Skip to main content

AUDIENȚE. România, Jos pălăria! Jos și ratingul. Emisiunea de pe Pro TV, depășită de Antena 1

 
AUDIENȚE. România, Jos pălăria! Jos și ratingul. Emisiunea de pe Pro TV, depășită de Antena 1

AUDIENȚE. Cum a debutat pe Pro TV show-ul România, Jos pălăria, prezentat de Florin Busuioc?

Publicitate

Cu noua emisiune, Pro TV a fost pe locul al doilea și la orașe, dar și pe publicul comercial. Doar la nivel național a fost pe primul loc, însă la mică diferență în fața Antenei 1.

Interesantă este evoluția audienței de pe Pro TV aseară: în jos. Cu România, Jos pălăria! Pro TV a pierdut jumătate din audiența pe care o avea înainte de show, cu Las Fierbinți. De exemplu, dacă pe intervalul Las Fierbinți erau peste două milioane de români la Pro TV, la România, Jos Pălăria au rămas cu un milion mai puțini. Cifre la jumătate față de serialul de comedie au fost și la orașe.

Primii invitați de la România, Jos pălăria! au fost chiar actorii din Las Fierbinți.

Paginademedia.ro vă prezintă audiența primei ediții România, Jos pălăria (21.35-23.40):

NAȚIONAL. La nivelul întregii țări, emisiunea cu Busu prezentator a avut 1,08 milioane de telespectatori pe minut, cu puțin peste 20.000 în fața Antenei 1 (post unde s-a intersectat, în mare parte, cu Chefi la cuțite). Pe intervalul anterior, cu Las Fierbinți în grilă, Pro TV avea audiențe duble: peste două milioane. 

URBAN. La orașe, Pro TV a fost pe locul al doilea: o medie de 550.000 de telespectatori, cu 100.000 mai puțini decât a avut Antena 1 pe interval. Și aici, Pro TV a pierdut jumătate din audiența pe care o avea cu Las Fierbinți.

COMERCIAL. Locul doi și pe publicul comercial pentru Pro TV, cu România, Jos pălăria! O medie de 315.000 de telespectatori între 18 și 49 de ani pentru Pro TV, față de aproape 380.000, câți se uitau la Antena 1.

Audienţa posturilor TV marți, 19 septembrie, pe intervalul România, Jos Pălăria (21.35 - 23.40), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.076.000 6 17
2 Antena 1 1.052.000 5.8 16.6
3 Kanal D 763.000 4.2 12
4 Romania TV 312.000 1.7 4.9
5 Antena 3 294.000 1.6 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 19 septembrie, pe intervalul România, Jos Pălăria (21.35 - 23.40), în mediul URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 646.000 6.6 17.7
2 Pro TV 546.000 5.6 15
3 Kanal D 413.000 4.2 11.3
4 Antena 3 212.000 2.2 5.8
5 Romania TV 194.000 2 5.3

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 19 septembrie, pe intervalul România, Jos Pălăria (21.35 - 23.40), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Antena 1 377.000 8.3 25.7
2 Pro TV 315.000 7 21.4
3 Kanal D 113.000 2.5 7.7
4 Prima TV 39.000 0.9 2.7
5 DigiSport 1 37.000 0.8 2.5

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

GALERIE FOTO. Prima ediție România, Jos pălăria! în imagini

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • Îmi permit o remarca; daca emisiunea se numește România, jos pălăria, atunci de ce nu nu spunem BUTON, nu buzzer??
  • "Jos pălăria" a scos audiențe neașteptat de bune pentru un format nou. Daca vor reuși să mențină emisiunea la același nivel, au șanse să bată chefii peste câteva săptămâni.

    "Las fierbinți" a avut audiente neimpresionante in primele sezoane, chiar dacă umorul era de calitate superioară față de ceea ce e acum. Secretul a fost constanța și personajele bine construite.
  • nu e cine stie ce romania jos palaria dar banuiesc ca florin busuioc s-a plictisit sa prezinte vremea an de an si a decis sa o faca o schimbare sa prezinte el in continuare vremea dar sa si prezinte emisiunea asta bine el putea sa renunte la vremea sa ii lase pe manjii dracii astia tineri pai da nu florin busuioc e *** de acum spune numai tampenii varsta e de vina nu stie sa se mai exprime cum trebuie se balbaie nu isi calculeaza masoara cuvintele asa ca sa ii lase pe astia tineri oricum mie imi pare rau de faptul ca atletico textila nu va mai fi anul acesta dar asta este bine ca au ramas las fierbinti sau ai nostri mai degraba in locul la ai nostri schimbam si bagam in continuare atletico textila daca eram in locul celor de la pro tv dar na le e frica de audiente sa nu le piarda cu noul format cu care nu vor sa riste nimic oricum de florin busuioc nu imi place deloc si il urasc de ceva ani nu de acum de cand era el tanar
  • @Geo, Tu crezi ca n-au incercat? ProTV a incercat cu Atletico Textila si Ai nostri, dar e foarte greu pentru un nou serial sa se apropie de succesul Las Fierbinti. Cred ca ar functiona un serial facut de producatorii Las Fierbinti, dar cu actiunea plasata undeva pe langa Vaslui. Era imposibil ca Romania jos palaria" sa performeze, avand in vedere ca a fost programat la bataie cu cel mai urmarit show de la concurenta.
  • Chiar nu îi înțeleg pe cei din conducerea Pro TV...chiar nu au găsit, în ultimii ani, un format nou de serial popular de succes pe care să îl producă pe puțini bani și cu care să reușească audiențe apropiate ca a celor de la Las Fierbinți ?

Trimite un comentariu