Skip to main content

GALERIE FOTO. Ultimele Visuri la cheie din sezon au pus Pro TV lider la orașe și pe comercial. Naționalul a fost al Kanal D

 
GALERIE FOTO. Ultimele Visuri la cheie din sezon au pus Pro TV lider la orașe și pe comercial. Naționalul a fost al Kanal D

AUDIENȚE. Visuri la cheie, la ultima ediție. Emisiunea Pro TV prezentată de Dragoș Bucur a fost urmărită de 1,7 milioane de persoane din întreaga țară. Postul TV a avut poziția a doua, la nivel național, dar a condus la orașe și pe publicul comercial.  

GALERIE FOTO cu ultima transformare de la Visuri la cheie

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă în continuare cifrele serii de miercuri, pe intervalul ultimei ediții Visuri la cheie din acest sezon: 

NAȚIONAL. Visurile la cheie au fost urmărite de 1,7 milioane de persoane, media pe minut, la nivelul întregii țări. Pro TV a avut poziția a doua pe tronson. Liderul a fost Kanal D, cu serialul turcesc, urmărit de 1,8 milioane de persoane, medie. Antena 1, cifre de trei ori mai mici decât primele două posturi. 

URBAN. La orașe, Pro TV și Kanal D au fost la mică distanță unul de celălalt. Emisiunea prezentată de Dragoș Bucur a avut o medie de 975.000 de persoane, n mediul urban. Kanal D, locul al doilea, cu 909.000.

COMERCIAL. Peste 543.000 de persoane a fost media Pro TV, pe publicul comercial, cu vârste între 18 și 49 de ani. Kanal D și Antena 1 au fost aroape la egalitate, cu un mic avand pentru postul turcesc. Antena 3, în top cinci pe comercial, cu o medie de 48.000 de persoane.  

GALERIE FOTO cu ultima transformare de la Visuri la cheie

Audiența posturilor TV miercuri, 17 noiembrie, pe intervalul Visuri la cheie (20.30 - 22.30), la nivel NAŢIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Kanal D 1.830.000 10.2 20.8
2 Pro TV 1.774.000 9.9 20.1
3 Antena 1 700.000 3.9 7.9
4 Antena 3 561.000 3.1 6.4
5 Romania TV 398.000 2.2 4.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 17 noiembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30 - 22.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 PRO TV 975.000 10.0 19.6
2 Kanal D 909.000 9.3 18.3
3 Antena 1 447.000 4.6 9.0
4 Antena 3 352.000 3.6 7.1
5 Romania TV 283.000 2.9 5.7

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audiența posturilor TV miercuri, 17 noiembrie, pe intervalul emisiunii Visuri la cheie (20.30 - 22.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 543.000 12.0 28.1
2 Kanal D 289.000 6.4 15.0
3 Antena 1 283.000 6.3 14.6
4 Acasa 67.000 1.5 3.4
5 Antena 3 48.000 1.1 2.5

În ultima ediție a acestui sezon din Visuri la cheie a fost prezentată povestea familia Onea din Afumați, formată din Viorel, Mariana şi fiica lor, Luiza.. Viața lor s-a schimbat în anul 2008, când Mariana s-a îmbolnăvit. După foarte multe investigaţii, femeia a fost diagnosticată cu scleroză în plăci şi de atunci a început suferinţa. Familia a sistat lucrările pentru construcţia casei, deoarece trebuiau plătite tratamentele pentru boala Marianei, iar Luiza şi Viorel au preluat toate îndatoririle casei.

Faţadele au fost recondiţionate şi interpretate într-un stil de locuinţă colonială americană, semnătura exteriorului casei fiind o inimă stilizată şi retroluminată. Pentru Mariana a fost creată o rampă uşoară de la intrarea în curte până la uşa casei, fără nicio treaptă sau prag. De asemenea, a fost asamblată şi o balustradă, cu ajutorul căreia să se poată plimba singură în jurul casei. 

GALERIE FOTO. 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu