o medie de 120.000 de telespectatori, în timp ce la România TV se uitau aproape 110.000. Aproape 50.000 de telespectatori de la orase pentru Realitatea TV, 40.000 pentru Digi 24 și 20.000 la TVR 1.

Topul general pe interval a fost condus de Antena 1, Pro TV și Kanal D.

COMERCIAL. Pe segmentul 18-49 de ani, 40.000 de telespectatori a fost media Antena 3 cu specialul despre alegerile de peste ocean. În topul programelor de știri, pe acest target au urmat Digi 24, cu 16.000, Realitatea TV (13.000), România TV (12.000) și TVR 1 (12.000).

Audiențele posturilor TV marți, 8 noiembrie, în intervalul 00.00 - 02.00, la nivel NAȚIONAL:

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Kanal D 399.000 2.2 15.1
2 Antena 1 384.000 2.1 14.6
3 Pro TV 311.000 1.7 11.8
4 Antena 3 171.000 1 6.5
5 Prima TV 158.000 0.9 6
6 Romania TV 152.000 0.9 5.8
7 Antena Stars 88.000 0.5 3.3
8 Digi 24 71.000 0.4 2.7
9 Paramount 60.000 0.3 2.3
10 B1TV 56.000 0.3 2.1
11 Pro Cinema 54.000 0.3 2.1
12 Realitatea TV 54.000 0.3 2.1
13 TNT 52.000 0.3 2
14 National TV 45.000 0.3 1.7
15 Diva 43.000 0.2 1.6
16 TVR 1 43.000 0.2 1.6
17 Acasa 41.000 0.2 1.6
18 National Geographic Wild 34.000 0.2 1.3
19 ETNO 32.000 0.2 1.2
20 AXN 29.000 0.2 1.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiențele posturilor TV marți, 8 noiembrie, în intervalul 00.00 - 02.00, în mediul URBAN:

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 242.000 2.5 16.2
2 Pro TV 176.000 1.8 11.8
3 Kanal D 150.000 1.5 10.1
4 Antena 3 123.000 1.3 8.3
5 Romania TV 106.000 1.1 7.1
6 Prima TV 61.000 0.6 4.1
7 TNT 47.000 0.5 3.2
8 Realitatea TV 45.000 0.5 3
9 Diva 40.000 0.4 2.7
10 Digi 24 39.000 0.4 2.6
11 B1TV 36.000 0.4 2.4
12 Paramount 35.000 0.4 2.4
13 Acasa 34.000 0.4 2.3
14 Pro Cinema 26.000 0.3 1.7
15 Antena Stars 24.000 0.3 1.6
16 AXN 23.000 0.2 1.5
17 TVR 1 20.000 0.2 1.4
18 Comedy Central 19.000 0.2 1.2
19 National TV 17.000 0.2 1.2
20 Disney 14.000 0.2 1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiențele posturilor TV marți, 8 noiembrie, în intervalul 00.00 - 02.00, pe segmentul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 129.000 2.9 19.7
2 Pro TV 117.000 2.6 17.8
3 Kanal D 56.000 1.2 8.5
4 Antena 3 40.000 0.9 6.1
5 Prima TV 33.000 0.7 5.1
6 Acasa 27.000 0.6 4.1
7 TNT 26.000 0.6 3.9
8 Comedy Central 16.000 0.4 2.5
9 Digi 24 16.000 0.4 2.4
10 Paramount 14.000 0.3 2.2
11 Realitatea TV 13.000 0.3 1.9
12 TVR 1 12.000 0.3 1.8
13 Romania TV 12.000 0.3 1.8
14 AXN 10.000 0.2 1.6
15 Pro Cinema 10.000 0.2 1.6
16 National Geographic 7.000 0.1 1
17 B1TV 6.000 0.1 0.9
18 Kiss TV 5.000 0.1 0.8
19 Sport.ro 5.000 0.1 0.8
20 TVR 2 5.000 0.1 0.8

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Iuli, cred ca a fost o noapte mai ”speciala”...noaptea alegerilor din SUA.
    Nu cred că marțea viitoare se va repeta audiența de aseară...
  • Ce multi oameni se uita la orele acelea la TV! Acum inteleg de ce televiziunile privat comerciale difuzeaza si noaptea publicitate, in trecut era calupuri cu promo-uri din diverse emisiuni

    P.s.: De cand Romania Tv e post de stiri? Eu credeam ca e gen Antena Stars 2
    Ps2.: Ma mir ca Romania Tv nu a pus pe burtiera: Avem rezultatele din SUA
  • Pe bune...lumea nu are ce face noaptea și se uită la desene animate și la filme pentru tineret - a se vedea cei 14.000 de privitori de pe Urban de pe Disney.

Trimite un comentariu