Skip to main content

Topul ADC*RO. Protestele au dat unele dintre cele mai creative campanii ale lui februarie

 
Topul ADC*RO. Protestele au dat unele dintre cele mai creative campanii ale lui februarie
Campania #cinstenuhorie, semnata de Rusu+Bortun

Art Of Protest” a fost desemnată de membrii ADC*O ca fiind cea mai creativă idee a lunii februarie.

Publicitate

Campania a fost semnată de Mara Danilă și constă într-o galerie de artă pentru protestele care au avut loc în luna februarie. Ilustratori și artiști vizuali au transformat mesajele străzii în artă ce poate fi downloadată gratuit, printată acasă de către oricine și adusă la următorul protest.

„Să spunem că ai ieșit în piață. Asta înseamnă că te-ai simțit nervos. Frustrat. Revoltat. 'Art of protest' a fost prima inițiativă prin care ai simțit că există o mișcare, și e alături de tine, de mesajul tău. Că te susține. Și te ajută să comunici mai departe de piață. Și cel mai important, îți face mesajul auzit”, declară Sandra Bold (Head of Copy MRM // McCann & membru ADC România).

Agenția Jazz a dat a doua cea mai creativă campanie a lunii februarie, cu proiectul de Valentine's Day, dezvoltat pentru Grand Entertainment. Din cele peste 100 de istorisiri de dragoste ȋnscrise ȋn campanie, trei au devenit subiect de film, ȋntr-o serie de trailere proiectate ȋn sala de cinema, chiar ȋn prezența cuplurilor care ȋși recunoșteau pas cu pas povestea . Campania a fost creată de Alexandru Buta // Art Director & Simona Suman, Andrei Stanciu // Copywriter.

Ceal de-al treilea loc este câștigat de Leo Burnett România pentru outdoorul „România, ediție aniversară”, de pe celebrul Panou Arthur Verona. Mesajul a apărut cu ocazia protestelor de la Guvernul României.

Pentru luna februarie, mențiuni au primit lucrările: “Vodafone20 – Ai puterea să-ți faci viitorul”, de la McCann WorldGroup România, “#cinstenuhoție” de la Rusu+Borțun Brand Growers pentru brandul Primus de la Patru Mâini și “Electric Castle 2017 – Second Artist Announcement”, dezvoltat de Electric Castle și Cake.

  • Campania #cinstenuhorie, semnata de Rusu+Bortun

Art Directors Club România (ADC*RO) a fost înființat în 2008 și reprezintă o asociație non-profit, al cărei obiectiv este acela de a promova și de a recunoaște excelența în creativitate. 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu