Skip to main content

Zece ani de cursuri pentru Şcoala IAA. 400 de tineri au trecut prin modulele de pregătire

 
Zece ani de cursuri pentru Şcoala IAA. 400 de tineri au trecut prin modulele de pregătire

Aniversare pentru Şcooala IAA. Seria de cursuri ţinute de specialişti în comunicare din IAA (International Advertising Association) împlineşte un deceniu de activitate.

Publicitate

Şcoala IAA (în fapt, o serie de cursuri de perfecţionare profesională) a fost fondată de Felix Tătaru şi Alexandra Olaru, împreună cu ajutorul lui Dan Petre (D&D Research), al Afroditei Blasius (Bridge Communication), al lui Victor Dobre (IAA) şi al Cristinei Gheorghe (The Network), în urmă cu 10 ani.

Până în prezent, 400 de tineri au urmat cursurile.

„Sunt recunoscător Alexandrei Olaru, împreună cu care am avut gândul de a fonda o școală și bordului școlii IAA format din Cristina Gheorghe, Dan Petre, Victor Dobre și Afrodita Blasius care au dat viață acestui gând. Cu toții am fost inspirați de dorința de a ridica standardele în industia de marketing și comunicare. Sunt bucuros că Board-urile care au condus IAA Romania ulterior au continuat să dezvolte această școală care devenit un model internațional cu care am reușit să inspir și alți colegi din IAA Global” declară Felix Tătaru, Președinte Școla IAA, Președinte IAA Global.

Până în prezent, Şcoala IAA a dezvoltat patru module:

  • Modulul 1 – Fundamentals of Marketing & Communication – numără 15 ediții | 248 absolvenți;
  • Modulul 2 – Strategic Marketing & Communication – numără 4 ediții | 60 absolvenți;
  • Modulul 3 – Leadership in Marketing & Communication - 1 ediție | 32 absolvenți;
  • Modulul 4 – Digital Marketing & Communication – numără 5 editii | 80 absolvenți.

În cadrul Şcolii IAA, 26 de specialişti în publicitate, consultanţă, research, brand, digital împărtăşesc experienţa tinerilor din agenţii şi de la client. Dintre profesorii de la Şcoala IAA îi amintim pe Bogdan Niţu (Managing Director Webstyler) care împreună cu Andrei Lăscuţ (Managing Director The Temple) au pus bazele Modulului Digital, Vlad Popovici (Kubis Interactive), Dan Petre (Managing Partner D&D Research), Mihai Ghyka, Paul Markovits, Afrodita Blasius, Victor Dobre, Cristina Gheorghe – profesori titular de la primele ediţii ale Şcolii IAA.

Dintre absolvenţii Şcolii IAA, care au devenit profesionişti în urma absolvirii cursurile Şcolii IAA îi enumerăm pe Elena Cîrîc şi Andrei Cismaru (bloggeri), Mona Opran (CEO Centrade Cheil), Monica Jitariuc şi Oana Bulexa (Managing Directors MSL The Practice), Nicoleta Deliu (Director de Comunicare Corporativă şi Afaceri Comunitare BCR), Ioana Sigarteu (SEE Social Media Supervisor Samsung România) şi mulţi alţii.

Școala IAA propune 4 programe de studiu, gândite pe diferite niveluri de senioritate, despre care puteți afla mai multe pe site. Anul acesta

Școala IAA împlinește 10 ani de activitate, pe care îi sărbătorește celebrându-i pe fondatorii, studenții și profesorii care fac sau au făcut parte din ea.

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Trimite un comentariu