Skip to main content

AUDIENȚE TV. Rețetă de audiență pentru Pro TV. Columbiana a scos audiențe aproape cât Las Fierbinți

 
AUDIENȚE TV. Rețetă de audiență pentru Pro TV. Columbiana a scos audiențe aproape cât Las Fierbinți
Zoe Saldana - Columbiana

AUDIENȚE. Un film de acțiune din 2011 a pus Pro TV în poziția de lider detașat, sâmbătă seara. Aproape două milioane de persoane din întreaga țară a obținut filmul Columbiana, aproape cât obține Las Fierbinți, în unele seri. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă audiențele de sâmbătă, 22 aprilie, pe intervalul Columbiana

NAȚIONAL. Filmul de pe Pro TV a avut o medie de peste 1,9 milioane de persoane în fiecare minut de difuzare. Antena 1 a fost pe locul al doilea, la o distanță de peste 700.000 de persoane de lider. 

URBAN. Columbiana a avut aproape un milion de privitori, la orașe, la o distanță de 300.000 de persoane de poziția a doua, ocupată de Antena 1 cu emisiunea Te cunosc de undeva. Digi Sport 1 a fost a treia televiziune, la orașe, cu meciul CSU Craiova - Dinamo. 

COMERCIAL. Pe publicul comercial, Pro TV a obținut peste jumătate de milion de telespectatori. În timp ce Antena 1 avea o medie de 270.000 de privitori.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 aprilie, pe intervalul Columbiana (20.25-22.30), la nivel NATIONAL:

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.920.000 10.7 22.7
2 Antena 1 1.175.000 6.5 13.9
3 Kanal D 683.000 3.8 8.1
4 Prima TV 492.000 2.7 5.8
5 Romania TV 430.000 2.4 5.1
 

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 aprilie, pe intervalul Columbiana (20.25-22.30), în mediul URBAN:

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 970.000 10.0 21.2
2 Antena 1 669.000 6.9 14.7
3 DigiSport 1 355.000 3.6 7.8
4 Kanal D 344.000 3.5 7.5
5 Prima TV 252.000 2.6 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV sâmbătă, 22 aprilie, pe intervalul Columbiana (20.25-22.30), pe publicul COMERCIAL:

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 528.000 11.7 30.6
2 Antena 1 268.000 5.9 15.6
3 Kanal D 147.000 3.3 8.5
4 DigiSport 1 117.000 2.6 6.8
5 Prima TV 99.000 2.2 5.7

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Ceea ce la noi se vrea divertisment intre Varciu si Stefanescu fata de Selesi, prin alte parti s-ar numi bullying. Pacat de acest format, cu participantii potriviti chiar ar fi o varianta buna pentru cine se uita sambata seara la tv.
  • pai cum sa faca audienta A1 care il tot baga pe afonul de Varciu cu glumele alea expirate si miercurea si sambata
  • Concurenta pentru sâmbătă este foarte slaba. Te cunosc de undeva nu mai performeaza de vreo 3 sezoane.
  • Conform Click , Pro tv vine cu un nou format vechi. '' Pro Tv va aduce în perioada următoare pe micile ecrane un nou show de excepție, filmat exclusiv în Franța. Plin de suspans, aventură și umor, noua emisiune, organizată sub forma unei competiții, le va testa concurenților inteligența și rezistența fizică.

    Noul show se numește Fort Boyard și, după 20 de ani de la prima difuzare la Pro Tv, acesta va fi din nou adus în casele românilor, în premieră, cu celebrități locale. În concurs vor participa vedete, care vor fi ghidate de celebrele personaje ale shoului: Boyard, Passe Partout și Passe Temps.

    Emisiunea te va introduce într-o nouă aventură în care celebritățile vor trebui să ia parte la diverse probe complicate care le vor pune la încercare abilitățile și anduranța și totul se va desfășura în cel mai cunoscut fort din televiziune.
    Fort Boyard este un show bine cunoscut pe plan internațional și va fi filmat integral în Franța, în Strâmtoarea Pertuis d’Antioche, chiar în fortul care a fost finalizat în secolul al XIX-lea. Emisiunea a fost difuzată pentru prima dată în Franța, iar de atunci, a fost preluată și de alte țări ca Marea Britanie, Belgia, Danemarca, Germania, Olanda, Rusia, Spania și Statele Unite.

    Anul acesta, Pro TV a pregătit pentru telespectatorii din România o grilă puternică de programe, care le oferă atât conținut de calitate, știri obiective, dar și divertisment de top! Fort Boyard este unul dintre cele mai urmărite emisiuni TV la nivel global.
  • Măcar dacă această ”columbianca” ar fi fost o premieră.
    Oricum prestația A 1 a fost jenantă. Din nou...

Trimite un comentariu