Skip to main content

Farse publicitare de 1 aprilie. ING, aplicaţie pentru datING după venituri. Gumă de mestecat Nivea pentru ten

 
Farse publicitare de 1 aprilie. ING, aplicaţie pentru datING după venituri. Gumă de mestecat Nivea pentru ten

Ziua Păcălelilor, moment bun pentru campanii publicitare amuzante. Brandurile locale şi internaţionale s-au întrecut în reclame false - "fake commercials" de 1 Aprilie.

Publicitate

Aplicaţia de datING pe criterii financiare a brandului bancar ING, senzorul wireless pentru detectarea pisicilor de la Allview sau anunţul retailerului Mega Image, că deschide un magazin pe Lună , sunt câteva dintre campaniile lansate de branduri de 1 aprilie. Plus un nou produs de la producătorul de mezeluri Meda: Droba (drob+tobă) şi o gumă de mestecat pentru siluetă de la Nivea.

Paginademedia.ro prezintă cele mai amuzante campanii publicitare lansate de brandurile locale şi internaţionale de 1 aprilie, potrivit unei monitorizări Facebrands.

Locale:

  • ING invită la DatING - "Lucrurile ar fi mult mai simple daca ai putea sa-ti gasesti jumatatea pe criterii financiare. De aceea, am dezvoltat cel mai nou serviciu ING - DatING", se arată în campania brandului bancar.
  • Mega Image - Un Mega Image pe Lună (de pe cer): "Csf, am mai deschis unul"
  • Discovery - "pe 1 aprilie, Pământul este plat!": "Pământul este plat. Soarele sau Luna sunt sfere care orbitează în jurul Polului Nord dispus în centrul discului (există un singur pol!), dar , totuşi, Pământul este plat, plat ca vechile teorii ale unei „planete” sferice."
  • Meda lansează Droba, 50% drob, 50% tobă. Ştim că unora le place mai mult Paştele şi altora Crăciunul. La fel de bine ştim că sunt români cărora le plac amândouă! De aceea, lansăm un nou produs: DROBA! Jumătate drob, jumătate tobă, 100% revoluţie în mezeluri!"
  • Nivea Care - "Cea mai recentă inovaţie: guma de mestecat NIVEA Care oferă tenului gimnastica de care are nevoie pentru a rămâne suplu şi frumos!"

<<Şocant: Nosăţ-i veană s-ă crezi ceam i-nventat!>>. "Da, aşa e, după cum puteţi observa, în acest univers gramatica nu a mai avut acelaşi traseu şi a apărut mult mai târziu) De aceea, până şi literatura română a avut titluri tabloide, din care v-am pregătit o mică şi drăguţă colecţie aici, în Biblioteca noastră AlterNativă", spun iniţiatorii campaniei.

  • Alview Mobile prezintă "Senzorul wireless care detectează pisicile şi notifică în timp real când acestea sunt în apropiere. Construit din materiale de calitate, într-un design compact, senzorul wireless care detectează pisicile se potriveşte oricărei încăperi."
  • Bonduelle - popcorn congelat - "Special pregătit pentru serile petrecute cu familia, noul popcorn congelat Bonduelle îţi va însenina seara cu aroma lui proaspătă, abia scoasă din cuptor!"
  • Vinăria Purcari - lansează prima etichetă digitală din lume. "Nou, revoluţionar, modern! Doar acum, cu ajutorul unui sistem touchscreen, poţi vizualiza informaţiile unui vin."

Internaţionale:

  • Paris Hilton inventează concentratul de apă

  • Burger King - pasta de dinţi cu aromă de Whopper

  • Lanţul de pizzerii Domino's: "The heated letterbox", ca să nu trebuiască să te mai ridici să iei pizza când vine, ci să o păstrezi caldă până poţi salva jocul sau pune pauză la film.
  • Honda anunţă claxonul cu emoji

Galerie foto

Autor: Daniel Puisor redactiapaginademedia.ro
viewscnt

Comentarii

  • Dan Dan
    Inca nu ati pus audienta de aseara. Deci a batut A1.

Trimite un comentariu

sus