Skip to main content

AUDIENȚE în august. Pro TV și România TV creșteri în prime-time, la orașe. Kanal D rămâne a doua televiziune în prime-time

 
AUDIENȚE în august. Pro TV și România TV creșteri în prime-time, la orașe. Kanal D rămâne a doua televiziune în prime-time
In august, Las Fierbinti a fost unul dintre motoarele de audienta pentru Pro TV

Pro TV, România TV și Digi Sport printre puținele posturi cu creșteri de audiență în luna august, în prime-time, după media la orașe.

După media pe zi, România TV, la un pas să fie a treia televiziune în urban. Postul a fost depășit de Kanal D în ultimele patru zile, după ce au început grilele de toamnă. 

Publicitate

Din luna august, un nou post TV a intrat în măsurătorile de audiență făcute de compania Kantar Media pentru ARMA. Este vorba de E! Entertainment. Postul a intrat pe poziția 57, dintr-un total de 61, cu o medie de 2.000 de telespectatori, în prime-time, la orașe. 

Paginademedia.ro prezintă în continuare audiențele stațiilor TV în luna august, în mediul urban:

În prime-time (19.00 - 23.00), la nivel URBAN:

  • Pro TV a dominat prime-time-ul la orașe. Postul a avut, luna trecută, în medie 660.000 de privitori, pe minut, la orașe, dublu față de Antena 1. Pro TV a avut o ușoară creștere în august față de luna iulie. 
  • Kanal D rămâne a doua televiziune în prime-time, distanțându-se de Antena 1. De menționat însă că ambele posturi au avut scăderi. 430.000 a fost media Kanal D de luna trecută, în timp ce Antena 1 a coborât sub media de 300.000 de telespectatori. 
  • Antena 3, care în iulie a fost pe locul patru în topul general al televiziunilor, a fost depășită în august de România TV, care a crescut. 204.000 de telespectatori a fost media Antenei 3, în timp ce România TV a ucrat la 230.000, media la orașe, în prime-time. De menționat că în august emisiuni precum Sinteza zilei și În gura presei au fost în vacanță.
  • Liga I îi priește în continuare postului Digi Sport 1, care a urcat pe poziția a șaptea în topul general. 

Audiența posturilor TV în lunile iulie - august după media pe zi

  • Pro TV a avut și orașele, după media pe întreaga zi, cu cifre duble față de locul al doilea. 
  • Dacă în prime-time, Antena 1 a fost a treia televiziune, după media pe zi, Antena 1 a fost pe locul al doilea, cu o medie de 160.000 de privitori, pe minut. 
  • Kanal D și România TV sunt aproape la egalitate. De menționat că aproape toată luna România TV a fost peste Kanal D, după media pe zi, cu mențiunea că postul turcesc a recuperat în ultimele zile ale lui august, odată cu lansarea grilei de toamnă, cu Teo, Bravo, ai stil și Wowbiz. 

 

Audiența posturilor TV în lunile iulie și august 2017, în mediul urban, după media în PRIME-TIME (intervalul de maximă audiență, 19.00 - 23.00):
 
  IULIE   Mii persoane   RTG%     AUGUST   Mii persoane   RTG%  
1 Pro TV 624 6.4 Pro TV 658 6.8
2 Kanal D 457 4.7 Kanal D 426 4.4
3 Antena 1 318 3.3 Antena 1 277 2.9
4 Antena 3 224 2.3 Romania TV 230 2.4
5 Romania TV 194 2.0 Antena 3 204 2.1
6 National TV 144 1.5 National TV 123 1.3
7 Prima TV 112 1.2 DigiSport 1 115 1.2
8 DigiSport 1 96 1.0 Prima TV 103 1.1
9 TVR 1 83 0.9 TVR 1 86 0.9
10 Antena Stars 76 0.8 TVR 2 57 0.6
11 TVR 2 57 0.6 Antena Stars 55 0.6
12 B1TV 55 0.6 B1TV 52 0.5
13 Realitatea TV 51 0.5 Realitatea TV 50 0.5
14 Digi 24 42 0.4 Pro 2 46 0.5
15 AXN 40 0.4 Disney Junior 46 0.5
16 Disney Junior 39 0.4 Happy Channel 42 0.4
17 Cartoon Network 33 0.3 AXN 42 0.4
18 Acasa 33 0.3 Digi 24 39 0.4
19 Pro Cinema 33 0.3 Disney 38 0.4
20 Disney 31 0.3 DigiSport 2 34 0.4
21 Boomerang 31 0.3 Pro Cinema 34 0.4
22 Happy Channel 30 0.3 Cartoon Network 31 0.3
23 Paramount 25 0.3 Boomerang 28 0.3
24 ETNO 22 0.2 Paramount 24 0.3
25 Nickelodeon 22 0.2 Dolce Sport 20 0.2
26 EuroSport 2 21 0.2 Comedy Central 20 0.2
27 Sport.ro 18 0.2 Nickelodeon 20 0.2
28 Eurosport 1 18 0.2 ETNO 19 0.2
29 Minimax 18 0.2 Diva 19 0.2
30 Diva 17 0.2 Pro X 18 0.2
31 Comedy Central 17 0.2 Eurosport 1 17 0.2
32 DigiSport 2 17 0.2 Minimax 14 0.2
33 Favorit TV 15 0.2 History 13 0.1
34 Film Cafe 14 0.1 Favorit TV 12 0.1
35 History 13 0.1 Film Cafe 12 0.1
36 Dolce Sport 13 0.1 TLC 11 0.1
37 TLC 12 0.1 Kiss TV 11 0.1
38 National Geographic 10 0.1 National Geographic 10 0.1
39 TV Paprika 9 0.1 TV Paprika 10 0.1
40 TNT 9 0.1 Discovery 8 0.1
41 Discovery 8 0.1 Pro Gold 8 0.1
42 Kiss TV 8 0.1 TNT 7 0.1
43 Acasa Gold 7 0.1 EuroSport 2 6 0.1
44 Bollywood TV 6 0.1 U TV 6 0.1
45 AXN White 5 0.1 AXN White 5 0.1
46 National Geographic Wild 5 0.1 ZU TV 5 0.1
47 U TV 4 0.0 Nick JR 4 0.0
48 Nick JR 4 0.0 National Geographic Wild 4 0.0
49 AXN Black 3 0.0 National 24 PLUS 4 0.0
50 ZU TV 3 0.0 AMC 4 0.0
51 AMC 3 0.0 Dolce Sport 2 4 0.0
52 National 24 PLUS 3 0.0 Bollywood TV 4 0.0
53 Music Channel 2 0.0 Music Channel 3 0.0
54 Taraf TV 2 0.0 TV H 3 0.0
55 Hit Music 2 0.0 AXN Black 3 0.0
56 Animal Planet 2 0.0 Taraf TV 2 0.0
57 TV Neptun 2 0.0 E! Entertainment 2 0.0
58 Nasul TV 1 0.0 TV Neptun 2 0.0
59 TV H 1 0.0 Nasul TV 2 0.0
60 Dolce Sport 2 1 0.0 Hit Music 2 0.0
Animal Planet 2 0.0
 
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA
 
Audiența posturilor TV în lunile iulie și august 2017, în mediul urban, după MEDIA PE ZI:
 
  IULIE ZI URBAN   Mii persoane   RTG%     AUGUST ZI URBAN   Mii persoane   RTG%  
1 Pro TV 310 3.2 Pro TV 326 3.4
2 Antena 1 194 2.0 Antena 1 157 1.6
3 Kanal D 167 1.7 Kanal D 142 1.5
4 Romania TV 130 1.3 Romania TV 141 1.5
5 Antena 3 121 1.2 Antena 3 114 1.2
6 Prima TV 47 0.5 Prima TV 44 0.5
7 National TV 43 0.4 National TV 39 0.4
8 Antena Stars 41 0.4 DigiSport 1 38 0.4
9 TVR 1 35 0.4 TVR 1 38 0.4
10 B1TV 35 0.4 Antena Stars 37 0.4
11 Disney Junior 30 0.3 B1TV 35 0.4
12 DigiSport 1 30 0.3 Disney Junior 32 0.3
13 Cartoon Network 29 0.3 Disney 29 0.3
14 Digi 24 29 0.3 Realitatea TV 28 0.3
15 Realitatea TV 29 0.3 Digi 24 28 0.3
16 Disney 25 0.3 Cartoon Network 27 0.3
17 TVR 2 25 0.3 TVR 2 27 0.3
18 AXN 25 0.3 AXN 25 0.3
19 Boomerang 22 0.2 Pro Cinema 23 0.2
20 Pro Cinema 22 0.2 Pro 2 21 0.2
21 Acasa 18 0.2 Boomerang 21 0.2
22 Nickelodeon 17 0.2 Happy Channel 18 0.2
23 Diva 16 0.2 Diva 17 0.2
24 Paramount 15 0.2 Nickelodeon 17 0.2
25 Minimax 15 0.2 DigiSport 2 16 0.2
26 Happy Channel 15 0.2 Paramount 16 0.2
27 ETNO 13 0.1 Comedy Central 12 0.1
28 Eurosport 1 12 0.1 Minimax 11 0.1
29 EuroSport 2 12 0.1 ETNO 10 0.1
30 Sport.ro 10 0.1 Film Cafe 10 0.1
31 Comedy Central 10 0.1 History 10 0.1
32 History 10 0.1 Pro X 10 0.1
33 Film Cafe 10 0.1 TLC 9 0.1
34 DigiSport 2 9 0.1 Eurosport 1 9 0.1
35 National Geographic 8 0.1 Kiss TV 9 0.1
36 TLC 8 0.1 National Geographic 8 0.1
37 Discovery 8 0.1 TNT 7 0.1
38 Kiss TV 8 0.1 Discovery 7 0.1
39 TNT 7 0.1 Favorit TV 6 0.1
40 Bollywood TV 7 0.1 TV Paprika 6 0.1
41 Favorit TV 7 0.1 Dolce Sport 6 0.1
42 TV Paprika 6 0.1 Bollywood TV 5 0.1
43 National Geographic Wild 5 0.1 National Geographic Wild 4 0.1
44 Dolce Sport 4 0.0 EuroSport 2 4 0.1
45 U TV 4 0.0 ZU TV 4 0.0
46 Nick JR 3 0.0 U TV 4 0.0
47 AXN White 3 0.0 Pro Gold 4 0.0
48 Acasa Gold 3 0.0 Nick JR 3 0.0
49 Taraf TV 3 0.0 AMC 3 0.0
50 ZU TV 3 0.0 Hit Music 3 0.0
51 Hit Music 2 0.0 Music Channel 2 0.0
52 AMC 2 0.0 AXN White 2 0.0
53 Music Channel 2 0.0 Taraf TV 2 0.0
54 AXN Black 2 0.0 National 24 PLUS 2 0.0
55 National 24 PLUS 2 0.0 E! Entertainment 2 0.0
56 Animal Planet 1 0.0 Dolce Sport 2 2 0.0
57 Nasul TV 1 0.0 AXN Black 2 0.0
58 TV H 1 0.0 Animal Planet 1 0.0
59 TV Neptun 1 0.0 TV H 1 0.0
60 Dolce Sport 2 1 0.0 Nasul TV 1 0.0
TV Neptun 1 0.0
 
Sursa: Kantar Media, copyright: ARMA


 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • @Mile Discutăm după ce vei termina școala de alfabetizare. Nu știi să scrii corect, habar nu ai să utilizezi semnele de punctuație. Hai, fuguța, înscrie-te la seral!
  • TVR aproape că nu mai există. Rezultatele managementului Irinei Radu se văd. Comitetul director e speriat să nu fie trimis la plimbare de Irinuca, draguțul de CA, cu Ghiurco, Ungar, Giurgiu și Cornea in componenta doarme si incasează fiecare degeaba cite 3000 de lei pe lună (trai, nineacă!), Parlamentul are alte preocupări. Toate sperantele de salvare se leaga de răsuflata, traseista Starea nației. Vă dau in scris de pe acum. Pătraru va aplica vechea reteta. Va sta doar un anișor, va striga ca in TVR nu e cliamt creator, va insulta pe post toți angajații si isi va rezilia apoi contractul incasând despăgubirile aferente. Reteta patentată. Nu-i așa, Irina?
  • Fiecare produs are un public tinta, caruia vrea sa i se adreseze. Una e sa vinzi masini electrice, alta masini de tuns iarba si alta masini de cusut. In functie de acest public pe care il vizezi, cumperi publicitate pe un target. Cel mai folosit e targetul comercial (public din mediul urban, cu varsta intre 18-49 de ani), e considerat publicul cu putere de cumparare. Nationalul nu e folosit niciodata in vanzari, dar poate fi un titlu de glorie si da bine la pr - articole gen 3 milioane de romani s-au uitat la... Cifrele foarte bune pe Urban, dar modeste pe comercial iti indica faptul ca respectivul produs media e consumat mult mai intens de public in varsta (50+).
  • mile, la Pro se uita atat de multi oameni incat chiar si atunci cand toti sunt plecati rămân mai multi decat cei care se uita la Antena 1.
  • Salut! Sorry, dar eu nu inteleg care este faza cu mediile (national, urban, comercial etc.). Pentru ca tot vad medii diferite pe articole diferite in tabel. Cateodata urban, cateodata comercial sau national. Poate sa ma scoata cineva din "intuneric"?:) Stiu ca publicitarii platesc in functie de aceste ratinguri, in functie de toate 3 sau cum? Multumesc!

Trimite un comentariu