Skip to main content

AUDIENȚE. Chefi la Cuțite și Las Fierbinți, cifrele serii de marți

 
AUDIENȚE. Chefi la Cuțite și Las Fierbinți, cifrele serii de marți
Las Fierbinti Primarul Vasile si Robi
Antena 1 a condus seara de marți, cu excepția orei în care s-a difuzat Las Fierbinți. Chefii aduc în continuare cele mai mari audienței Antenei 1. Cooking show-ul produs de Mona Segall a pus , în cele trei ore de difuzare, lîn poziția de lider la orașe și pe publicul comercial. 
Intervalul Chefi la cuțite: Antena 1 a fost pe doi, la nivelul întregii țări, cu o medie de 1,5 milioane de telespectatori. La orașe, Antena a fost lider cu aproape 900.000 de telespectatori, mult peste media postului în prime-time. Pe publicul comercial, Chefii au acut peste 470.000 de telespectatori. 
Interesantă este poziția Prima TV, care a fost a patra televiziune pe publicul comercial, cu filmul Jocul morții, cu Bruce Lee. Este ultimul rol al lui Bruce Lee, întrucât actorul a murit chiar în timpul filmărilor pentru această producție. 
Intervalul Las Fierbinți: Serialul de comedie de pe Pro TV rămâne lider detașat de audiență. Producția a avut peste 2,3 milioane de persoane, media pe minut. La orașe, serialul s-a apopiat de 1,1 milioane de persoane, în timp ce pe comercial a avut jumătate de milion.  

Audiența posturilor TV de marți, 10 octombrie, la nivel NAȚIONAL, URBAN și pe publicul COMERCIAL, pe intervalul Las Fierbinți (20.30 - 21.30): 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.333.000 13.0 25.7
2 Antena 1 1.642.000 9.1 18.1
3 Kanal D 674.000 3.7 7.4
4 Antena 3 420.000 2.3 4.6
5 Pro Cinema 347.000 1.9 3.8
  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.079.000 11.1 22.9
2 Antena 1 919.000 9.4 19.5
3 Kanal D 359.000 3.7 7.6
4 Antena 3 225.000 2.3 4.8
5 National TV 193.000 2.0 4.1
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 501.000 11.1 28.7
2 Antena 1 468.000 10.4 26.8
3 Kanal D 69.000 1.5 4.0
4 National TV 63.000 1.4 3.6
5 Prima TV 57.000 1.3 3.3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

Audiența posturilor TV de marți, 10 octombrie, la nivel NAȚIONAL, URBAN și pe publicul COMERCIAL, pe intervalul Chef la cuțite (20.00 - 23.00): 

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Pro TV 1.727.000 9.6 21
2 Antena 1 1.577.000 8.8 19.2
3 Kanal D 652.000 3.6 7.9
4 Antena 3 435.000 2.4 5.3
5 Romania TV 335.000 1.9 4.1
  URBAN   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 891.000 9.2 20.2
2 Pro TV 836.000 8.6 19
3 Kanal D 351.000 3.6 8
4 Antena 3 236.000 2.4 5.4
5 Romania TV 188.000 1.9 4.3
  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg%   Shr%  
1 Antena 1 471.000 10.4 28.3
2 Pro TV 391.000 8.7 23.5
3 Kanal D 72.000 1.6 4.3
4 Prima TV 71.000 1.6 4.3
5 National TV 50.000 1.1 3
Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 
 

 

Publicitate
Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Sloganul postului Kanal D este:"Îmi place Kanal D".Din păcate, toamna aceasta, telespectatorii spun:"Nu îmi place Kanal D".
  • mile sunt curios tare si te rog sa imi spui care a fost emisiunea, macar una, laudata de mine. hai te rog eu!
    ps: Ionut cu I mare.
    hai merci!
  • Bravo celor de la Pro ca sunt in stare sa faca un serial ca lumea.
    A 1 ce capodopere a produs...a da, parca "Fetele marinarului", acum vreo 8 ani...
  • Ionut cu majuscula bre mile. te rog putin respect pentru substantivul propriu si limba romana.
    dar sunt nevoit sa-ti dau dreptate. am vazut si eu promo-uri la Insula Iubirii si mi sa parut ca tipele alea sunt cam tarancute.
    da' apropo, de unde stii bugetul fiecarei emisiuni in parte? si apoi spune-mi ce emisiuni am criticat de au ramas altele necriticate?
  • ionut, nu te uiti tu la ele , sunt ieftine si bune multe emisiuni ca profesionistii, cronica carcotasilor , castiga romania , dar tu vorbesti de altii , privitorul de matrimoniale rurale penibile , e voie doar protevist sa fi in romania , de ce nu critici emisiunile proaste de la pro
  • ca am uitat... mile sa mulrumeasca ProTV-ului ca plateste multi actori ca altfel trebuia sa imparta ajutorul social cu ei. ca A1 oricum nu are bani si filmeaza cu tel mobil. cica revolutie in domeniu!!!
  • mile e platit de A1? vad ca poarta grija costurilor de productie si se bucura ca A1 are emisiuni ieftine. crede ca daca A1 mai baga ceva banuti ramane fara "renumeratie dupa buget, mica"?
    apoi, lucruri scumpe si proaste am mai vazut dar ieftine si bune niciodata.
  • Nu mile. Tu crezi ca dacă nu te uiți la antena sau nu ne uitam suntem diverse.

    În rest, aici vorbim despre las fierbinti, nu de alte seriale. Las fierbinti își scoate banii și fără sa fie ieftin, ca producția pe care o lauzi la Antena. Nu mă mira ca pe tine te deranjează investițiile unei televiziuni. Dacă ar fi după tine ne-am uita în 16:9 la Dan Negru, ca acum un deceniu.
  • f, stai linistit , e prea scump sa platesti atatia actori , de aceea nu se fac seriale , s-a nimerit sa fie vizionat las fiebinti, dar iata ca cele noi sunt mai slabe si nu reusesc sa gaseasca un inlocuitor pt el
  • Potențialul de redifuzare al Las fierbinti este uriaș. Nu același lucru se poate spune despre Chefi. Serialul își face treaba acum, își face treaba la redifuzare din iarna și de acolo s-ar putea sa își mai facă treaba de câteva ori. Cel puțin ultimile doua trei veri cu redifuzarile astea, Protv nu a avut concurenta.

    Asta inseamna uneori investiția, mile și nu ar fi rău dacă și Antena ar face mai multe investiții și nu ar merge doar pe ieftin. Sa le combine cel puțin.

Trimite un comentariu