Skip to main content

Antena 1, lider la distanță cu Chefii. Loc bun pentru Steaua-Dinamo. Pro TV, locul patru pe urban și comercial în seara semifinalei culinare

 
Antena 1, lider la distanță cu Chefii. Loc bun pentru Steaua-Dinamo. Pro TV, locul patru pe urban și comercial în seara semifinalei culinare

Seară „aglomerată” pe TV. Românii au preferat mâncarea, serialele turcești, fotbalul și abia apoi dansul.

Chefii au dominat seara, pe toate targeturile, așa că bătălia s-a dat pentru locurile 2, 3 și 4. 

Pro TV a fost pe locul patru la orașe și pe publicul comercial, în seara în care Antena 1 a difuzat semifinala Chefi la cuțite. A doua televiziune pe publicul comercial (cu vârste între 18 și 49 de ani) a fost una de sport: Digi Sport, care a avut parte din interval derby-ul Steaua (FCSB) - Dinamo.   

Publicitate

De menționat că, pe intervalul Chefilor, Pro TV a avut show-ul Uite cine dansează, urmat de Masterchef. 

Câștigătorul Chefi la Cuțite 2017 AICI

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de luni, pe intervalul Chefi la cuțite: 

NAȚIONAL. Aproape 1,3 milioane de privitori a fost media postului Antena 1, de 1 mai. Kanal D, cu serialul turcesc a fost pe locul al doilea, cu aproape 1,2 milioane de persoane media. Pro TV a avut poziția a treia cu o medie de 950.000 de persoane în cele trei ore de emisiune. 

URBAN. Cooking show-ul Antenei 1 a avut, pe urban, o medie de 750.000 de persoane. Kanal D a fost la mai bine de 100.000 de persoane în urma Antenei 1. Digi Sport, cu meciul Steaua - Dinamo a fost a treia televiziune, în timp ce Pro TV a fost abia pe patru: cu 450.000, media. 

COMERCIAL. Chefii și-au menținut audiența pe comercial: puțin peste jumătate de privitori, media. Digi Sport, cu derby-ul Steaua - Dinamo, a fost a doua televiziune. Pro TV a fost pe patru, cu 180.000, media. Postul Dolce Sport, care a avut de asemenea meciul Steaua - Dinamo, a intrat pe cinci. 

Cifre bune pentru Antena 1 pe întreaga zi de 1 mai

Postul TV a fost lider de audiență pe publicul comercial și în prime-time dar și pe întreaga zi. Antena 1 a avut 145.000 de privitori (3,2 rating), media pe întreaga zi, pe publicul tânăr, cu vârste între 18 și 49 de ani. Pro TV a avut poziția a doua cu 135.000, media (3 rating). 

În prime-time (19.00 - 23.00), Antena 1 a obținut o medie de 382.000 (8,4 rating), la o distanță de 150.000 de persoane de locul al doilea, ocupat de Pro TV. 

Audienta posturilor TV luni, 1 mai, pe intervalul Chefi la Cuțite (20.30 - 23.35), la nivel NATIONAL:

 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 1.280.000 7.1 15.3
2 Kanal D 1.197.000 6.7 14.3
3 Pro TV 954.000 5.3 11.4
4 DigiSport 1 775.000 4.3 9.3
5 Antena 3 344.000 1.9 4.1

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 1 mai, pe intervalul Chefi la Cuțite (20.30 - 23.35), în mediul URBAN:

 

  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 749.000 7.7 16.6
2 Kanal D 620.000 6.4 13.7
3 DigiSport 1 607.000 6.2 13.5
4 Pro TV 459.000 4.7 10.2
5 Antena 3 246.000 2.5 5.5

*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.

**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienta posturilor TV luni, 1 mai, pe intervalul Chefi la Cuțite (20.30 - 23.35), pe publicul COMERCIAL:

 

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 507.000 11.2 27.9
2 DigiSport 1 288.000 6.3 15.8
3 Kanal D 210.000 4.6 11.5
4 Pro TV 182.000 4 10
5 Dolce Sport 50.000 1.1 2.7

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @Fake Expertul'', Interesele financiare se impletesc cu cele strategice. Tu de ce crezi ca CME n-a vandut ProTV Chisinau? ProTV, cu mesaj pro occidental, a atras peste 60% din piata de publicitate in Q1 2017.
  • Mihai Florin (fostul Expertul), pai hotaraste-te, conteaza banutul sau "mesajul pro-occidental"? Ca vad ca toate astea cu "mesaj" care nu produc bani dispar. Vizionare placuta la sezonul 2, daca conteaza "mesajul", dar ma indoiesc sincer ca vei avea ocazia, ai grija sa nu te atasezi nici de fermieri, ca sunt premise de repetare a situatiei :))))))). Pupici si somn usor
  • @Alex, Intact-ul a vrut sa scoata bani de la RCS pentru redifuzarea pe satelit, iar in acel moment rcs-ul i-a scos instantaneu din grila DTH, Intactul ramanand MC pe cablu. In momentul in care Intactul iese din MC, rds-ul o sa-i scoata instantaneu din grila de cablu(rcs-ul nu iubeste intact-ul). In momentul de fata rcs-ul e obligat sa iubeasca intactul. Deci, uitandu-ne la cum fac bani unii si altii, pot spune ca Intactul ii face corect, iar protv-ul ma fura(indirect platind un plus pentru pro la abonament). Eu unul as cere o factura detaliata la rds pentru costurile de retransmitere ale protv, ***, procinema, acasa, acasa gold samd, si as cere creerea abonamentului protv cu plata separata - platibila separat(cum e digi film, hbo, ...).
  • @Mircea, a incercat si Intact acelasi lucru in 2014 dar nu le-a prea iesit.
    cu teapa nu ma pronunt. mie firma de cablu nu mi-a solicitat bani in plus iar de altii nu stiu asa ca nu ma bag.
  • @Fake Expertul'', Cum le stii tu pe toate:) Uite cine danseaza si MasterChef au fost doua mari esecuri in Q1 2017, dar ProTV chiar merge foarte bine: https://www.paginademedia.ro/2017/04/incasari-publicitate-pro-tv-antena-intact Interese strategice iti spune ceva?
  • @marian, daca Fort B este pus la bataie cu Chefii, va avea acelasi destin ca Supravirtuitorul: mutat de la 23:00/00:00 din cauza punctului de 4 rating
  • @Mircea, nu creeed mai, ei nu sunt pusi pe facut bani, ei vor doar sa transmita un mesaj pro-occidental si sa salveze romania! Ei pun telespectatorul mai presus decat orice. Fac proiecte nisate deja, fara sa mai conteze cati oameni le privesc, ii respecta pe cei care privesc si le ofera in continuare. O sa vezi, in sensul asta, SUNT SIGUR ca o sa faca si sezonul 2 de uite cine danseaza, ptr ca nu ii intereseaza banii, ii intereseaza sa nu dezamageasca fanii acestei emisiuni, care cauta sa se culturalizeze si chiar nu au unde, in afara de uite cine danseaza. Plus ca o sa faca si emisiunea cu fermierii, o sa vezi, interesul lor e sa promoveze agricultura, nu sa faca rating. Nu, scopurile lor sunt mai inalte decat propriile interese! Le-au si zis astia de la CME: "mai da-i naiba de bani, salvati omenirea! tineti cont si de ce vor cei ca Mihai Florin (fostul Expertul), banii nu sunt totul!"
    Pe bune iti zic
  • Daca in toamna pro pune la bataie Fort B, cu chefi credeti ca va mai cistiga ,caricatura asta de emisiune ,eu cred ca nu ,daca ,orealizeaza bine asa ca ciocu mic deocamdata
  • Ma repet - 1 protv nu mai este must carry, ca urmare ei primesc bani de la cablisti(adica de la noi abonatii) https://www.google.ro/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://assets.protv.ro/assets/OFERTA_GENERALA_PRO_TV.pdf&ved=0ahUKEwiA5pqC8NLTAhUG0xQKHdz-DKkQFggaMAA&usg=AFQjCNFvbCjvSCm2VoAJmn4Sgk0vmfjdNg&sig2=5CPADHk6GXievAMlwxsEsg
    In felul acesta isi permit sa aiba productii scumpe, si sa cumpere continut scump, care, fireste, face audienta. Daca ar fi dupa mine protv-ul este un mare tzepar : iti ia bani ca sa te uiti la el, si ii taxeaza si pe publicitari ca tu , privitorul, te uiti la ei(double win).
  • ProTv batut si de serialele turcesti la Comercial. Acum o sa ne zica marian ca tinerii frumosi si liberi au fost de 1 Mai pe afara :) Dar cine a ridicat Digi? Batranii de 50?

    Ce audiente a facut Uite cine danseaza (20.30 - 22.45)? ProTv o sa creasca luni cu finala, avand in vedere ca se lupta cu o emisiune de 2 lei: Insula iubirii
  • Dincolo de reacțiile așteptate ale câtorva personaje, audientele sunt cam rușinoase pentru Protv. Mi e greu sa înțeleg de ce Uite cine dansează a supraviețuit atât în prime time, în timp ce Masterchef a fost mutat imediat.
  • Andreea Marin, garanta esecurilor! Pentru o presupusa confruntare intre cele doua moldovence mahalagioaice parvenite ati distrus un format de emisiune de succes in toata lumea.
  • Mile, ești în culmea fericirii...și pe bune dreptate.
    Tu și aplaudacii anteniști care nu au tupeu să comenteze audiențele din serile de miercuri - duminică ale A 1. Da, A 1 a fost lideră aseră - felicitări pentru asta - și explicația cum că multă lume a preferat să vadă meciul de fotbal este plauzibilă.

Trimite un comentariu