Skip to main content

Când FCSB câștigă, și Pro TV câștigă. Audiență. Cifrele serii

 
Când FCSB câștigă, și Pro TV câștigă. Audiență. Cifrele serii

Meciul Hapoel Beer Sheva - FCSB, de joi seara, a pus Pro TV pe primul loc în audiențe, pe toate cele trei targeturi. Peste 2,2 milioane de persoane au fost în fiecare minut pe Pro TV, în cele două ore de meci. 

Vârful de audiență a fost atins aproape de finalul partidei când au fost peste 2,8 milioane de persoane din toată țara pe Pro TV. 

Publicitate

Paginademedia.ro prezintă cifrele serii de miercuri, 19 octombrie, pe intervalul meciului din Europa League dintre Hapoel Beer Sheva - FCSB (20.00 - 22.00): 

NAȚIONAL. Pro TV a avut cifre mai mult decât duble față de Antena 1, pe intervalul meciului din Europa League, încheiat cu victoria FCSB (scor: 1 - 2). Pe intervalul meciului, Antena 1 difuza The Wall - Marele Zid, urmat de emisiunea prezentată de Dan Bittman, Aici eu sunt vedeta. 

URBAN. La orașe, partida de fotbal a obținut o medie de aproape 1,3 milioane de privitori. În același timp, pe Antena 1 erau în jur de 520.000, media pe minut. 

COMERCIAL. Cifre bune pentru Pro TV și pe publicul comercial: din cei 1,3 milioane de orășeni care se uitau la meci, peste 600.000 erau persoane cu vârste între 18 și 49 de ani. Cifrele au fost de peste două ori mai mari decât ale Antenei 1, care ocupa locul secund. 

Audienţa posturilor TV joi, 19 octombrie, pe intervalul Hapoel Beer Sheva - FCSB, la nivel NAŢIONAL

  NATIONAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 2.260.000 12.6 26.4
2 Antena 1 1.041.000 5.8 12.1
3 Kanal D 828.000 4.6 9.7
4 National TV 453.000 2.5 5.3
5 Romania TV 340.000 1.9 4.0

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA 

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare din România.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 19 octombrie, pe intervalul Hapoel Beer Sheva - FCSB, în mediul URBAN

 

  URBAN   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 1.281.000 13.2 28.9
2 Antena 1 524.000 5.4 11.8
3 Kanal D 447.000 4.6 10.1
4 Antena 3 204.000 2.1 4.6
5 National TV 204.000 2.1 4.6

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 
*Rating: numărul/procentul de telespectatori care s-au uitat la un post TV din totalul deținătorilor de televizoare de la oraș.
**Share/Cotă de piață: procentul de telespectatori care au ales un post TV din totalul celor care se uitau la televizor la momentul respectiv.

Audienţa posturilor TV joi, 19 octombrie, pe intervalul Hapoel Beer Sheva - FCSB, pe publicul COMERCIAL

  COMERCIAL   Nr persoane   Rtg (%)   Shr (%)  
1 Pro TV 606.000 13.5 36.8
2 Antena 1 251.000 5.6 15.2
3 Kanal D 120.000 2.7 7.3
4 Prima TV 81.000 1.8 4.9
5 National TV 69.000 1.5 4.2

Sursa: Kantar Media Copyright: ARMA

 

Autor: Iulia Bunea iulia.buneapaginademedia.ro

Comentarii

  • Audienta a fost modesta . Daca meciul era transmis de Antena 1 HD ar fii facut audienta dubla fata de pro tv.
  • Așa e mile. Mai bine va prefaceți ca miercuri, joi, vineri și sâmbătă nu exista. De ce? Ca Antena e sub orice critica? :)) Rar mai vezi obsesii din astea.
  • La ce vreti audienta de pe "Telekom Sport 1" ? Sigur au fost mai jos de locul 10. Si da, am la televizor cele 4 canale "Telekom Sport", dar am preferat sa ma uit pe "Pro TV".
  • Telekom Sport ce audienta avut? 0,001? Pai la asa audienta nici nu are rost sa faceti stire cu ei. Milioane de euro aruncate pe fereastra de Telekom. Degeaba
  • pt a vedea audienta exacta a meciului trebuie adunate si cifrele telekom sport 1, care a transmis si ea live meciul. din pacate, cei de aici nu fac niciodata lucrul asta atunci cand dau audienetele unor meciuri transmise de mai multe posturi. lipsa de profesionalism...
  • Ce urmează? Audiente triple? :))

    Diferenta e prea mare. Daca nu este de 0,1, comentatorii obișnuiți dispar. Pardon, se ascund.

Trimite un comentariu