Skip to main content

VIDEO. McCann și Publicis, premii pentru România la festivalul Eurobest

 
VIDEO. McCann și Publicis, premii pentru România la festivalul Eurobest

Două agenții românești, nouă premii la festivalul de publicitate Eurobest, care și-a desemnat vineri seara câștigătorii. Șase au mers la McCann și trei la Publicis. 

Publicitate

McCann a fost premiată pentru campaniile Bittersweet Pies, pentru lanțul de patiserii Paul și pentru campania Brave Cut a Fundației Renașterea. 

Premiile atrase de agențiile din România, în continuare: 

McCann România, Bittersweet Pies pentru patiseriile Paul -  argint la secțiunea creative data. 

Campania Bittersweet Pies și-a propus să atragă atenția asupra discriminărilor de gen din România. Cum? print-o serie de torturi, pe care erau desenate statistici despre diferențele de gen. Astfel au iești Tortul diferența de salariu, Tortul nereprezentării în parlament, Tortul Topul celor mai bogați, Tortul Start-up Inegal sau tartele Plafon de sticlă, ce arată diferența în pozitii de senior management comparând cu egalitatea în poziţii din middle management. 

McCann România, campania Brave Cut pentru Fundația Renașterea: două bronzuri, la categoriile Sectors și Use of Media și un argint la categoria Guerrilla Marketing în secțiunea Promo and Activation. O campanie ce a susținut donarea de păr pentru crearea unor peruci pentru femeile bolnave de cancer. 

McCann România - două premii de bronz pentru campania Go Mono pentru Radio 21

Emisiunea matinală a postului Radio 21, transmisă mono pentru a-i încuraja pe oameni să asculte muzică într-o singură cască și astfel să evite accidentele pe stradă.  

Publicis România - pentru aplicația Mr Bear Driver: aurul la secțiunea media, argint la promo and activation și bronz la secțiunea direct. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu