Skip to main content

EXCLUSIV. România TV, către agenţiile care au scos reclamele: Vă rugăm să vă întrebaţi dacă nu cumva sunteţi victimele dezinformărilor şi intoxicărilor

 
EXCLUSIV. România TV, către agenţiile care au scos reclamele: Vă rugăm să vă întrebaţi dacă nu cumva sunteţi victimele dezinformărilor şi intoxicărilor

EXCLUSIV. România TV a trimis o scrisoare către agenţiile de publicitate, după ce reclame ale unor clienţi au fost retrase de pe post. Paginademedia.ro vă prezintă, în exclusivitate, documentul.

Publicitate

"Vă rugăm să vă întrebaţi dacă nu cumva, în timpul uneia dintre cele mai tumultuoase perioade, nu sunteţi victimele dezinformărilor şi intoxicărilor menite să decredibilizeze postul de ştiri România TV, să destabilizeze activitatea sa până la suprimare", se arată în scrisoare postului TV.

Şi continuă:

"Nu cumva aceste acţiuni de limitare şi chiar de blocare ale raporturilor comerciale pe care le derulăm de mai bine de cinci ani reprezintă tocmai incalcarea principiilor agreate şi susţinute reciproc până în prezent?!"

Postul de televiziune (care s-a remarcat prin atitudinea împotriva manifestaţiilor anti-ordonanţă, print burtierele tendenţioase şi prin interpretări distorsionate ale evenimentelor) îşi asigură agenţiile că România TV "respectă toate regulile jurnalismului şi toate reglementările legale din audiovizual, fără a fi în situaţia de a se situa de o parte sau de alta în timpul perioadei de criză pe care o trăim".

INTERGRAL scrisoarea România TV către agenţiile de publicitate (sublinierile aparţin redacţiei Paginademedia.ro):

Stimate Doamne, stimaţi Domni,

Ne adresăm Domniilor Voastre pentru clarificarea unor aspecte în ceea ce priveşte derularea colaborării noastre. Există voci care, fără să-şi asume direct şi transparent opinia şi decizia, exprimă păreri despre politica editorială a postului de televiziune al cărui spaţiu publicitar îl gestionăm, concluzionand ca aceata politica ar fi in neconcordanta cu principiile si valorile promovate de produsele dumneavoastra.

Vă informăm pe această cale că postul de televiziune România TV respectă toate regulile jurnalismului şi toate reglementările legale din audiovizual, fără a fi în situaţia de a se situa de o parte sau de alta în timpul perioadei de criză pe care o trăim.

Nici nu ar putea fi altfel pentru că nimeni nu este deţinătorul adevărului absolut, cu libertate de exprimare într-o societate democratică. Dacă nu ar fi aşa, publicul ar fi primul care ar amenda prin lipsa vizionării programului de televiziune pe care îl reprezentăm. Ori, audienţele măsurate de organismul abilitat confirmă interesul publicului pentru postul nostru de televiziune.

Credem că audienţa este principalul argument pentru orice client de publicitate care doreşte să-şi promoveze serviciile şi produsele pentru un public cât mai larg, aceasta fiind esenţa politicilor comerciale corecte pe care le practicăm şi credem noi că le şi respectăm în România. De asemenea si dumneavoastra, in trecutul apropiat impartaseati aceleasi idei si devize in ceea ce priveste politica comerciala.

In contextul actual, credem că este necesar să vă reamintim că publicitatea comercială nu are nicio legătura cu politica sau dezbaterea politică, nu înseamnă că prezenţa break-urilor de publicitate în cadrul programelor unui post de ştiri, aşa cum este şi România Tv, implică în vreun fel clienţii de publicitate pentru vreun partid sau om politic.

Toate acestea sunt foarte clar reglementate şi respectate şi ne exprimăm dezamăgirea că după o experienţă foarte bună şi reciproc avantajoasă vă însuşiţi dezinformările care circulă în spaţiul public. Vă rugăm să vă întrebaţi dacă nu cumva, în timpul uneia dintre cele mai tumultuoase perioade, nu sunteţi victimele dezinformărilor şi intoxicărilor menite să decredibilizeze postul de ştiri România TV, să destabilizeze activitatea sa până la suprimare.

Nu cumva aceste acţiuni de limitare şi chiar de blocare ale raporturilor comerciale pe care le derulăm de mai bine de cinci ani reprezintă tocmai incalcarea principiilor agreate şi susţinute reciproc până în prezent?!

Noi vă asigurăm de un singur lucru: România TV va continua să îşi îndeplinească cu succes misiunea de ,,câine de pază al democraţiei” întrucât libertatea de exprimare garantată de Constituţie acoperă cel puţin libertatea de a discuta toate chestiunile de interes public fără vreo restricţie sau teamă de pedeapsă.

Şi vă mai asigurăm de ceva:

Noi, România TV vom aplica practici comerciale corecte, respectându-ne partenerii şi asteptând acelaşi respect din partea dumneavoastră!

Citeşte şi:

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Astia mint si in scrisorile catre companii. Mint cu nerusinare si acuza in mod fals de dezinformari cnad ei sunt cei care dezinformeaza.
  • M-ar interesa o lista cu companiile sau produsele care inca mai au reclama pe aceste posturi tv, ca sa stiu sa nu le mai cumpar. Stiu, le pot vedea pe post, dar cine are rabdare sa le vada ineptiile?
  • mai dezinformare ***, *** ca la voi nu am vazut nici unde ...
    ce *** va conduce ?
    nu cred ca mai exista undeva in lume ce este la voi ...
    cine va urmareste ajunge la Balaceanca !
    otv-ul lui D.D. era copil de țața pe langa voi !
    SINCER:
    EU V-AM SCOS DE MULT DIN GRILA TV-ului MEU.
    imi pare rau !
  • Si aici dileala cu cometarii nastrusnice. O parte dintre companii isi retrag sau limiteaza numarul de aparitii la TV in perioade cand sunt astfel de evenimente care au caracter exclusiv politic. Regula de marketing aplicata este cea de a nu se asocia cu asemenea lucruri / evenimente caci ar fi cumva impotriva politicilor de business. Asa functionaza multinationalele, blamate in mod nejustificat. Spre exemplu daca ati vedea reclama Coca Cola imediat dupa o imagine cu P. Victoriei, s-ar naste ideea ca astia ar avea ceva cu protestele. Asa e mintea omului setata, nu e nimic altceva. Cei care au profitat de conjunctura au fost cei care au promovat tigaile si prostiile alea de pest -nu-stiu-cum care alunga gandacii cu voia lor iar firma care le-a promovat fiind doar o platforma de vanzare-sa zicem asa. Toti au avut caderi...
  • Citind scrisoarea celor de la RTV am ramas masca la tonul complet lipsit de respect fata de oamenii pe care i-au avut pana acum clienti. Indiferent de ceea ce se intampla "pe sticla", m-as fi asteptat ca in comunicarea din spatele scenei sa aiba un oarecare profesionism. In capul meu, asta s-ar traduce printr-o atitudine de reconciliere fata de clienti ca sa ii tii si nu sa parjolesti totul in urma ta. Daca as primi o altfel de "scrisoare" de la un furnizor, care imi desconsidera judecata si isi apara atat de defensiv comportamentul care m-a facut sa iau decizia, cel mai probabil l-as rade permament de pe lista celor carora m-as gandi vreodata le dau bani.
  • Cine stabileste distorsiunea pe care o aplica acest post stirilor pe care le prezinta? Voi, autorii articolului? Pai daca nu va place voua nu inseamna ca stirile sunt distorsionate? Sau poate distorsiunea este stabilita de domnul acela ce *** la gura in fiecare seara la Realitatea. Dar cei care au scris ca duminica au fost 300 mii de oameni in Piata Victoriei in conditiile in care dupa legile fizicii incap de trei ori mai putini oameni? Fie ca va place sau nu, Romania TV si Antena 3 raman cele mai vizionate posturi de stiri, iar firmele care le-au boicotat o sa se intoarca cu coada intre picioare ca n-au ce face. E ca si atunci cand bancile au amenintat ca nu mai dau credite, si dupa cateva zile au renuntat la ideea vazand cat au de pierdut.
  • @#rezist - era bine sa fi fost platit. In cazul tau nu mai este nicio speranta. Cel mai usor de manipulat este gloata! Tine minte asta.
  • In fine, o veste buna si de bun simt. Sunt mandru de cei care au initiat acest demers si promit ca de acum voi cumpara cu precadere produse Pepsi, Coca-cola si Procter&Gamble.
    Oare cand vom scapa de mizeria initiata de ghita, ciudatu, badea si altii ?
  • Mda....
    Dupa scrisoarea asta , daca as fi in locul clientilor , n - as mai da niciodata o reclama platita la GhitaTv .
    Pen'ca baietii de la GhitaTv ii trateaza pe cei care le dadeau bani in acelasi mod in care ii trateaza si pe sarmanii care se uita la mizeriile lor .
    Adica ca pe niste pelicani .
    Care inghit pe nemestecate orice ineptie *** pe care o emit ei .
    Ceea ce - in acest caz - se poate dovedi total inadecvat .
    Io ma indoiesc ca tipii cu banii sunt dispusi sa inghita "argumentatia " deontologilor de la GhitaTv .
    Macar pentru faptul ca denota o evidenta lipsa de respect fata de inteligenta destinatarilor .
    Adica ii face prosti .
    Pe fatza .
    Chiar sunt curios cum vor reactiona - pe termen lung - fostii platitori de reclame la GhitaTv .
  • Sper ca absolut toate agentiile sa isi retraga reclamele de la acest post mincinos si denigrator, cu jurnalisti si discursuri care incita la ura si violenta nationala. Sper ca jurnalistii de acolo sa plece la alte posturi si sa le fie rusine de apartenenta la rtv... Scrisoarea lor disperata nu va convinge pe nimeni. Felicitari celor din agentii, ei sunt tinerii destepti nascuti dupa 89, care nu se mai lasa calcati in picioare. Felicitari si companiilor care au inteles ca asocierea cu rtv le strica imaginea.
  • Foarte buna atitudinea agentiilor de publicitate: realizeaza cat de nociv este acest post de televiziune pentru mediul de afaceri din Romania si pentru vanzarea produselor pentru care aceste agentii le asigura reclama. Puteti face reclama produselor pe posturi decente.
  • Cum,ne credeti ***?Nu stim sa citom si sa vedem?Voi,inafara de a incita nu faceti nimic.Sa va fie rusine,formatori de opinie,adica dezinformatori.***.

Trimite un comentariu

sus