Skip to main content

Ultracunoscuta expresie „Am poftă de CEVA”, vedetă în noua campanie KFC, semnată de McCann

 
Ultracunoscuta expresie „Am poftă de CEVA”, vedetă în noua campanie KFC, semnată de McCann

„Aş mânca ceva, dar nu ştiu ce!”, „Am poftă de ceva” sau „Îmi iei şi mie ceva?”, expresii uzuale folosite de tineri atunci când le e foame au ajuns în centrul campaniei KFC, semnată de agenţia McCann.

Publicitate

„De această dată, ne-am propus să folosim „ceva”- ul din expresiile uzuale ale oamenilor atunci când se referă la mâncare şi chiar să-l înlocuim cu o serie de produse care se regăsesc în meniurile restaurantelor noastre”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, KFC România.

Noua campanie este susţinută prin comunicare outdoor, în restaurante şi în social media, dar şi printr-un spot TV.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus