Skip to main content

Lucia Antal, Pro TV, singurul român din boardul organizației internaționale a măsurătorilor de audiență

 
Lucia Antal, Pro TV, singurul român din boardul organizației internaționale a măsurătorilor de audiență

Lucia Antal, Marketing Director Pro TV, a fost aleasă membru al Consiliului Director al International Joint Industry Committees Association (I-jic), pentru al treilea mandat consecutiv.

Publicitate

În premieră de la înființarea I-jic, următoarea întâlnire a tuturor membrilor asociației va avea loc la București, în luna noiembrie.

Asociația I-jic își propune să îmbunătățească calitatea cercetării datelor și a măsurătorilor, să promoveze transparența în măsurarea audiențelor, exemplele de best practice la nivel internațional și își dorește să devină un centru internațional de documentare pentru măsurarea audiențelor și auditul măsurătorilor datelor. Această asociație este formată din membri reprezentanți ai 16 asociații media din 13 țări, atât din Europa cât și din Africa, iar în board-ul de conducere al asociației, Lucia lucrează alături de alți trei colegi din Elveția și Franța.

Lucia Antal, Marketing Director Pro TV:

„Mă bucur să fac parte din această asociație, care își propune să realizeze lucruri importante pentru industria în care ne desfășurăm activitatea. Datele de audiență, măsurarea lor într-un mod corect și transparent, analizarea lor corespunzătoare ne ajută să evoluăm, să luăm decizii, să demarăm proiecte.

Importanța datelor este un subiect pe care se concentrează o mare parte din business, iar întreaga economie are la bază rezultatele obținute pentru reinvestiții.

În industria media, fie că este vorba despre ziare, reviste, outdoor, radiouri, televiziuni, website-uri sau agenții de media, datele de audiență reprezintă pilonul principal pentru evoluție. Sunt foarte fericită că România are parte de susținere internațională pe acest plan, iar acest lucru are un ecou important pentru întreaga industrie media din țara noastră.”

România este reprezentată în I-jic de două asociații, BRAT (Biroul Român de Audit Transmedia) și ARMA (Asociația Română pentru Măsurarea Audiențelor), iar Lucia Antal, Marketing Director Pro TV, ocupă și funcția de președinte ARMA.

“Datorită implicării și a rezultatelor remarcabile pe care România le are în cadrul I-jic, sunt fericită să anunț că următoarea întâlnire a membrilor din toate țările partenere va avea loc la București, în luna noiembrie. Este un pas foarte important pentru industria media din țara noastră, deoarece vom avea ocazia să le arătăm tuturor membrilor România, prin prisma rezultatelor, și vom vorbi și despre potențialul de dezvoltare în alte țări”, a continuat Lucia Antal.

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu