Skip to main content

FOTO. Eurosport a prezentat noua identitate vizuală pentru Jocurile Olimpice de Iarnă

 
FOTO. Eurosport a prezentat noua identitate vizuală pentru Jocurile Olimpice de Iarnă

Postul Eurosport a prezentat logo-ul ce va apărea pe ecran pe durata transmisiunilor dedicate Jocurilor Olimpice de Iarnă de la PyeongChang 2018 – prima ediție ce va fi transmisă de Eurosport în calitate de „Gazdă a transmisiunilor din cadrul Jocurilor Olimpice” în Europa.

Noul logo va fi vizibil pe toate ecranele și platformele Eurosport cu ocazia difuzării programelor premergătoare și a celor din timpul Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018.

Publicitate

Noua identitate vizuală reunește actuala siglă Eurosport cu logo-ul PyeongChang și de Cercurile Olimpice. Cele trei elemente sunt însoțite de un profil montan stilizat – cadrul natural pentru Jocurile Olimpice de Iarnă.

„Fundalul profilului montan este un arc de cerc ce face trimitere la Cercurile Olimpice. Acesta va fi colorat variat, cu nuanțe intense, care exprimă spiritul culturii moderne K-pop (Korean pop)”, explică reprezentanții Eurosport.

Peter Hutton, CEO Eurosport, a declarat: „Această identitate de brand transmite perfect spiritul Coreei de Sud și sperăm ca, în curând, să fie asociată de fani ca fiind emblema programelor noastre dedicate Jocurilor Olimpice de la PyeongChang 2018.”

Discovery Communications deține drepturile multimedia exclusive pentru 50 de țări și teritorii din Europa pentru edițiile Jocurilor Olimpice din 2018 până în 2024. Parteneriatul include și drepturile pentru România, care pentru prima dată în istoria jocurilor nu vor mai fi integral la TVR. 

De menționat că drepturile Eurosport pentru Jocuri nu include Franța pentru edițiile 2018-2020 și nici Rusia. Eurosport va fi Official Broadcaster în Marea Britanie pentru edițiile 2018 și 2020.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu