Skip to main content

EXCLUSIV. Mutarea anului în creație. Telekom schimbă agenția. Cine le va face reclamele?

 
EXCLUSIV. Mutarea anului în creație. Telekom schimbă agenția. Cine le va face reclamele?

EXCLUSIV. Schimbare importantă pe piața românească de publicitate. Contul Telekom schimbă agenția de publicitate care se ocupă de creația reclamelor. Cine le va face campaniile?

Potrivit informațiilor Paginademedia.ro, Telekom, care avea ca agenție de creație GMP Advertising, s-a orientat spre o nouă companie. Noua agenție de publicitate a contului Telekom este Leo Burnett.

Publicitate

În ultimii ani, contul de creație al Telekom a fost la GMP Advertising. Telekom a mai colaborat cu Leo Burnett pe proiecte digitale. Un proiect special făcut de Leo Burnett – Tadaaam, cu Mikey Haș și mascota Pandalie, a câștigat trei trofee Effie, plus Marele Premiu al festivalului dedicat eficienței în publicitate.

Contactați de Paginademedia.ro, oficialii Telekom nu au comentat subiectul. De asemenea, reprezentanții Leo Burnett nu au dorit să comenteze informațiile Paginademedia.ro.

Cum va fi împărțit contul Telekom? În urma acestei schimbări, contul de creație al operatorului de comunicații trece la Leo Burnett, agenția fondată de Ștefan Iordache, iar bugetul de media este la agenția Media Investment, condusă de Zoltan Szigeti.

Felix Tătaru: “Sunt recunoscător că am avut un asemenea cont”

“Sunt recunoscător că am avut un asemenea cont, cu care am făcut istorie, atât în timpul Romtelecom, cât și în timpul Telekom”, a declarat Felix Tătaru, GMP Advertising, pentru Paginademedia.ro.

GMP Advertising s-a ocupat de creația Telekom timp de cinci ani, perioadă care a inclus și rebrandingul Romtelecom și Cosmote în Telekom. Agenția GMP a creat inclusiv sloganul “Experiențe împreună”.

Felix Tătaru, GMP Advertising, pentru Paginademedia.ro:

“Sunt recunoscător că am avut un asemenea cont, cu care am făcut istorie, atât în timpul Romtelecom, cât și în timpul Telekom. Mai cu lansarea Telekom care, conform ultimului studiu AdMarket realizat de UAPR, a fost declarată cea mai creativă campanie din ultimii ani realizată în România. Este vorba de rebrandingul din Romtelecom și Cosmote în Telekom.

Mulțumim clientului pentru toți acești ani și le dorim succes.

Le mulțumim pentru experiențele din ultimii cinci ani și le dorim “Experiențe împreună” de succes."
 

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu