Skip to main content

PE SCURT, din publicitate. Fanta vrea tineri pentru marketing. Activia are produse noi. Campanie de imagine la BCR

 
PE SCURT, din publicitate. Fanta vrea tineri pentru marketing. Activia are produse noi. Campanie de imagine la BCR

Știri din publicitate. Fanta caută tineri pasionați de design, comunicare și social media care să se joace cu vloggeri de-a departamentul de marketing. Acrivia își comunică noile produse într-o campanie în care „endorseri” sunt nume precum Laura Cosoi, Ioana Grama și Cori Grămescu. 

Publicitate

BCR are o nouă campanie de imagine, semnată de Cohn & Jansen JWT, în care oamenii cu încredere în ei sunt în centru.  

Știrile din marketing și publicitate, în continuare: 

Fanta caută tinerilor pasionați de design, comunicare și social media, care să participe activ la strategia de marketing, alături de vloggeri. Concret, timp de șase luni, Tequila (Bianca Adam), Anca Broască și Selly (Andrei Șelaru), împreună cu șase tineri, vor face marketing în Fantastic Office. 

„Fantastic Office este un proiect de pionierat, reprezintă un hub de creație dedicat tinerilor, un spațiu propice creativității, în care ei să dea tonul noilor campanii de marketing pentru Fanta. Tocmai în asta constă inovația: prin acest proiect, am adus însuși consumatorul în poziția în care poate să își contureze brandul preferat în functie de viziunea proprie”, a declarat Daria Gonta, Brand Manager Flavors, Romania & Moldova.

În fiecare lună, mentorii Tequila, Anca Broască și Selly vor lansa provocări prin care vor testa imaginația și originalitatea tinerilor creativi. Îi vor selecta pe cei mai buni dintre ei. 

„După ce am văzut spotul în care Teen Marketing Officer conduce Fanta, ne-am gândit cum ar fi să se întâmple pe bune? Așa că am deschis Fantastic Office. Am transformat vloggerii în agenție de recrutare și am construit cea mai creativă echipă. Nu e ușor să dai brandul pe mâna altcuiva, dar ne bucurăm că totul a ieșit foarte bine”, a declarat Andrei Mihăilescu, Copywriter McCann.

Pentru a se înscrie în competiție, tinerii își pot încărca desenele, gif-urile sau vlogurile pe site-ul fantasticoffice.ro.

Campania va fi comunicată printr-un mix de canale: TV, digital, campanie de PR, social media și platformele

Produse noi Activia, într-o campanie nouă „#PauzaActivia”

Danone lansează două noi produse, Activia Quinoa-Alune de Pădure și Activia Smochine-Ovăz, endorserii fiind Laura Cosoi, Ioana Grama – blogger beauty, Cori Grămescu - coach de lifestyle și nutriție, Ioana Urețu - fondator Cărți, Dulciuri și Flori, Doctor MIT - Bogdan Ivănescu.

Campania se derulează pe perioada lunii mai şi este susținută prin spot TV, activări in-store, acțiuni online și printr-un mix de acțiuni de relații publice.

BCR, campanie de imagine semnată de Cohn&Jansen JWT

BCR lansează o nouă platformă de comunicare alături de Cohn&Jansen JWT.

Strategia de comunicare se înscrie într-un efort mai larg de repoziționare a Erste Group în toată Europa Centrală și de Est, cu un mesaj unitar pe toate piețele în care grupul este prezent, spun reprezentanții agenției care au semnat campania.

„Am ales să vorbim despre oamenii cu încredere în ei pentru că aceștia reprezintă motorul de progres al fiecărei țări. Pe ei și pe eforturile lor se bazează prosperitatea colectivă, de aceea i-am adus în centrul comunicării BCR și am decis să construim mesajul campaniei din această perspectivă.” a explicat Anca Rarău, marketing director BCR.

Platforma regională de comunicare a fost adaptată pentru fiecare țară în parte, în funcție de insight-uri și realități locale. În România, conceptul câștigător a fost „Încrederea naște încredere”. 

„Cu toții avem în trecutul nostru pe cineva care ne-a dat încredere într-un moment esențial al devenirii noastre ca oameni. Profesori, educatori, antrenori, mentori – despre ei și eforturile lor este vorba în noua campanie de comunicare, în care încercăm să surprindem aceste momente definitorii și să le mulțumim celor care le-au făcut posibile.” spune Andrei Cohn, Creative Director & Managing Partner
Cohn&Jansen JWT.

Spotul BCR

Campanie centrată pe portrete de români de la Huawei

Huawei lansează o campanie de comunicare concentrată pe portretele românilor, sub conceptul: „Fiecare chip spune o poveste”. 10 fotografi surprind timp de două luni, cu modelele de vârf ale gamei P10 (Huawei P10 și Huawei P10 Plus), portretele a sute de români cu povești interesante și inspiraționale.

În etapa următoare a campaniei, și românii vor putea participa activ la campanie: aceștia pot încărca, la rândul lor, portretele celor pe care îi admiră sau despre care consideră că reprezintă cu succes “Fața României”. 

Cristian Suțu, Vlad Eftenie, Barna Nemethi, Dragoș Asaftei, Sorin Onișor, Tiberiu Arsene, Raluca Ciornea, Marius Bărăgan, Călin Stan și Andrei Runcanu sunt cei 10 fotografi care au surprins până acum portretele românilor.

Vizitatorii se vor putea implica activ în campanie, vor găsi sfaturi de fotografiere pentru a surprinde portrete expresive și se vor inspira din imaginile strânse de cei 10 fotografi pe website-ul campaniei: www.faceofromania.com.
 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu