Skip to main content

Mesaj pentru angajații România TV, după retragerea advertiserilor: Suntem la 70% din situația ideală. Trendul e pozitiv

 
Mesaj pentru angajații România TV, după retragerea advertiserilor: Suntem la 70% din situația ideală. Trendul e pozitiv

Unul dintre șefii România TV, mesaj intern despre situația postului. Cătălin Popa, director editorial al România TV, vorbește în mesajul trimis astăzi angajaților despre problema retragerii clienților publicitari, ca urmare a protestelor din primele luni ale acestui an.

Publicitate

"Procesul de revenire a advertiserilor este încă în deruare", spune el. "Trendul este pozitiv", menționează directorul editorial al România TV în mesajul trimis angajaților, intrat în posesia Paginademedia.ro.

Cătălin Popa:

„După cum probabil știți, televiziunea a făcut eforturi majore să depășească situația generată în lunile februarie-martie-aprilie de scădere a publicității după scandalul ordonanței 13 și protestele de stradă. Procesul de revenire pe post a advertiserilor este încă în derulare, însă trendul este unul pozitiv. Cu toate acestea, încă ne aflăm la circa 70% din situația ideală, aceea de a avea maximum de minute de publicitate în fiecare oră de emisie”, arată mesajul semnat de Cătălin Popa, intrat în posesia Paginademedia.ro.

Mesajul către angajați vine pentru a-i anunța pe angajați că din această lună salariile vor fi plătite în sistemul clasic „avans” și „lichidare”. „Este cel mai flexibil mod de plată a salariilor și taxelor la stat în condițiile în care banii din piață se încasează cu dificultate, în tranșe inegale ca valoare”, explică șeful România TV. 

„Sunt convins că înțelegeți situația cu care ne confruntăm, cum la fel sunt convins că unora dintre voi acest nou sistem de plată le poate produce anumite dificultăți pe moment, pentru care cer scuze în numele companiei. Având în vedere însă situația pieței și disperarea fiscului, pe termen mediu este cea mai bună soluție pentru plata regulată a salariului”

Reamintim că o serie de advertiseri, printre care Coca-Cola, Pepsi și Procter & Gamble nu s-au mai regăsit în calupurile de publicitate ale România TV, în ianuarie, februarie. Cei mai mulți au stopat publicitatea la România TV (dar și la Antena 3), după reacțiile publice legate de modul în care cele două posturi au reflectat protestele din lunile ianuarie și februarie (detalii, AICI). La România TV s-a afirmat chiar că protestatarii ar fi fost plătiți cu 100 de lei de adult, 50 de lei de copil și 30 de lei de...câine. 

Ca urmare a retragerii advertiserilor, reprezentanții România TV au trimis o scrisoare agențiilor de publicitate: „Vă rugăm să vă întrebați dacă nu cumva, în timpul uneia dintre cele mai tumultuoase perioade, nu sunteți victimele dezinformărilor și intoxicărilor menite să decredibilizeze postul de știri România TV, să destabilizeze activitatea sa până la suprimare", se arată în scrisoare postului TV, despre care Paginademedia.ro a scris AICI

Citește și:
 
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Nasol! Madam Raluca Feher este dericita doar 30% si trend-ul e in scadere! Stati voi linistiti ca ANAFU o sa inceapa sa scuture agentiile de publucitate ca la ce mizerii financiare se practica prin ele e de incasat de acolo!
  • Este o mega stire pentru voi. Bleah..... Imi aduc aminte de mizeriile de pe Reporter Virtual din perioada Realitatii si Adevarul cand Lovin isi varsa frustrarile pe blog. . Sunteti pe drumul cel bun. Sigur articolul tau i-a mai linistit pe angajati si chiar i-a ajutat. Au crescut salariile la Realitatea. Antena si Digi la Kanal si PRO au explodat.

Trimite un comentariu