Skip to main content

McCann PR caută noul val de influenceri şi lansează workshopuri pentru bloggeri şi vloggeri

 
McCann PR caută noul val de influenceri şi lansează workshopuri pentru bloggeri şi vloggeri

McCann PR lansează programul GreaTeens, o serie de workshopuri pentru noua generaţie de influenceri din mediul online. Acestea vor fi susţinute de lideri din vlogosfera şi blogosfera din România, din diferite domenii, de la muzică, la beauty, cooking, sport şi IT.

Publicitate
GREATEENS vrea să fie „un spaţiu de creaţie, producţie şi o interfaţă flexibilă între creatorii de conţinut şi brandurile cele mai potrivite pentru colaborare”, anunţă reprezentanţii McCann PR.
Pe lângă partea de mentorat şi educaţie, GREATEENS va însemna şi un spaţiu dedicat în care aceştia vor putea crea conţinutul pe care îl doresc – împreună sau individual, ca efort personal sau în parteneriat cu brandurile ce se pliază cel mai bine pe intenţiile lor.

Despre înscrieri: Oricine vrea să se lanseze în blogosferă sau vlogosferă se poate înscrie prin intermediul paginii de Facebook a McCann PR.

„Comunicarea prin influenceri nu e nouă pentru nimeni” spune Lavinia Chican, Senior Partner McCann PR „dar cred că ne apropiem de apogeul acestui trend. Vedem o avalanşă de conţinut în care comunicarea unui brand riscă să îşi piardă identitatea, la fel cum publicul distinge din ce în ce mai greu între creatorii de conţinut. Trăim o epocă a cantităţii care e pe sfârşite, iar în mişcarea inevitabilă - noutate –> cantitate –> calitate - ideea de a ne implica în evoluţia următoarei generaţii de influenceri – cea care devine parte integrantă a peisajului de comunicare - ne-a părut un pas natural şi, mai ales, necesar”.

Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR: „Un alt trend important care ne-a inspirat a fost acest nou val de micro-influenceri - ce am observat şi noi de-a lungul campaniilor din ultimii ani. Influencerii de nişă au comunităţi mai dinamice, mult mai dornice de conversaţie, de engagement. Iar această deschidere a publicului are nevoie, ca răspuns, de o creştere a calităţii colaborării dintre branduri şi influenceri şi a conţinutului pe care aceasta o produce. Noi o vedem ca o nouă provocare, atât la nivel de agenţie, cât şi de industrie.”

Primul pas este ca, prin intermediul acestui concept, să stabilim un nou canal de comunicare pentru influencerii de top din România şi cei tineri, cei care îi urmăresc şi care doresc să facă pasul spre a deveni creatori la rândul lor. Am optat pentru acest format pentru că ne-am dorit ca aceste evenimente să fie atât inspiraţionale, cât şi practice. Prin participarea la diferite workshopuri aplicate, precum - foto, film, lumini, sunet, editare video şi colorizare, mentoring, importanţa comunitaţilor şi relaţia cu comunitatile şi aşa mai departe - tinerii vor putea înţelege mai bine ce se întâmplă “behind the scenes”, munca şi timpul necesar devenirii unui GREATEEN”, a adăugat Lavinia Chican.

McCannPR - Greateens Program Reveal from MCCANN PR on Vimeo.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro
viewscnt

Trimite un comentariu

sus