Skip to main content

Vizante, voce de salam. Campanie de peste un milion de euro: Cris-Tim anunță că a scos E-urile din mezeluri

 
Vizante, voce de salam. Campanie de peste un milion de euro: Cris-Tim anunță că a scos E-urile din mezeluri

Producătoruld e mezeluri Cris-Tim lansează o amplă campanie de promovare pentru a anunța că acum face mezeluri fără gluten. Și fără amidon. Și fără MDM. Și fără soia. Și fără Coloranți sintetici. Și fără monoglutamat de sodiu.

Publicitate

Concret, Cris-Tim lansează o campanie cu mesjul central „Eticheta Curată” 

Producătorul va investi peste un milion de euro în campania de promovare, după cum a declarat pentru Paginademedia.ro Radu Timiș Junior, fiul propreitarului Cris-Tim și cel care gestionează zona de marketing și distribuție. 

Potrivit acestuia, campania care a început în online, cu un teasing făcut de Vizante și mai multe vedete, va fi lansată oficial de astăzi, cu cinci spoturi noi pe TV, dar și declinări pe radio, outdoor, activări și promo în online. Această fază a campaniei va dura aproximativ două luni.

Noua campanie Cris-Tim a fost semnată de GMP Advertising (creație), Go Studio (branding), GMP Public Relations (PR), Webstyler (online).


Marius Florea Vizante, reporter în campania de teasing și vocea noilor spoturi Cris-Tim, pentru Paginademedia.ro:

Care e rolul tău în noua campanie Cris-Tim?

Am imaginat acest canal Vis-a-Vizante TV și acest reporter nebun care stă de vorbă cu cele mai importante personalități publice și încearcă să le atragă atenția asupra acestei etichete curate lansate astăzi de cei de la Cris-Tim. Până acum, am întrebat lumea, inventam salarme, salamuri care desenează sau care mai știu eu ce fac, cresc share-urile pe Facebook sau care cresc la loc peste noapte. Ei bine începând de astăzi aflăm că e vorba de fapt de întreaga gamă de produse Cris-Tim mult, mult mai curate, mai sănătoase. Cu același termen de valabilitate, cu același gust, dacă nu cumva un pic mai bun.

Pe cine ai vizitat? 

Întâi pe cei de la Times New Roman, apoi pe Chef Cătălin Scărlătescu, apoi am trecut pe la BRomania, apoi pe la Teo Trandafir și în cele din urmă la Cabral Ibacka.

Ce urmează după teasing? 

Începând de astăzi, ei se vor lămuri ce a fost cu acea vizită ciudată, nebunească. Vor afla și ei despre ce e vorba, așteptăm să guste și să-și dea cu părerea.

În afară de partea de Vis-a-Vizante, mai faci ceva în această campanie?

Această Vis-a-Vizante TV este apanajul comunicării online, dar suntem și pe main stream, ieșim în radio și pe TV, unde veți auzi chiar și vocea mea pe spoturile TV. Fața e luată doar de produs. E un concept interesant, produsul este vedeta.

Cine ești în spoturi?

Sunt vreo cinci personaje diferite.
 

Noile spoturi Cris-Tim, semnate de GMP

 

 

 

Campania de teasing cu Vizante:

 

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu