Skip to main content

Noi poziții la conducerea creației din FCB. Cine sunt noii Head of Copy și Head of Art

 
Noi poziții la conducerea creației din FCB. Cine sunt noii Head of Copy și Head of Art

Poziții noi la conducerea creației din agenția de publicitate FCB. Dragoș Raicu a fost numit Head of Copy, iar Emanuel Borcescu, Head of Art.

Publicitate

Claudiu Dobriță, Creative Director FCB, explică:

“Emi și Dragoș, ca Head of Art și Head of Copy, se vor ocupa în mod special de partea asta extrem de prețioasă și pretențioasă, asigurându-se că produsul creativ al agenției e nu numai argumentat strategic și articulat creativ, ci că arată și sună cât se poate de bine. Au de partea lor experiența, pasiunea și respectul pentru meserie demonstrate în fiecare zi pe brandurile pe care au lucrat și lucrează. Sunt bucuros că îi am alături și că mă pot baza pe ei.”

Cine sunt cei doi?

Dragoș Raicu – de 10 ani în industrie

Dragoș și-a început cariera la Grey București ca Junior Copywriter, în urmă cu 10 ani. Aici a câștigat primele premii de creație cu o campanie de print nominalizată pe atunci la Cannes Lions.

De 6 ani lucrează ca Senior Copywriter pentru FCB Bucharest, cu focus pe new business. Anul acesta, Dragoș a fost numit Head Of Copy „datorită creativității și pasiunii pe care le-a concentrat în fiecare proiect de-a lungul timpului.”

Dragoș Raicu:

”În noul rol, m-am trezit gândindu-mă mai des decât de obicei la întrebarea asta: care e cea mai mare provocare pentru un copywriter? Eu cred că răspunsul e realitatea faptului că puterea unui concept și storytelling-ul nu depind de buget.

Că putem și deci trebuie să fim mai relevanți decât Kendrik Lamar și decât David Benioff și D.B. Weiss și decât creatori obscuri de conținut care obțin zeci de mii de reacții și vizualizări cu o poză și o glumă scrisă peste ea în două rânduri, all caps. Asta știind bine că pornim toți cu aceleași resurse: o foaie și un pix. Sau un ecran și o tastatură sau o agendă și un creion, asta chiar nu contează. De stilou nu zic nimic, că n-am mai văzut unul din generală!

În agenție, adevărata luptă pe care-o avem de dat în fiecare zi e cu problema asta: cum reușim să generăm la job lucruri la fel de cool ca cele care ne plac în timpul liber?”

Emanuel Borcescu – lucrări incluse în Lurzer’s Archive

Emanuel Borcescu lucrează de 12 ani în publicitate ca Art Director și ilustrator pentru diferiți clienți: Staropramen, Bucovina, Sobranie, Philips, etc.

A avut lucrări incluse în Lürzer’s Archive și premiate la AdPrint, dar și creații artistice expuse în galerii și cataloage de artă din București și din afară.

De peste cinci ani lucrează în FCB.

Emanuel Borcescu:

"Cred că noua provocare este de a înțelege fiecare Art Director din echipă, în sensul abilităților native, al talentului și interesului pentru diverse zone cum ar fi: ilustrație, fotografie, typography etc. și să construim împreună, plecând din acel punct.

Sigur că la finalul aventurii ar trebui ca și cei care sunt mai la începutul experienței lor să atingă o anumită versatilitate, absolut necesară în această meserie.

Și nu în ultimul rând, să se vadă acest lucru în calitatea craft-ului de Art Direction pentru clienții din portofoliul nostru.”

Despre FCB

Cu o istorie și o experiență de peste 140 de ani în domeniul comunicării, rețeaua globală FCB include 150 de agenții în 90 de țări, având peste 8.000 de angajați și este parte a Interpublic Group of Companies.

În România, FCB Bucharest oferă, de peste 20 ani, soluții integrate de comunicare.

Din portofoliul de clienți ai FCB Bucharest fac parte branduri și companii internaționale precum Beiersdorf, JTI, Philips, Vodafone, Tymbark Maspex, Molson Coors.
 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

Trimite un comentariu