Skip to main content

Chefii, primii pe publicul comercial. La bătaie cu meciul Barcelona-Juventus au fost lideri și la orașe

 
Chefii, primii pe publicul comercial. La bătaie cu meciul Barcelona-Juventus au fost lideri și la orașe

AUDIENȚE. A doua ediție Chefi la cuțite din acest sezon a fost pe primul loc pe publicul între 18 și 49 de ani, cu cifre peste Pro TV.

Publicitate

Chefii s-au intersectat în prima fază cu Las Fierbinți, apoi cu meciul Barcelona - Juventus (3-0).

Dacă pe intervalul cu Las Fierbinți comedia de pe Pro TV a câștigat detașat (la nivel național, Pro a avut aproape un milion de români avans), pe intersecția cu meciul de fotbal Chefii au recuperat (au fost chiar lideri și pe urban la bătaie cu meciul).

Luând tot intervalul Chefi la cuțite - 20.00-23.00 - showul, care are pe toate targeturile cifre peste media obișnuită a Antenei 1, a fost pe primul loc pe publicul comercial și pe doi la orașe și la nivelul întregii țări.

Interesant este ratingul Kanal D. Cu noul serial turcesc În bătaia inimii, care a început săptămâna trecută, postul a avut cifre mult sub media obișnuită. Aseară, Kanal D a avut audiențe de două-trei ori mai mici decât Pro TV și Antena 1. Pe publicul comercial, audiența Antenei 1 a fost de șase ori mai mare decât cea a Kanal D.

Audienţa posturilor TV marți, 12 septembrie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00 - 23.05), la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Persoane   Rtg%   Share%  
1 Pro TV 1.579.000 8.8 21.5
2 Antena 1 1.356.000 7.5 18.5
3 Kanal D 537.000 3 7.3
4 Antena 3 383.000 2.1 5.2
5 Romania TV 347.000 1.9 4.7
6 Prima TV 282.000 1.6 3.8
7 Antena Stars 255.000 1.4 3.5
8 National TV 234.000 1.3 3.2
9 TVR 1 225.000 1.3 3.1
10 Pro 2 131.000 0.7 1.8
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 12 septembrie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00 - 23.05) în mediul URBAN

  URBAN   Persoane   Rtg%   Share  
1 Pro TV 838.000 8.6 20.8
2 Antena 1 788.000 8.1 19.6
3 Kanal D 292.000 3 7.2
4 Antena 3 238.000 2.4 5.9
5 Romania TV 217.000 2.2 5.4
6 Antena Stars 135.000 1.4 3.4
7 Prima TV 119.000 1.2 2.9
8 National TV 107.000 1.1 2.6
9 TVR 1 100.000 1 2.5
10 Realitatea TV 95.000 1 2.3
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA
 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV marți, 12 septembrie, pe intervalul Chefi la cuțite (20.00 - 23.05), pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Persoane   Rtg%   Share  
1 Antena 1 467.000 10.4 30.7
2 Pro TV 399.000 8.9 26.2
3 Kanal D 73.000 1.6 4.8
4 Prima TV 47.000 1.1 3.1
5 Antena 3 36.000 0.8 2.4
6 Realitatea TV 29.000 0.7 1.9
7 National TV 29.000 0.6 1.9
8 Antena Stars 27.000 0.6 1.8
9 Happy Channel 26.000 0.6 1.7
10 TVR 1 25.000 0.6 1.6
 
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

Citește și:

 

Autor: Petrişor Obae petrisor.obaepaginademedia.ro

Comentarii

  • @Cheuf, Prodanca a fost pe 1 din cauza ca nu era un serial bun pe Kanal D +era fotbal, iar telespectatorii au migrat. De luni cred ca se schimba situatia
  • Și apropo, ambele producții menționate de tine au fost lidere pe urban și comercial. Problema aseară a fost Champions league.
  • Ahab e unul dintre "educatii" cărora le place sa vorbească despre ce nu cunosc. Găsești mai multe "taranisme" in chefi decât în producțiile menționate de tine.
  • @Ahab, Ce tocana pe comercial visezi? Las Fierbinti a obtinut, pe targetul comercial 18 - 49 urban, 10.9 rating si 32.4% share, iar Gospodar a obtinut 10.7 rating si 29% share, ambele productii fiind lider de audienta. Chefi la cutite nu mai defileaza asa cum s-a intamplat toamna trecuta, cand a concurat cu Supravietuitorul.
  • Dodo ba a fost diferenta, pro 10,9 iar chefi ,9,6 . asa ca citeste bine inainte de a vorbi . poate meciurile vor fi transmise pe pro x sa faca si ei audienta ca cu serialele nu stau bine , problema este ca mai ia si antenuta un pumn de audiente cu cei trei ,,,,,,,,,,,, dar sa vedem marti ,cu Busu ., oricum diferenta din toamna asa mare nu mai este . din aceasta emisiune nu a-i ce invata decat injuraturi si vulgaritate , este pentru cei fara cultura generala pacat ca pro a stricat masterchef .sper ca in primavara sa scoata ceva spectaculos
  • hopaaa ! cu țărănisme gen "las fierbinti" si "gospodar caut nevasta" ,a migrat publicul antenei la pro, si publicul pro la antena. bataie, tocana pe comercial ! ce rusine pt pro....
  • Cheuf, audiențe bune și foarte bune fac doar meciurile de fotbal ale FCSB și ale naționalei...în rest, sunt pe pierdere. Răspunsul este afirmativlaîntrebarea ta.
  • Foarte probabil, Chefii au fost lideri pe comercial doar după ce s-a terminat Las Fierbinți, aici unde, la nivel național, Pro a avut aproape un milion de români avans...logic că a a avut un avans considerabil și pe comercial.
  • Este ciudat ca luni, Prodanca a fost peste Chefi! Adica, pe cale de consecinta, Prodanca a fost mai tare decat Barcelona-Juve?
  • Romania jos palaria", programat martea, n-are nici cea mai mica sansa la bataie cu chefii. ProTV cu Las Fierbinti Martea, si Gospodar lunea, cel mai probabil va fi lider sapte din sapte zile , in Prime Time.
  • Probabil câștiga și celelalte doua target uri dacă emisiunea începea la 20:30. E clar ca Protv-ul va avea de luptat în zilele de luni și marți. Fotbalul fără Steaua sau Romania nu tine.

Trimite un comentariu