Skip to main content

PROIECT INEDIT. Fântâna de la Universitate, în haine croșetate de 7UP

 
PROIECT INEDIT. Fântâna de la Universitate, în haine croșetate de 7UP

Marca de băuturi 7UP lansează noua platformă de comunicare, prima din ultimii 10 ani pentru acest brand, printr-un proiect inedit. Fântâna de la Universitate a fost „îmbrăcată” în materiale croșetate de toate culorile. De ce a fost nevoie? De două zile de muncă, câțiva artiști pricepuți și de 170.000 metri de fire de lână colorată. 

Publicitate

Proiectul, lansat cu câteva săptămâni în urmă, va putea fi văzut la Universitate până pe 25 aprilie, potrivit reprezentanților companiei. 

Cine a lucrat la proiect? Simona Taudor – urban knitter, Sinboy – ilustrator, Andi Singer - fotograf și Oana Brătilă – artist origami. 

„Am creat platforma #feelsgoodtobeyou - www.my7up.ro, care adună cele mai efervescente personalități și cele mai inedite pasiuni pentru a fi descoperite de cât mai mulți oameni cu potențial creativ. Simona Taudor – urban knitter, Sinboy – ilustrator, Andi Singer - fotograf și Oana Brătilă – artist origami - sunt primii care care s-au alăturat campaniei prin pasiunile lor care aduc un plus de culoare și vibrație oriunde le-ai întâlni”, au explicat reprezentanții companiei.

Cât s-a lucrat la proiect?

Diana Lupescu, Brand Manager CSD Flavours PepsiCo România: „Dacă vorbim despre „împodobirea” Fântânii de la Universitate, atunci răspunsul ar fi aproximativ 2 zile, însă a doua zi a fost în echipă cu trecătorii curioși, pe care i-am implicat în redecorarea unui spațiu urban simbol. Altfel, dacă ne refeim la tot ce nu s-a văzut și care a putut face posibil acest proiect, am început să lucrăm de la începutul anului. În 3 luni, am trecut printr-un proces de identificare și analizare a conceptului potrivit și propunerilor care să-l reprezinte în totalitate.”

7UP, campanie de relansare după 10 ani. Despre noua generație de originali 

Brandul 7Up din portofoliul PepsiCo vine cu noua campanie, prima în ultimii 10 ani. 

Diana Lupescu:

„Sunt bucuroasă că un brand ca 7UP revine în viața consumatorilor după o perioadă de 10 ani în care nu am comunicat activ, dar am continuat să fim prezenți pe piața din România.

Relansarea brandului aduce cu ea și o nouă filosofie prin care punem accentul pe starea de bine transmisă și îmbrățișată de către oameni obișnuiți, care aleg să investească energie și emoție în pasiunile care îi definesc.

Astfel, facem referire la ei ca la noua generație de originali, ce vin să ne inspire alături de 7UP. Acesta este doar începutul, întrucât din punct de vedere strategic, 7UP își propune să redefinească interacțiunea cu consumatorii și să devină unul dintre brandurile pilon ale PepsiCo” spune Diana Lupescu.

Campania actuală include activări creative care ilustrează spiritul brandului și care sunt amplificate atât în digital, PR, OOH clasic și neconvențional, în magazine, cât și printr-o campanie de imagine pe TV.

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu