Skip to main content

PROGRAMATIC. Mediafax, sistem de vânzare dezvoltat de ThinkDigital. Patru targeturi. Prețuri premium

 
PROGRAMATIC. Mediafax, sistem de vânzare dezvoltat de ThinkDigital. Patru targeturi. Prețuri premium

Începând de azi, agențiile de media si clienții importanți interesați pot cumpăra spații publicitare în sistem programatic automatizat (programmatic advertising) la nivelul rețelei Mediafax, prin intermediul ThinkDigital, care a creat un nou produs: Mediafax Aundieces.

Prețurile sunt premium, fără formate intruzive, iar pentru început sunt disponibile patru audiențe, anunță compania reprezentată de Dragoș Stanca.

Publicitate

Detalii, în continuare:

Cele 4 audiențe disponibile în prima fază a proiectului sunt:

C-Level Executives - manageri de top, atât bărbați cât si femei

• HiTech Enthuziasts - public preponderent masculin, pasionat de gadgeturi, IT si ultimele tehnologii

Sophisticated Women - femei interesate în produse de lux si dispuse la investiții semnificative în fashion, beauty, travel 

Sports & Betting Fans - care adună un public preponderent masculin, pasionat de sport si pariuri sportive

Audiențele au fost create folosind tehnologia AppNexus, unul dintre liderii globali în domeniu, luând în considerare date culese în ultimele 6 luni din cele aproape 10,4 milioane de browsere unice care vizitează lunar, conform SATI, rețeaua premium a grupului Mediafax (care cuprinde titluri precum ZF.ro, ZFCorporate.ro, BusinessMagazin.ro, Mediafax.ro, ProSport.ro, Gandul.info, CSID.ro, go4it.ro, One.ro, ProMotor.ro, Descopera.ro si alte produse B2B si B2C).

Cristina Cucuiu, director general al ThinkDigital România:

„Mediafax Audiences se va poziționa în zona premium, campaniile pe care le oferim aici având un preț mai ridicat decât display-ul clasic. Achiziția se va putea face atât automatizat, prin DSP-urile agențiilor, cât si pe bază de comandă, dacă un anumit client sau agenție nu dispune încă de tehnologia necesară”. 

Dragos Stanca, reprezentant local al grupului ThinkDigital Group:

„După ce am deschis acum 4 ani piața locală de programmatic advertising prin Project Agora, ca o alternativă regională la oferta companiilor globale Google si Facebook, e timpul să oferim experiența noastră si altor publisheri locali semnificativ, dornici să îsi diversifice sursele de venit folosind cele mai noi trenduri si tehnologii din domeniu”.

Produsul a fost dezvoltat de ThinkDigital România în parteneriat cu TailWind. ThinkDigital este, de altfel, reprezentantul exclusiv de vânzări online al Mediafax Group.
 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Trimite un comentariu