Creatorul campaniei "Taste the Feeling", de la Coca-Cola, şi-a dat demisia. Marcos de Quinto, şeful departamentului de vânzări la nivel global al Coca-Cola, părăseşte compania, scrie Adage.com.
Este prima dată când gigantul american rămâne fără şef pe departamentul de vânzări globale, de la crearea acestuia, în anul 1993. Locul lui Marcos de Quinto va fi luat de Francisco Crespo, care ocupă în prezent poziţia de preşedinte al unităţii din Mexic a Coca-Cola.
Marcos de Quinto şi-a dat demisia din cauza unor restructurări impuse de noua conducere a companiei, care vizează şi departamentul de vânzări globale.
Potrivit Adage, schimbările, anunţate joi dimineaţă, includ comasarea departamentelor de marketing, client şi de strategie de conducere comercială sub o singură conducere, care îi va răspunde noului Director General al Coca-Cola.
Noul CEO al gigantului producător de sucuri carbogazoase va fi actualul şef de operaţiuni de la Coca-Cola, James Quincey. Acesta va fi ales pe 1 mai, în locul actualului Director general Muhtar Kent, care se retrage din companie.
Marcos de Quinto a ocupat poziţia de şef de vânzări globale la Coca-Cola din 1 ianuarie 2015, după ce, timp de 14 ani, a condus unitatea Iberia, care acoperă Spania şi Portugalia. Acesta a intrat în companie în 1982, în departamentul de marketing al filialei din Spania şi a plecat în anul 1988, revenind doi ani mai târziu.
Marcos de Quinto şi-a pus amprenta pe brandul Coca Cola cu campania "Taste the Feeling", demarată la începutul anului 2016.
Campania a mutat Coca-Cola din zona mesajelor elevate, bazate pe idealuri, şi s-a axat pe o abordare centrată pe produs, în care sticlele Coca-Cola erau în centrul tuturor lucrurilor. Mai mult, Marcos de Quinto a gândit o abordare de tip "one-brand", în care mai multe tipuri de Coca-Cola, cum ar fi Diet sau Zero, apar în aceeaşi reclamă.
"Dacă vrei ca oamenii să bea Coca-Cola vă rog prezentaţi în reclame oameni care iubesc să bea Coca-Cola. Vom merge spre rădăcinile care au făcut acest brand mare", a declarat Marcos de Quinto la o conferinţă anul trecut, potrivit Adage.
Potrivit Adage, Coca-Cola va continua campania "Taste the Feeling, precum şi abordarea de vânzări de tip "one-brand" pentru produsele sale emblematice.
Reclamă care rulează pe TV şi în România, din campania Taste the Feeling
Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
Trimite un comentariu